Astaria

276 23 16
                                    

Astaria to kraj bardzo zróżnicowany gospodarczo, politycznie czy ludnościowo.

Wyróżniamy tutaj osiem lenn/prowincji, jednym z nich jest Waterfell,  stolica. Miasto położone nieopodal potężnego wodospadu, przez które biegną dwie wielkie rzeki. Eulon i Taria. Miasto ma łącznie szesnaście mostów, z których jedynie dwa są o konstrukcji drewnianej. Jego populacja liczy co najmniej 350 tysięcy osób. Oczywiście naokoło murów miasta poprowadzono głęboką i szeroką fosę. Jest to najbogatsze ze wszystkich miast całego królestwa i to stąd pochodzą elitarni żołnierze gwardii królewskiej. Główna siedziba króla.

Varren - Prowincja nadmorska, której stolicą jest Reval, największy port handlowy należący do królestwa Astarii. Ostatnio jednak handel tu podupada, a to miasto została dwa razy ograbione przez piratów z wysp Lorańskich.

Nalo - Prowincja w centrum Państwa, położona na najżyźniejszych ziemiach Astarii. Region przez który przepływa rzeka Taria i nawadnia tutejsze pola. Ludność to przeważnie chłopi, uprawiający role. Ważniejsze miasto, to forteca na wzgórzu. Karenholg. Boryka się z ogromnymi falami plag i susz od kilku lat.

Noricum - Prowincja wysunięta najbardziej na północ ze wszystkich. Słynie z górzystych terenów i sieci wielu kopalń. Stąd pochodzą najlepsi łucznicy całego królestwa, klimat jest chłodny, lata zimne bo zaledwie 18 stopni maksymalnej temperatury, a w zimę stale jest poniżej 2 stopni. Głównym miastem jest miasto Birion. Ostatnimi czasy, często dochodzi tam do katastrofalnych trzęsień ziemi.

Lusitania - Druga prowincja, której tereny są przeważnie ulokowane w górach. Jednak od długiego czasu jest praktycznie wyludniona. Opanowana przez potwory i smoki...skrywa w sobie ponoć niezliczone skarby, jednak fizycznie nie da się tam dostać...albo da?

Płaskowyż ziemi zniszczonej - Lenno to jest dosyć specyficzne. Rosną tu wielkie lasy i puszcze, jednak za żadne skarby nie chce tam rosnąć pszenica czy żyto. Nie wiadomo czemu, ale przez to mieszkańcy muszą polegać na łowcach i zbieraczach, a ich dieta składa się wyłącznie z dzikiego jedzenia, wolno rosnącego w lasach. Leży tu także piaskowe wzgórze z mistyczną fortecą, nie zamieszkaną od dawien dawna. Obecnie przekształcona została w akademię łowców potworów, w dodatku do lasów przedostały się z lenna Lusitani liczne potwory. To tutaj znajduje się także słynna równina Kiridare.

Achaja - Wzgórza Seelow i Landers są kolebką tego "wspaniałego" królestwa. To tu pierwsi z Astarów założyli swoje  osady. Region ten słynie z licznych pastwisk i hodowli jednych z lepszych na świecie koni. Stolicą regionu jest Feniks...tak nazywa się to miasto, jedyne poza Waterfell, gdzie nie brakuje jedzenia. Dużym problemem są tutaj bandy rozbójników.

Kingsland - Kraina opanowana przez nadnaturalne stworzenia, tak, tak. Graniczy ona z płaskowyżem ziem zniszczonych i zajmuje bardzo mały obszar. To tutaj ukrywają się teraz osoby z innych ras, które w królestwie żyć nie mogą. Przepływa przez nie rzeka Eulon, są tutaj liczne lasy, łąki i osady nadnaturalnych, ukryte w wielkiej puszczy. Król nie może przepędzić stąd nadnaturalnych.

Wyspa Bojkoła - Znajduje się tam letnia rezydencja króla.

Praktycznie wszędzie trwają aktualnie łowy na inne rasy niż człowiek. Tępi się je za swoją nielojalność. Jedynymi rasami, które mogą legalnie żyć prócz ludzi, są wampiry i wilkołaki.

W Noricum wolno żyć jeszcze krasnoludom. Ale wyłącznie tam.

Jedynie w (mieszczanie+szlachta+rodzina królewska) Waterfell i Feniks nie brakuje jedzenia, gdyż tam podatki są dosyć niskie i to tam zwozi się zazwyczaj 9/10 zbiorów plonów czy ryb i zwierząt. Nawet rolnicy zmuszeni są żreć szczury czy korę z drzew. Jakiekolowiek schowanie jedzenia, skutkuje natychmiastowym więzieniem i wyprawą do obozu pracy w  Noricum.

Królestwo Astarii || Nadciąga Burza | RP (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz