Akademia, jak się wydaje powinna mieć wyłącznie uczniów z ras: Ludzi, wampirów i wilkołaków. Jednakże jest tutaj pewien wyjątek. Akademia szczyci się statusem quo. To znaczy, że istnieje szansa na to aby dostali się do niej uczniowie z innych ras i nie byli mordowani przy tym za swoje pochodzenie.
Oczywiście wiedza ta jest niepubliczna, a tacy uczniowie padają często ofiarami przemocy ze strony ludzi, wampirów i wilkołaków, którzy dominują w akademii i przy tym nie mają prawa się skarżyć nauczycielom. Poza tym muszą być gotowi, do używania mikstur maskujących prawdziwy wygląd podczas inspekcji czy wyjść poza akademię i co najgorsze, muszą się nauczyć zabijania osób ze swojej rasy, wyłapywania ich i tak dalej. Czasem trafiają się nauczyciele, którzy chętnie wykorzystują takich uczniów jako żywe cele i nie raz oni (uczniowie) giną podczas lekcji, cóż bywa.
Mimo tego, wielu stara się tam posłać swoje dzieci, by nie padły ofiarą rządów tyrana.
Adnotacja: Podatność na moc : Wysoka - 2 moce, niska - jedna moc Brak - zero mocy
Moce wrodzone, nie wliczają się do podatności na moce.
Moce są oddzielnie od żywiołu. Wysoka podatność na żywioł, ukazuje jedynie stopień łatwości w nauce jego i czym wyższa tym silniejsze osoby tego żywiołu.
Tam, gdzie nie ma wypisanych dostępnych żywiołów, tam są wszystkie dozwolone.
Rasy:
Rasy w pełni legalne:
Ludzie: To normalni, zwykli ludzie. Nie są za specjalnie silni, ale bardzo utalentowani intelektualnie i umieją świetnie kontrolować żywioły. Łatwi do zranienia, o różnym poziomie siły umysłu (odporność na trudy życia). Potrafią być strasznie zazdrośni i żądni.
Siła: Przeciętna
Podatność na moc: Wysoka
Podatność na żywioł: Wysoka
Dostępne żywioły: Wszystkie
Wampiry: Druga bardzo liczna rasa w królestwie Astarii. Są szybkie, silne, potrafią się zmieniać w nietoperze, lecz przy tym bardzo słabo utalentowane magicznie. Światło nie robi im nic, jednak wolą zazwyczaj cień. Potrafią być bardzo okrutne i sadystyczne, na szczęście nie mogą przemieniać ludzi bez ich zgody w wampiry.
Siła: Wysoka
Podatność na moc: Brak
Podatność na żywioł: Średnia
Dostępne żywioły: Ogień, woda, ciemność, elektryczność
Specjalne zdolności: Bardzo szybcy, zmiana w nietoperza.
Wilkołaki: Trzecia legalna rasa w królestwie Astarii. (aby uatrakcyjnić) Ci ludzie to w połowie wilki, a w połowie ludzie. To znaczy: Posiadają ogon i uszy wilka, potrafią się w niego zmieniać i mają drugą duszę, która po przemianie kontroluje ciało wilka. Tak jak wampry, są bardzo słabo podatne na magie i dużo szkód wyrządza im srebro, podczas pełni mają zdwojony popęd seksualny względem partnerów/rek. Są bardzo zafiksowane na punkcie swoich partnerów/ek i bardzo zajadłe w walce, łatwo wpadają w furię.
Siła: Przeciętna jako człowiek, wysoka jako wilk.
Podatność na moc: Brak
Podatność na żywioł: Średnia
Dostępne żywioły: Ogień, woda, natura, światło i wiatr
Specjalne zdolności: Przemiana w wilka, nadnaturalny słuch
CZYTASZ
Królestwo Astarii || Nadciąga Burza | RP (Zakończone)
RandomKrólestwem Astarii obecnie rządzi młody tyran. Sytuacja poza stolicą jest opłakana, a tysiące ludzi głoduje. W dodatku w wielu lasach zalęgły się potwory, uniemożliwiając podróże przez nie bez silnej eskorty. W ramach swojej "dobroci" Ardaran I (obe...