Dorazili jsme domů a všichni nás vítali jako by nás neviděli rok."No ahoj,to vám to trvalo". Řekla teta."Jak jste se tam měli??"."Báječné to tam bylo". Řekl Hyunjin vesele. Vše jsme jim od vyprávěli a zalezli si spolu ke mně do pokojíčku."Tak co budeme dělat?"."No musím to vybalit a dát to do prádla špinavého a tvoje oblečení taky půjde do pračky"."Já jsem ale čistotný"."Hele nemel a dáš si to vyprat jo?"."Co když to neudělám?"."Tvůj boj Hyunjine"."uděláš mi něco?"."Měla bych?". Přišel ke mně blíž a začal mě chytat za boky. V tom tam padla teta zda nemáme hlad,rychle ode mě odešel a dělal že nic."Ne nemáme,jsi hodná".Odešla,vzala jsem špinavé oblečení šla ho dát do koše na prádlo. Hyunjin ležel na zemi a byl na mobilu,padla jsem na postel a chtělo se mi spát."hej co jdeš dělat?"."No jsem unavená asi půjdu spát"."Neee někam si vyrazíme"."Hyunjine dneska ne,mám toho plné zuby"."Achjoo"."Neboj se,zítra někam půjdeme jo ?"."Slibuješ sluníčko?"."Jo slibuju"."Awww". Vstal a zalehl mě nevím jak ale oba jsme usnuli opět v jedné posteli. Potom když jsme se probouzeli mi dal pusu na tvář a víc mě objal,já se jen usmála a tiskla se k němu. Probrali jsme se někdy ve 3 a zbytek dne jsme strávili ležením a jezením,nic se pak nestalo. Druhý den jak jsem mu slíbila jsme zašli do města na oběd,vyvolali jsme fotky z chaty a procházeli se. Ale začalo pršet a byla bouřka,nežli jsme doběhli domů tak jsme byli mokrý až na kost. Převlékli jsme se a šli do kuchyně ani pořádně nevím co jsme tam dělali ale za chvílí jsem až moc dobře věděla co se jsme tam dělali. Stála jsem tam v kraťasech a v mikině pod kterou jsem měla jen podprsenku. On za mnou přišel a chytl mě za boky."Víš že jsi úžasná"."Uhm jo?"."Jo"."A víš že ty ještě víc". Začal se ke mně přibližovat ale já mu uhnula,on se ale nedal a začal mi líbat krk. Nechala jsem ho a užívala si to,pak mi začal rozepínat mikinu a kraťasy.Kousala jsem se do rtu a mačkala mu zadek,rukou mi zajel pod kalhotky a jednu mojí nohu si dal kolem boku aby měl lepší přístup.Nadechl se poprvé mě políbil a přitom začal dráždit. Zajela jsem mu do vlasu a vzdychla mu do ucha, při druhé puse chtěl použít jazyk ale vrátili se rodiče aj s tetou."Ahoj,dětska". Rychle jsme od sebe odešli,já si zapnula mikinu s kraťasy a nějak se upravila."Je, Ahoj to už jste doma?"."No ano"."A jaký to bylo?".Řekl nervozně Hyunjin"."Ale jo šlo to,co vy?"."My? My dobry"."Tak super". No ty vole moje duše,moje tělo,kurva co se to stalo. Sebrala jsem se a šla do pokojíčku.
Trochu kratší kapitola. Pokračovaní zítra :3
ČTEŠ
WHAT?!
Fiksi PenggemarRodina někdy dokáže hodně překvapit. Mou osobu překvapila jedním členem rodiny o kterém jsem nikdy neslyšela,nikdy mi o něm neřekli ale on není obyčejný kluk. Je to kluk kterého jsem ale zároveň moc dobře znala.