Dny utíkaly jako voda,žádná práce se mi nezdála vhodná nechtěla jsem jít někam do cukrárny, když už tak si udělat časem svoji vlastní a být vlastním pánem.S Adélou jsme jezdily na výlety,někam chodily a užívaly si volna. Jednou mě vyrušil telefonát mamky zrovna když jsme byly u rybníka se koupat."Ano mami? Co se děje?"."Ahoj, nemáš nic v plánu za 4 dny?"."Já nevím asi ne? Proč?"."Má přijet teta"."Teta?"."Ano"."Ale já jí viděla jen pár krát"."Nevadí chtějí u nás být pár dní"."Aha takže týdnu"."To snad ne"."No ok,nic si nebudu plánovat"."Budeš hodna a neutopte se holky"."Neboj mami ahoj"."Pa". Pecka,teta kterou jsem viděla asi 5x za život,hm ale "Chtějí u nás být" kdo všechno? Jsem myslela že je sama ,ale asi ne. Vrátila jsem se domů docela pozdě takže všichni už spali,ještě jsem chvílí byla na mobilu a projížděla možné a nemožné. V tom mi píše Adéla, že má nějaký překvapení pro mě, by mě zajímalo jaké ale, že mi to řekne až zítra. Šla jsem si udělat hygienu a šla spát. Ráno jsem se ptala rodičů ,zda teta s někým je."Hele?"."No?"."Teta s někým je?"."Proč?" Zeptal se táta, protože to byla jeho sestra."No že chce přijet, ale mluvila v množném čísle"."Aha,no nevíme asi jo? Třeba proto chce přijet". Řekl táta. Neřešila jsem to a věnovala se snídani, asi v půl 11 zvonila Adéla ať hned přijdu před barák že pro mě něco má."No už jsem myslela že neotevřeš"."No dovol?nejsem zas tak rychlá"."Ok hele,na tady máš obálku otevři jí"."Mám se bát? Není tam bomba ne?"."Dělej a nemel". Vzala jsem obálku a ve strachu jsem jí otevřela."Tak podívej se co tam je!"."Ehm nojo už jdu na to.....COŽE?!"."No copak?"." To jsou lístky????"."Ano?"." Kde si je sebrala??!!"."Na poslední chvíli se uvolnily 2 lístky"."VIP ?"."Ano neumíš číst?"." OMG UMÍM ALEE JSOU TO LÍSTKY NA STRAY KIDS HALOO"."Já vím"." A je to už zítra?!"."Ano je,proto u tebe spím protože od tebe je to nejblíže"."Eee jo jasně tak pojď na horu". Já to nechápala,poprvé se dostanu na kpop koncert a ještě na Stray Kids,když byly lístky v prodeji tak jsem je nestihla a vzdala jsem hledaní lístků a ona teď přijde se dvouma a ještě VIP! A je to už zítra? Uvidím Hyunjina omg. Doma jsem oznámila co se děje a kam že to zítra jdeme, rodiče nic proti neměli takže pohoda. Celý den jsme se na to připravovaly jako nevím na co,konečně si pořádně užiju den prázdnin,ne že bych si předešle dny neužívala ale přece jen jsem si nemohla zvyknout na to že už nebudu chodit do školy,chybí mi ti lidi a byla jsem furt ve stresu a nervech. Aspoň se pořádně teď odreaguju. Šly jsme docela brzo spát ale stejnak jsme neusnuly jak jsme byly natěšené na zítřek.
Další kapitola venku. Omluvte chyby :D :3
ČTEŠ
WHAT?!
FanfictionRodina někdy dokáže hodně překvapit. Mou osobu překvapila jedním členem rodiny o kterém jsem nikdy neslyšela,nikdy mi o něm neřekli ale on není obyčejný kluk. Je to kluk kterého jsem ale zároveň moc dobře znala.