"Adél?"."Co?"."Pomoc mi.."."Co se stalo.."."Přijď do parku..". Cestou jsem si koupila flašku a brečela jsem v parku kde skoro nikdo nebyl."Co se děje Sonny"."My se pohádali.."."proč? Co se stalo"."On zas po mě vyjel"."Už zase?"."Jo.."."Ty si utekla?"."Jo.."."Pojď sem zlato". Zase jsem brečela,seděly jsme v tom parku hodiny a hodiny já jsem vypila skoro celou láhev protože Adél moc nechtěla."Co budeš dělat?"."Já nevím.."."Sonny nebuď blbá jo?"."Proč? Nemůžu být tupá píča?"."Ne nemůžeš"."Já se tam nemůžu vrátit"."Nemůžeš před ním utíkat,ty ani nechceš utíkat".Mlčela jsem a nevěděla co mám dělat,po asi 10 minutách jsem vstala a snažila se jít."Kam jdeš?"."Asi domů.."."Vždyť sotva stojíš!"."No a..".Podívala jsem na mobilu kde mi 5x volal Hyunjin."On mi volal.."."Má o tebe strach"."A já snad ne!JÁ HO MILUJU"."Tak s tím něco udělej ne?"."A co? Řekni mi kurva co"."Jdi za ním"."Copak já vím jestli mě chce!"."Tak kdyby ne tak po tobě nevyjíždí a hlavně se nechová tak jak se chová!"."Co když si se mnou jen hraje"."Nehraje"."Jak to sakra víš hm"."Bavila jsem se o tom s Felixem"."O čem jako?"."Řešili jsme jako vztahy a tak no a bavili jsme se i o něm"."Na co jste jako přišli?"."On nehledá holku na jednu noc,nechce si jen hrát a dělat holce plané naděje"."Takže?"."Musí k tobě něco vážně cítit,jinak by se k tobě tak nechoval".Nadechla jsem se a sebrala si věci."Kam jdeš?"."Ahoj"."Sonny!!".Utekla jsem domů,přišla jsem a všude byl klid bylo 11 večer. Vlezla jsem do pokojíčku kde Hyunjin spal asi, s věcmi jsem někam jebla a sedla si na postel.Hyunjin se probudil a vstal."Sonny?"."Hm?"."Jsi v pořádku? Já se o tebe bál..". „Nejsem"."Udělal ti někdo něco?"."Ne..."."Ty si pila?"."Jo..".Začala jsem brečet."Sluníčko co je".Koukla jsem na něj a víc jsem se k němu přitulila."Hyunjine já". Položil mi prst na rty."Nic neříkej". Koukali jsme si hluboko do očí,chytla jsem ho z bradu a přiblížila jsem se k němu. Dal mi pusu a pak mě začal líbat,nejdřív pomalu a pak vášnivěji já jsem se na něj usmála a začal mi svlékat mikinu a triko,já mu začala taky svlékat triko.Měl na sobě husinu,bylo to na něm mega cute a jak byl nervozní ale i nadržený. Líbal mě dál a dál na rtech,na krku a níž,položil mě na postel a pomalu mi rozepínal a svlékal kalhoty. Já mu sundala kraťasy a kousla do rtu."Hyunjine"."Neboj budu opatrný"."Jo ale je tu bába"."Není"."Kde je"."Šla pryč a myslím že se nevrátí"."Takže barák sami pro sebe?"."Jo takže můžeš kričet jak chceš".Při této větě mi sundal podprsenku a za chvílí i kalhotky,byla jsem nervozní ale i natěšená já to tak nenechala a sundala mu trenky ať nejsem jediná nahá. Nevím kde sebral ochranu ale budiž,aspoň je vidět že myslí na vše pomyslela jsem v hlavě.Líbal mě na krku a pak níž a stále níž,po chvilce jsem jeho rty cítila mezi mýma nohama."Hyunjine.."."Nic neříkej".Nejdřív jemně líbal a pak lízal,byla výhoda že nikdo nebyl doma aspoň jsem se nemusela hlídat heh. Zarýval mi nehty no zadku a stehen,bylo mi jasné že tohle nebude poprvé za dnešní noc co mě udělal. Přesunul se zpátky na můj krk kde mi začal dělat cucáky a kousance a během toho do mě vnikl a začal jemně přirážet,pro oba to bylo poprvé takže to bylo hodně procítěný a jemný. Pak ale začal zrychlovat a jeho vzdychání bylo dokonalé,trvalo to asi půl hodiny a oba jsme se udělali tedy já už podruhé. Takhle to pokračovalo celou noc,on na mě pak já na něm taká všeho chuť.Pak jsme ale slyšeli jak někdo rozsvítil a jde směrem ke mně do pokojíčku."Hyunjine"."Neboj".Stoupl si a schoval se za skříň ale oblečení jsem nestihla schovat."Co se tady děje".Řekla bába ve dveřích."Není tvoje věc"."Ty tady máš kluka"."VYPADNI!". Sebrala se odešla,naštěstí ho neviděla."To bude dobré,hlavní je že mě neviděla"."Jo to jo ale teď řekne že jsem tu někoho měla.."."Sonny je 5 ráno,neřeš to a radši pojď spát jestli tedy usneš". A kousl mě do rtu,došla jsem si na záchod a oblékla se a mezitím Hyunjin usnul,lehla jsem si a usnula vedle něho.No vlastně dneska se vrací takže doufám že nás tu rodiče ani nikdo jiný nenačape.
ČTEŠ
WHAT?!
FanfictionRodina někdy dokáže hodně překvapit. Mou osobu překvapila jedním členem rodiny o kterém jsem nikdy neslyšela,nikdy mi o něm neřekli ale on není obyčejný kluk. Je to kluk kterého jsem ale zároveň moc dobře znala.