Inne kraje (okoliczne)

190 9 10
                                    

Piracka kompania wysp morskich

Najzwyczajniejsi na świecie piraci właśnie tam zazwyczaj zawijają. "Państwo" to leży na pięciu wyspach pochodzenia wulkanicznego. Działa tam targ niewolników, a obrona tych wysp jest bardzo łatwa. To stąd organizuje się wszystkie wypady w stronę innych państw. Co ciekawe...niektóre państwa z nimi współpracują. Na szczycie wygasłego wulkanu jest starożytna świątynia, lecz pełno w niej pułapek. Ponoć należała do cesarza zjednoczonych królestw tego kontynentu...ale to było wieki temu.

Flaga: Trzy białe szable połączone w trójkąt na czarnym tle.

Królestwo Nodlinch

Królestwo to jest w większości zamieszkane przez krasnoludy. Ich położenie to góry, graniczy od południa z Astarią i od wschodu z Quertos, na północy leży za to Cesarstwo Słońca i Księżyca. Od Nie mają dostępu do morza, a od wschodu są obecnie atakowani przez tereny wielkiej watahy wilkołaków, zwanej Czarnosłońcem. Bardzo bogate państewko, dzięki wyzyskowi tajemniczej rasy znanej jako lud kryształu.

Flaga: Młot na tle kryształu górskiego, flaga koloru szarego.

Qertos

Jest to państwo głównie skupiające się na handlu. Nie gardzi niewolnikami, jednak woli wymianę towarów prowadzić z naprawdę daleko położonymi krajami, nawet położonymi poza naszym kontynentem. Armie ma słabe, jednak jego siłą jest dyplomacja i sojusznicy z dalekich stron. Nie toleruje elfów, oskarżając ich o łapówkarstwo i nieczyste zagrania handlowe. Boryka się z licznymi piratami, którzy plądrują ich ziemie. Qertos to stolica tego państwa.

Flaga to moneta na żółtym tle, którą trzyma w dziobie biały ptak.

Czarnosłońce

Wataha jednocząca wszystkie klany wilkołaków. Elita elit jeśli chodzi o wojowników nocy. Są naprawdę świetni w swoim żywiole no ale...są porównywani z barbarzyńcami i słusznie. Niewielkie i górzyste tereny, ale jest tu sporo kóz czy koni lub jednorożców. W krajobrazie nadmorskim dominują klify. Toczy obecnie wojnę z Nodlinch.

Flaga to słońce, częściowo przysłonięte na czarnym tle.

Królestwo dwóch wież

Sporej wielkości królestwo położone w regionie wyżynnym. Swoją nazwę zawdzięcza dwóm wspaniałym zamkom/ fortecom, nie zdobytym aż do dziś przez nikogo. Jest to królestwo w którym elfy, ludzie, wróżki i wampiry żyją ze sobą w zgodzie. Tam jest trzeci na świecie targ niewolników. Wiele osób z ludu kryształu straciło tam życie.

Flaga to dwie wieże na niebieskim tle

Cesarstwo Dwóch Smoków

Wiele lat temu, częścią kontynentu władało wielkie Cesarstwo dynastii Loujiang. Jednak rozpadło się ponad osiemset lat temu na wiele mniejszych królestw i księstewek. Obecnie to jest jego pozostałość. Obecnie nazywane było: Obrońcą Północy i każde z królestw płaciło niejako swój trybut za ochronę, lecz to już przeszłość. Pogrążone w wielkiej wojnie domowej, po przedwczesnej śmierci cesarza. Młody, ośmioletni władca, musiał stanąć przeciw najazdowi smoków z północy, ambitnego wuja i buntu wielu mieszkańców jego cesarstwa. Obecnie nie wiadomo co się dzieje, aż na jego 1/3 powierzchni, a cesarz kontroluje jedynie 1/3 stanu wcześniejszego cesarstwa i przegrywa wojnę!

Flaga to dwa smoki, skierowane łbami w środek czerwonej flagi

Królestwo Astarii || Nadciąga Burza | RP (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz