Další den jsem se probudila a vedle mě ležela polomrtvá Adéla která vůbec nevnímala když jsem na ní mluvila.Slyšela jsem jak někdo klepe na dveře."Dále"."Dobrý ráno holky". Řekl Han."Dobrý ráno"."Já jen že je hotová snídaně"."Jo dobře my jdeme". Pleskla jsem jí a jak se hned probrala."Hej co děláš"."Je snídaně tak pojď"."Nojo". Rychlá hygiena a šla jsem ,Adéla přišla asi do 15 minut."Dobré ráno"."Dobré kluci". Byla to snídaně jak pro královnu."Tak dneska půjdeme na výlet jo?"."Kam na výlet". Zeptala se Adéla."No je tu nedaleko park,tak nás napadlo že tam půjdeme"."Tak jo,super nápad".Po snídani jsme si vzali věci a vyrazili,bylo to asi půl hodiny cesty a ani nebylo takové velké teplo takže ideální na výlet. Kluci vzali aj deku kde jsme si všichni nějak lehli. Takhle jsme tam vydrželi aspoň 4 hodiny,Hyunjin si mě přitáhl k sobě a nechtěl mě pustit. Začínám mít pocit že tohle nebude jen tak. Pak se všichni sebrali pro nějaké jídlo že tak 5 minut od místa kde jsme byli je stánek s jídlem. Zůstala jsem tam s ním sama jako jo byla jsem ráda ale měla jsem aj divný pocit."Hyunjine?"."Ano?"."Hele,nemáš pocit že"."Že?"."No že se o mě hodně zajímáš? Staráš? A tak?"."Hm"."Já vím že jsme jako příbuzní ale"."Sonny,prostě"."No?"."Prostě jsem si tě hodně oblíbil,mám tě rád.."."Uh, to je hezký a a...já tebe taky". Jo kdyby věděl co k němu doopravdy cítím. Pak nikdo z nás nic neříkal a do 15 minut přišli všichni s jídlem. Nacpali jsme se k prasknutí a asi po 2 hodinách jsme si šli do projít park. Vrátili jsme se někdy okolo 5 hodiny večer úplně zníčený. Každý si něco poscháněl k jídlu a někam si zalezl."Hej, Sonny?"."No?"."Já jdu za Felixem jo?"."Uhm,co tam jako hodláš dělat".Podívala jsem se na ní s úchylným výrazem."No prostě tam jdu"."No ok,ale opatrně děti".Podívala se na mě jak na dementa a odešla,bez tak nežli odjedeme tak spolu něco budou mít heh. Zůstala jsem sama v obývala a začala koukat na televizi,do hodiny se tam připotácel Hyunjin v trenkách celý rozcuchaný."Máš sucho v krku"."Já se tě lekl"."Promiň"."Co tu sama děláš?"."Šla jsem koukat na televizi,protože Adéla šla za Felixem"."Jo to jsem šel kolem nich a slyšel tam něco"."Něco?"."No"."Uh Hyunjine..přede mnou se bát nemusíš"."No prostě vzdychání"."Čí?"."No já nevím zas tak jsem to neposlouchal"."No ještě aby jo,by si měl porno v živém přenose"."Hele"."Ano?". Koukla jsem na něj úchylně."Hm nepůjdeme ke mně?"."Hyunjine však jsi na pokoji s Minhem"."Jo to jo tak jo tak jdeme k tobě"."Co máš jako v plánu dělat?"."Uvidíš". A pleskl mě přes zadek. Kousla jsem se do rtů a měla asi mrtvici."Hodláš být bez toho trika?"."Já nevím kdo tu je jen v kalhotkách a tílku a Jdeme koukat na film"."Jaký?"."nějaká romantika?"."Ty a romantika?"."To že jsem kluk neznamená že nemám rád romantický filmy"."No dobře tak něco vyber jo?". Ten debil vybral 50 odstínů šedi."Hej Tak ale tohle není extra romantický jako"."No a?"."Hmm nic lehni si"."Jo?"." Hyunjine!". Lehli jsme si a koukali,došli jsme pak pro nějaké malé jídlo. Usnuli jsme u sebe namáčklí a spali až do rána. V noci asi dal Hyunjin počítač na zem protože na posteli nebyl."Dobré ráno sluníčko"."Eh,dobré Hyunjinie"."Copak je,nějak se červenáš". Začala jsem se schovávat pod peřinu ale on mě objal a dal mi pusu do vlasu."Měli bychom nenápadně jít"."Furt by to bylo míň divné než Adéla s Felixem"."No to máš pravdu"."Ale já to říkala že spolu budou něco mít než odjedeme"."Však se znají jak dlouho ? 3 dny?". "Asi? Pojď jdeme". Vstali jsme ,Hyunjin nenápadně vlezl k sobě kde Minho měl ještě půlnoc. Asi do hodiny jsme se všichni slezli na snídani,kdy jsem tu snídani dělala já a Hyunjin mi pomohl udělat palačinky. Na Adéle s Felixem bylo vidět že nespali a nejen to."Na nic se nás neptejte jo?". Řekl unaveně Felix. Všichni se na sebe podívali a věnovali se jídlu. Pak jsem si jí vzala stranou,daly jsme si k tomu kafe."Tak povídej,jaký byl?"."Eh"."No my všichni víme že jste spolu spali a to se znáte 3 dny "."Eh"."Ty máš odpovědi"."Nojo spali jsme spolu"."A bude se to opakovat?"."Nevíme ale teď co ty a"."Hyunjin?"."Jo"."No nic,co by".Neřekla jsem jí o tom večeru aj noci,chudák vypadala že už by nemusela přežít. Zbytek dnů na chatě bylo ve znamení pohody,nic nedělání a jiné. V sobotu se zas odjíždělo pryč,kluci jeli zase za rodinami a přáteli."Bylo to s vámi super kluci!"."S vámi taky holky,určitě tady Felix s Adélou si to pořádně užili". Píchl do nich Woojin. Se všemi jsme se objali a jeli domů,Adélu jsme vyhodili u ní doma a s Hyunjinem pokračovali dál k nám.
ČTEŠ
WHAT?!
FanfictionRodina někdy dokáže hodně překvapit. Mou osobu překvapila jedním členem rodiny o kterém jsem nikdy neslyšela,nikdy mi o něm neřekli ale on není obyčejný kluk. Je to kluk kterého jsem ale zároveň moc dobře znala.