Kapitola 12.

335 16 4
                                    

Já věděla že se něco posere,nevím kolik bylo hodin ale myslím že v ten moment to bylo jedno.Spali jsme ale vyrušil nás řev který se nesl od mých dveřích."NO CO TO MÁ ZNAMENAT".Nechápali jsme co to má být ,o všem když jsme otevřeli oči bylo to jasné,ve dveřích stáli rodiče a teta se strejdou."Uhm Hyunjine"."Co..a kurva"."CO VY DVA DĚLÁTE SPOLU V POSTELI JEŠTĚ NAZÍ!".Nikdo z nás nic neřekl,začali na nás řvát něco ve smyslu že jsem Hyunjina svedla co jsem si to dovolila a jiné.Viděla jsem jak rodiče jdou pryč."Kam jako jdete!".Zakřičela na ně teta."Pryč? My to řešit nebudeme"."To je vám jedno že spolu spali?"."Nemají stejnou krev...jestli jste ho chtěli ochránit měl zůstat doma". A odešli."Vy jako spolu chodíte?"."Eeee"."Takže vy ani nevíte!".Řekl jeho táta."Hyunjine zabal se a jedeme"."Ne.."."Jak ne?"."Já s vámi nikam nejedu"."HYUNJINE!"."PŘESTAŇTE ME VYCHOVÁVAT! JÁ JSEM DÁVNO DOSPĚLEJ A CHCI S NÍ TADY ZŮSTAT".Seděla jsem tam jak opařena a nevěděla co mám dělat."Tohle se nepovedlo"."Nech to být"."Jak si to myslel že chceš tady zůstat?"."Sonny? tobě nedošlo že tu chci zůstat s tebou?"."Ale jo asi jo"."Sonny já chci s tebou být,už jak jsem tě viděl na tom koncertě já na tebe nekoukal náhodou ale schválně.Když jsem tě druhý den viděl jak tam stojíš polonahá a jak nevíš co dělat"."Tobě teta nikdy neukazovala moje fotky?"."Ale jo ale když si byla ještě malá"."Aha"."Na tu chatu jsem tě bral taky za účelem abych tě měl na blízku a bylo mi fuk že jsme se znali den"."Řekni mi,brečel si na té chatě kvůli mně?"."Jo...já vím je to šílené abych brečel kvůli holce kterou znám jen chvílí a ke všemu je to má příbuzná"."Ty jsi sladký"."Já se jednoduše do tebe zamiloval..."."Awww"."Budeš se mnou?"."Budu!". Usmál se a hned mě objal."Miluju tě!"."A já miluju tebe". Zaslechli jsme hádku všech dohromady a pak jen jak nasedá teta do auta a odjíždějí pryč. Oblékli jsme se a šli do obýváku jak na popravu."To jste si nemohli dát pozor?". Řekl táta."Za prvé vy jste tam neměli co dělat! Neznáte klepaní? Nebo proč jste mi nezavolali?"." Myslím že tohle je teď už úplně jedno".Pronesla mamka."Hyunjin tu zůstane"."Bylo nám to jasné". Hm toto krásně začalo bože,o týden později se rozhodl Hyunjin že si dojede pro pár věcí co má u nich doma."Zlato jsem zpátky"."Tak co?"."Táta seděl v obýváku a nic neřekl tedy vlastně jo"." Co říkal?"."Že za to můžeš ty a já a tak no"."Se dalo čekat"."A už není s tetou"."Cože?"."No ten den se ještě prý pohádali a rozešli se"."To jsem nechtěla"."No ale už aspoň nejsme příbuzný ne?"."To máš pravdu"."Takže dělejme že se nic nestalo jo? Ti dva se z toho dostanou"."Jo máš asi pravdu".Byla jsem ráda že se to nějak vyřešilo i když pro ně to nebyl šťastný konec ale jak řekl Hyunjin už nejsme příbuzný ale mám pocit že my jsme stejně nikdy nebyli a už vůbec jsme se tak nechovali ale byla to prdel ne že ne,mít 2 roky Hyunjina za člena rodiny a nevědět o něm a jak to všechno dopaldlo ."No a co kdybychom si užili"."Na co zas myslíš úchyle"."Na to že by to byl náš první sex co nejsme příbuzný"."Hyunjine"."Ticho".Začal mě líbat a sahat pod triko,no se dělo dál je jasné.

Poslední den v srpnu

Já jsem si našla práci v kavárně kde jsem od prvního září nastupovala,klukům opět začala práce jako tréninky,koncerty,psaní textu a připravovali se na comeback.Byla jsem s Hyunjinem něco málo přes měsíc,tetu jsem od té doby neviděla a Hyunjin zas neviděl svého tátu ale občas si zavolali. Kluci mě přijali jako svou sestru a taky jako holku co jim uvaří,uklidí a podobně. Co se týká Adél tak s Felixem začali od začátku,chození na rande a tak ale myslím že to nebude mít dlouhé trvání a budou spolu.

Časem jsem s klukama začala lítat na koncerty po světě a trávila s nimi hodně času takže se mi to cestování vlastně splnilo,jen mam k tomu jednu praštěnou kamarádku,8 pošuku a svého sladkého přítele.


Tak jo,tohle je poslední kapitola tohoto příběhu :(. Doufám že se vám líbil :3. Nevím kdy bude nějaký nový příběh,nemám nějak nápad na příběh ani s kým by byl ale určitě někdy zase nějaký bude. IlY :3

WHAT?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat