Na dzoedzińcu stoi tablica z zasadami i karami za ich łamanie. Zazwyczaj nie są one strasznie surowe...no jak na akademię łowców potworów, gdzie każdy błąd może być twoim ostatnim.
Drodzy uczniowie! Zasady w akademii są twarde i rygorystyczne, aby panował tu spokój i porządek oraz dyscyplina! To dla waszego dobra...
1. Zakaz wszyczynania bójek –> Trzy dni izolatki
2. Zakaz uprawiania stosunku między płciowego –> Trzy dni izolatki
3. Zakaz wychodzenia poza mury akademii bez nauczyciela –> Dwa miesiące jedzenia jedynie suchego chleba i picia wody. Rasy nie tolerowane –> Dziesięć dni czyszczenia kiblów i brak jedzenia przez tydzień.
4. Zakaz włamywania się do pokoi nauczycieli ·> Tydzień izolatki lub inna kara, którą sobie zażyczy nauczyciel.
5. Zakaz włamywania się do zbrojowni –> Dwa dni izolatki
6. Zakaz włamywania się do pokoju dyrektora i magazynu –> Chłosta lub inna kara.
7. Pyskowanie i nie wykonywanie poleceń –> Wymierza nauczyciel karę.
8. Kradzież –> Obcięcie palca lub chłosta albo inna kara (decyduje nauczyciel lub dyrektor)
9. Zabójstwo innego ucznia –> Spalenie na stosie.
10. Zabójstwo nauczyciela –> Bardzo długa śmierć w méczarniach.
11. Sabotaż akademii –> Izolatka na dni siedem i do końca nauki w akademii jedzenie jedynie suchego chleba (rasy nietolerowane –> Śmierć)
12. Próba zabójstwa innego ucznia –> Chłosta lub inna kara (wymierza nauczyciel)
13. Próba zabójstwa nauczyciela –> Wymierza nauczyciel
14. Próba zabójstwa dyrektora –> Śmierć przez powieszenie.
15. Spiskowanie przeciw władzy –> Śmierć przez spalenie na stosie lub inna kara (decyduje dyrektor lub nauczyciel)
16. Spowodowanie zniszczeń –> Prace (wyznacza dyrektor)Zasady mogą zostać dodane. Zawsze jednak, nauczyciel może wymierzyć wam inną karę niż te co są zapisane lub jeśli uzna za stosowne nie wyznaczyć wam żadnej.
Każde przewinienie ma być mi zgłaszane przez nauczycieli.
Podpisane: Sean z Midrow
CZYTASZ
Królestwo Astarii || Nadciąga Burza | RP (Zakończone)
RandomKrólestwem Astarii obecnie rządzi młody tyran. Sytuacja poza stolicą jest opłakana, a tysiące ludzi głoduje. W dodatku w wielu lasach zalęgły się potwory, uniemożliwiając podróże przez nie bez silnej eskorty. W ramach swojej "dobroci" Ardaran I (obe...