Řekla jsem skoro polomrtvá."Jak jako?". Odvětil táta,nechápal tuhle situaci stejně jako já ale já jí nechápala ještě víc, jak může být on můj bratranec kurva?.Máma se nadechla a řekla."Tak jo,co takhle to říct vše od začátku? Kde a jak jste se poznali". Teta začala mluvit kde se poznali a tak,no ono upřímně jsem to moc nevnímala jen jsem pochytila že se někde v krámě potkali nebo do sebe narazili? Nevím. Půl hodiny jsem tam mlčky seděla a koukala do blba. Ticho pak prolomil táta s tím na jak dlouho se tu zdrží ." No bavili jsme se o tom a možná na 3 týdny?"."Co?3 týdny?"."Ano,nebojte chceme zase taky projet okolí a nechceme platit za hotel tak budeme u vás,nebudeme vás nějak rušit".Heh jo rušit,jejich přítomnost mi je fuk ale přítomnost Hyunjina mě vedla k šílenství. Kde bude jako spát? Barák je sice veliký ale v obýváku se spí blbě a pokoj po bratrech bude určitě pro tetu a vlastně mého nevlastního strejdu. Sebrala jsem se a šla se obléct abych tu furt nebyla polonahá,neměla jsem ani sílu zavolat to Adéle, sedla jsem si na postel a přemýšlela jsem o tom všem co se teď stalo. Po asi 5 minutách za mnou Hyunjin přišel."Eh neruším?"."Co? Ne pojď dál".Hele asi bych ti to měl nějak vysvětlit "."No já ani nevím"."Už chápu že si mě hned poznala"."Co?"."No tvůj pokoj"."Jo,toho si nevšímej".Usmála jsem se na něj a koukala jinam."Ale jo,všude máš naše fotky a koukám hlavně moje co? A to jsem já?"."Kde?"."Tady na té uhm.."."Jo tady jak vypadáš jako satan? Jo to jsi ty?"."Není možný". Byl poněkud v šoku,asi chudák si nemůže připustit že to není jen andílek. Pak ho ale volali takže odešel,přemýšlela jsem zda se s ním chci vůbec bavit,ale nakonec mě napadlo že ho vytáhnu ven aby mi vše řekl když s tím přišel. Vešla jsem do obýváku a zavolala ho."Potřebuješ něco?"."No jak si říkal že by si mi to vysvětlil tak,co takhle jít ven?"."My dva?"."Potřebuješ k tomu ještě někoho?"."Ne jen.."."No?"."Já jsem ještě nebyl s holkou venku"."No já s klukem taky ne tak mlč a pojď a neboj rande to není". Šli jsme kolem řeky a kus od baráku jsme si sedli na lavičku."Tak jo,začni"."S čím?"."Hyunjine"."Nojo promiň,hm kde bych tak začal"."Zkus třeba co je s tvojí mámou..". Koukal na mě v tu dobu jak na debila,bála jsem se zda mu třeba neumřela a já píchla do vosího hnízda."No máma.."."Jestli je ti to nepříjemné tak nic neříkej"."Ne ne ale,ona nás opustila.."."Vážně? Kdy?"."Když mi bylo asi 9"."Aha? a proč?"."Jiná lepší práce a hlavně šéf"."Takže tvého tátu podváděla?"."Jo"." A tobě je 19 že? To 10 let táta nikoho neměl?"."No vlastně ne,občas někoho domů přivedl heh spíše do postele"."Ups,Takže s mojí tetou je to od té doby dá se říct pravý vztah?"."Jo asi jo,vypadají spolu šťastně tak asi jo"."Tak to je ale super ne?"."Jo to je"."A nevadí ti že je Češka"."Ani ne hele"."Heh super". Chvíli bylo ticho ale pak se zeptal."Víš že mi jsi nějak povědomá?"."Já?"."Jo"."Heh,no asi možná vím"."Jo?"."Včera na koncertu"."Ty jsi tam byla?"."Jo hned u podia"."Počkej?"."No?"."To jsi ty?"."Kdo já?"."Ta hezká brunetka co stálá více u pravé strany?"."Těch brunetek tam bylo víc"."Ne,u tvého místa jsi byla jen ty jako bruneta"."Ooo takto pak jo,díky".Usmála jsem se na něho, povídali jsme si dál a dál proč nám teta neřekla dřív o svém vztahu a jiné.Bylo asi 6 a oba jsme byli už docela unavení tak jsme se vrátili domu."Mládeži?"."No?".Řekl Hyunjin v polospánku."Kde jste byli tak dlouho?"."Byli jsme se projít"."Aha".Řekla teta. Dali jsme si s nimi večeři a šli si lehnout,proběhla večerní hygiena a pak taky kde bude Hyunjin spát.Dobrovolně si lehl na ten gauč,zítra ho budou určitě bolet záda. Ulehla jsem ale nemohla jsem spát,stále jsem si opakovala vše co se stalo až jsem nakonec přemýšlení usnula.
ČTEŠ
WHAT?!
FanfictionRodina někdy dokáže hodně překvapit. Mou osobu překvapila jedním členem rodiny o kterém jsem nikdy neslyšela,nikdy mi o něm neřekli ale on není obyčejný kluk. Je to kluk kterého jsem ale zároveň moc dobře znala.