Po příchodu domu jsem si umyla ruce a šla rovnou ke stolu,no a kde bylo místo? Vedle Hyunjina. Posadila jsem se a nandala si jídlo,mlčky jsme všichni jedli až pak teta se začala ptát bráchu co a jak,o všem přišla řada také na mě." No a co ty a kluci?"."Já?"."No ano"."No já nic heh"."Žádný se nenašel?"."No ne?"."A byla jsi s někým?"."Eee"."No?"."Je mi jako blbý to tu říkat"."Ale tak rodiče to ví ne?"."Uhm"."Nebo se bojíš před Hyunjinem to říct?". Nic jsem neřekla a odešla jsem. Do půl hodiny za mnou přišel Hyunjin a sedl si ke mně na postel."Sonny?"."Hmm?"."Jsi v pořádku?"."Nevím"."Nechtěla si to říct přede mnou?"."Tak možná,ani ne ale jen tak říkat jestli jsem s někým byla nebo spala?"." Já tě chápu já bych to taky jen tak neříkal"."No a ty jsi na tom jak?"."Hej,tak ty si to neřekla tak proč já?".Usmál se."No tak uděláme výměny obchod jo?"."Jaký?"."Řekneme si to navzájem"."Tak jo,začni a nebo počkej". Vstal a odešel,říkala jsem si co jsem to kurva řekla že si tohle řekneme. Přišel s vínem a 2 skleničkami , no ok."Tak začni"."Bude to jednoduché,ne nebyla jsem s nikým a ne s nikým jsem nespala,i když to vypadalo s jedním nadějně tak se pak zachoval jako zmrd takže nic"."Ahaa,ty vole tohle bych takový hezký holce neudělal".".....Děkuju".Začala jsem se červenat a byla nervozní,proč sakra? Znám ho 2 dny ale co dělám,však ho znám už několik měsíců a miluju ho..."No a ty?"."Já? máme to stejně,jen jsem si nezačínal s klukem"."Ty jsi blbej"." Ne ne"."Jo!". Oba jsme se začali smát jak nevím co,v té euforii jsem mu řekla ať spí u mě na gauči že tam se vyspí možná líp. Nějak jsem si neuvědomovala co říkám potom vínu. Oba jsme si udělali večerní rutinu,a pak jsem ho poprosila zda by mi nevyprávěl vše o Stray Kids,o debutu a no prostě o všem. Chvílí jsem brečela,pak zas smála. Byla 1 ráno a my stále nespali,víno jsme vypili a byli jsme docela v náladě ale rozhodli jsme se jít spát, já v posteli a on na gauč u mě. Vše bylo v pořádku ale ráno někdy v 5 tam k nám všichni vpadli."Kde je Hyunjin?". Ten spadl z gauče a já se praštila o zeď."Co je ty vole???"."Kde je?"."Tady upadlej na zemi?"."Co tady dělá?"." Tak v obýváku se nedá spát tak spí tady se mnou?"."Jako v jedné posteli?"."Ne,na gauči". Divně se zatvářili už jenom že viděli tu prázdnou láhev vína."No jen aby"."Za co nás máte! Vždyť jsme příbuzný ne?!". Řekl Hyunjin poměrně nasraně. Všichni se odebrali pryč,rodiče šli do práce a ti zpátky lehnout."Hyunjine?"."No?"."Ještě spi jo?"."Nevím jestli po tomhle usnu.."."Pokus se jo?"."Jo..jo". Vydechl a pokusil se znova spát.Bolelo mě čelo jak jsem se jebla o tu zeď. Bráchové odjeli večer a ani jsem se nimi nerozloučila takže když jsem se pak znova probrala tak jsem jim napsala. Každý další den byl taková rutina , Hyunjin spal se mnou v pokojíčku,jezdil s tetou někam na výlety,já jsem byla s Adélou takže klasika. Stal se z toho stereotyp,o všem pak byl pátek a to znamenalo že další den jel Hyunjin na chatu s klukama kdy já měla jet taky,nechtělo se mi ale už do mě 2 dny hustil ať jedu a ať vezmu i Adélu abych prý nebyla sama s 9 kluky,jak šlechetné."Sonny?"."No?"."Pojedeš s námi že ano"."Já nevím"."Sama si říkala že by Adéla jela"."Ta je pro každou píčovinu"."Notak Sonny,nedělej drahoty"."Já ti dám drahoty"."Jo?". Uchylně se na mě podíval."Tak jo,jdu si zabalit"."Jsi úžasná". A běžel mě hned obejmout. Zavolala jsem Adélu ať si zabalí a přijde."Tak jsem tu!"."Ty debile jak ses tu ocitla když nemáš klíče"."Tvoje bábrdle mě pustila"."O ježíš". Ano mam babičku která s námi bydlí,radši dělám že jí neznám." Jé hele!"."Co?"."HYUNJIN"."Fakt? nekecej". Tak jsem je navzájem seznámila,ano měli si co říct hlavně to byl samý Felix sem a Felix tam.Druhý den se jelo brzo ráno někdy v 7, rozloučila jsem s rodiči a jeli jsme a na místě se sejdeme i se zbytkem kluku.
ČTEŠ
WHAT?!
FanfictionRodina někdy dokáže hodně překvapit. Mou osobu překvapila jedním členem rodiny o kterém jsem nikdy neslyšela,nikdy mi o něm neřekli ale on není obyčejný kluk. Je to kluk kterého jsem ale zároveň moc dobře znala.