Kapitola 3.

297 20 0
                                    

Nakonec jsme obě vytuhly a spaly někdy do oběda,pak nás přišla mamka vzbudit jakože ať vstáváme že je skoro 12. V šoku jsme rychle vyletěly z postele protože jsme se včera ještě dohodly s kamarádkami že se sejdeme ve 2 před nákupním centrem a že spolu počkáme na koncert který začíná v půl 7 večer. Tudíž jsme se rychle oblékly,udělaly hygienu, nějaké jídlo jsme si vzaly a rychle šly. Pobalené věci jsme měly ze včerejška takže jsme je pak nemusely řešit. Bylo za 5 minut 2 a my jsme už byly na místě naštěstí v čas,uf. Ostatní přišli na čas a šli jsme se podívat po nějakých věcech,no nakoupili jsme si toho hodně a výhoda byla že kamarádka měla přítele s autem takže jsme si k němu veškeré tašky daly a že si je vezmeme po skončení koncertu. V 5 hodin jsme šli všichni stát frontu ,ale ještě předtím jsme se zastavili u stánku s věcmi Stray Kids, takže jsem si pár věcí nakoupila. Něco před 6 nás pustili dovnitř a čekali jsme až začne koncert,o bože stáli jsem přímo u podia. Byla jsem hrozně nervozní až mi bylo na zvracení ale zvládla jsem to. 18:35 tak jo,koncert začal při první sekundě jsem umřela a když jsem viděla Hyunjina jsem asi umřela na místě jako. Koncert trval 2 hodiny,několikrát se na nás všichni podívali a to hodně blízko,speciálně Hyunjin stále koukal na mě heh,asi jsem byla zajímavá. Po skončení jsme šli do auta pro věci a rozloučily jsme se s ostatními a šly pomalu domu."Aďo?"."No?"."Hrozně moc děkuji"."Prosím tě,není za co"."Ale jo! Nebýt tebe tak je nevidím..."."Ale viděla si je ne? A hej všimla sis jak na tebe furt koukal?"."Kdo jako?"."Kdo asi! HYUNJIN!"."NEŘVI NA MĚ A JO VŠIMLA"."Jaké máš z toho pocity?"." Divný hah nevím ještě mi to asi nedošlo no"."Však ono dojde"."Jo já vím,a jdi rovně nebo se zabiješ jo? Já chápu že tě Felix úplně odrovnal ale bacha na své zdraví!"."Nojo ticho buď". Jen jsem se usmála a šla dál. Po příchodu domů mamka byla ještě vzhůru takže se nás ptala jaké to bylo,pul hodiny jsme jí o tom vyprávěly. Daly jsme rychlou sprchu a šly spát.Ráno šla Adéla hned domů i bez snídaně,jela někam s rodiči takže jí u nás vyzvedli."Za hodinu přijede teta". Oznámil táta,super vlastně dneska je sobota a to měla přijet nebo měli? "Budou 3"."Cože budou?". Jsem nechápala."No 3 ona,a její nový přítel a jeho synem"."Ona si našla přítele se synem?"."No očividně jo".Ježíš marja to bude určitě nějaké malé dítě,ne že bych je neměla ráda ale někdy mi děti lezou krkem. Měli přijet v 1 takže jsem si poklidila kdyby náhodou zatoužili jít ke mně do pokoje ale to není moc dobrý nápad by mohli dostat šok."Mami?"."No?"."A bráchové nepřijedou?"."Jo ale až zítra na oběd"."Jo? ok". Bylo 11 a já se nudila tak jsem se rozhodla jít se lehnout,nastavila jsem si budík na půl 1 a lehla si a usnula během chvílí byla jsem furt nějaká mimo z toho koncertu. Slyšela jsem zvonek ale se mnou to nějak nehlo. Stále jsem si ležela a sněla dál."Hej!"."Co?"."Vstávej už tu jsou"."Coo? už?"."Jo už tak pojď".Vyletěla jsem z postele jen v mikině a kalhotkách moje dlouhý tmavý vlasy byly rozcuchané a já byla celá pomačkaná. Vešla jsem do obýváku a dostala jsem infarkt. Na sedačce nesedělo dítě ale dospělý kluk ze kterého mám smrt."HYUNJINE?!".Řekla jsem v šoku."Jak víš že se tak jmenuje?".Řekla teta zmateně."Stray Kids???"."Jo tak". Začala jsem se červenat už jen z toho důvodu že tam stojím dá se říct polonahá."Hele vysvětlí mi někdo co to má být?".Zeptala jsem ."No posaď se vedle Hyunjina". Nasucho jsem polkla a sedla si vedle něho,on se na mě sladce usmál a bylo vidět jak se červená . Hodila jsem na něho jemný úsměv a sedla si nervozně vedle něho."Tak aby si vše pochopila i ostatní tak tady Hyunjin a jeho táta,můj přítel jsou už 2 roky vaši příbuzný"."COŽE CO?".Zaskočeně řekl táta."No příbuzný,a Sonny on je tvůj bratranec"."COŽE TO JE MOJE?!!!"."No bratranec, nevlastní"."WHAT?!".

WHAT?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat