Kapitola 5.

242 17 0
                                    

Ráno jsem se probrala  upocená a zlámaná,sebrala jsem se a šla si dát sprchu. Dala jsem si kolem sebe ručník a šla jsem na záchod,pak vyčistit zuby.Bylo teplo už v 8 ráno takže jsem ručník měla stále na sobe,jsem zvyklá na rodiče a oni na mě takže je jedno jak kdo je tu oblečený ,ale nedošlo mi že tu vlastně už nejsme sami. Vešla jsem do obýváku a šla se napít,sedla jsem si do křesla a zapnula televizi."Dobré ráno"."Ježíš,dobré"."Copak?"."Já se tě lekla,já si neuvědomila že tu jsi"."Aha tak to dík"."No jak si se vyspal?"."Na prd"."Bolí záda bolí?"."Jo"."Chudáčku". "Uděláš mi masáž?". Vodu co jsem měla zrovna v puse skončila po půlce obýváku."Cože jestli ti udělám ?"."No masáž?"."Zbláznil ses?"."Ne?"."To nejde"."Sonny,prosím přece na tom nic není"."Ah.."."Sonny"."No dobře tak se dojdu aspoň obléct jo?"."Jo". V šoku jsem se došla převléct a vrátila se za ním zpátky a dostala další šok. Do píčí je 8 ráno to není zdraví mít takových šoku...Když jsem tam přišla on tam byl jen v trenkách a seděl na gauči a v ruce měl mobil. "Hele co to má být?"."Co myslíš?"."Kde máš triko?"."No tak asi těžko budeš dělat masáž přes triko"."Tak jsem mohla dát ruce jen pod tričko ne?"."By nebylo ono".Usmál se a vstal.No bože on vstal,to jeho tělo? To je nereálný? Halo? Nelegální? On je tak úžasný...ah bože. Tak jo,nadechla jsem se a šla k němu,on si lehl na břicho a čekal. Sedla jsem i k němu a začala."Sonny? Proč si na mě nesedneš?"."Uhm co?"."No prostě si na mě sedni ne? Vždyť tě budou takhle taky bolet záda"."Hyunj..".Nestihla jsem to doříct tak mě začal mlátit do nohy na náznak ať si na něho sednu. Ok dobře sedla jsem si na něho s menším,uh větším infarktem a pokračovala dál,roztomile u toho kňučel."Hyunjine?"."Ano?"."Vy máte jako volno?"."Jo máme,do konce srpna nám dali volno tak kluci odjeli za rodinami"."Ach tak"."Ale za týden přijedou a máme jet na chatu spolu"."Tak to si užijete"."100% ale nechceš jet s námi?"."To nejde"."Proč ne? Tak jsme rodina ne? Musím tě klukům ukázat"."Oh díky ale"."Neodmlouvej"."Ale"."Sonny!"."Hyunjine".Sotva jsem to dořekla tak mě shodil vedle sebe a začal mě lechtat."Hej to ne!".Smála jsem se jako malá,ale najednou jsem ležela pod ním a on na mě koukal těma sladkýma kukadla s tou cute pihou pod okem."DĚTSKA!".Ups ,Hyunjin rychle vstal a šel se obléct."Co to mělo být".Zhrozila se teta."Nic,jen ho bolely záda z toho gauče tak jsem mu je uvolnila"."A proč byl na tobě?"."Začali jsme se lechtat ? Klid jo?".Koukali na mě všichni jak na blba,procházela jsem kolem koupelny a Hyunjin se na mě začal culit. Vysmáta jsem si zalezla do svého pokoje a dooblékla se,protože jsem měla na sobě jen spodní prádlo a župan. Měla jsem 5 volání od Adély, napsala jsem ji zprávu ať ve 2 přijde že ji něco musím říct. Hodinu jsem nevylezla z pokoje a pak jsem jen slyšela jak Teta říká že jedou na výlet že se vrátí odpoledne,že si dáme večeři i s mýma bratrama co přijedou dopoledne. Koukla jsem z okna a lehce z něho vylezla,Hyunjin si mě všiml a zamával mi.To bylo tak sladký!Zamávala jsem mu taky a zalezla zpátky. Den pokračoval zcela klasicky,byla neděle takže rodiče nikam nemuseli jako do práce nebo tak. V 11 přijeli bráchové ,uvítala jsem se s nimi aj s jejich přítelkyněmi a i mojí malou neteří. Chvílí jsme kecali a rodiče jim pak vysvětlovali veškerou situaci. Vyšla jsme před 2 hodinou před barák a viděla z dálky Adélu."Ahoj koblížku"."Ahoj makronku". Jo jinak jsme normální,šly jsme si sednout do kavárny ale já si dala panáka."Tak brzo a už chlastáš"."Já mám důvod"."Ti napsal Hyunjin nebo co?"."On se mnou přímo mluvil"."Co?"."Tak se podrž stolu"."Co se to děje"."Tak Hyunjin je můj NEVLASTNÍ BRATRANCE"."...Vtip že?"."Směju se snad?"."Jak je to možné?"."Ta má teta má přítele a on má syna to víš že jo"."No vím něco takového si mlela"."Tak ten jeho syn je Hyunjin"."A že ne,že si ze mě stále děláš prdel"."KURVA ON JE MŮJ PŘÍBUZNÝ!!! CHÁPEŠ TO,TOHLE NENÍ PRDEL"."Uklidni se"."...Co mám dělat?"."No já nevím,když jeto tvůj příbuzný"."Oh díky za připomenutí"."Dej jsi ještě jednoho"."Hmm". Byla jsem z toho zníčená,když jsme se šly projít tak jsem jí říkala co se ráno stalo a kam mě to zve. Začala pištět a gratulovat mi a říkat ať s nimi jedu. No nevím k čemu jako a nikam se mi nechce. V 5 mi mamka volala ať se vrátím že už se vrátili a bude za chvílí večeře. S Adélou jsem se rozloučila a pádila domu.


Jelikož mám volno a čas,tak nové kapitoly budou vycházet hodně často. :3

WHAT?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat