Klątwy: Są to pewne zaklęcia, zazwyczaj rzucone na przedmioty, lub inne rzeczy. Za klątwę uważają niektórzy pewną dziwną przypadłość... Klątw nie ma za dużo.
Wilcza klątwa - Klątwa, która jest zawsze po zabiciu wilka, który ma w sobie moc żywiołu. Sprawia ona, że już do końca życia, nie będziesz z niczego odczuwał radości, szczęścia, zauroczenia itp. Jest nie do odwrócenia, chyba że zwierzęciu zwrócisz w jakiś sposób życie.
Klątwa Wiecznej Starości: Jest to dziwna klątwa, ale nie należy do przyjemnych. Jest to klątwa, która może wystąpić po znalezieniu jakiegoś przedmiotu nią obłożonego i jego użyciu. Sprawia ona, że osoba zaczyna się bardzo szybko starzeć do stanu dziewięćdziesięcioletniej osoby. Traci słuch, niedowidzi, wiecznie nie ma energii i na dodatek jest nieśmiertelna... (sposób odczarowania zna niewielu)
Klątwa Wiecznego Prześladowcy: Klątwa, którą można na siebie sprowadzić z powodu użycia przedmiotu, który został nią obłożony. Nie należy do przyjemnych, bo wiecznie czujesz, że ktoś ciebie obserwuje. Ba! Najprawdopodobniej jest to duch osoby, która tą klątwę na przedmiot nałożyła...a to zboczeniec!
Przypadek Drugiej Osobowości/ Dwu dusza / Opętańcy: Jest to arcyciekawa przypadłość.Osoby te mają w sobie drugą duszę, duszę magicznego stworzenia (tak magicznego), w które mogą się zmieniać. Jednakże!
Tu jest ważna cecha. Ta druga dusza, nie jest jak typowe zwierzę, ale i tak często biorą nad nią górę zwierzęce instynkty czy głupie sytuację. Jeśli osoba się zmienia w załóżmy wilka. To ta druga dusza przejmuje kontrolę nad ciałem w 3/4 przypadkach przemian.Często zdarza się także, że takie osoby tracą władzę nad swoim ludzkim ciałem na rzecz drugiej duszy co może prowadzić do śmiesznych i dziwnych sytuacji.
Artefakty: To potężne, magiczne przedmioty, które potrafią zmienić czasem nawet rozkład sił w wojnach. Bardzo pomocne, ale cholernie trzeba na nie uważać. Podział artefaktów na małe i duże, nie odzwierciedla ich mocy i ich potęgi, lecz jedynie wielkość.
Artefakty małe:
(Jak ktoś ma pomysł, niech pomoże i go tu podeśle): Artefakt ten pozwala w pewnym zakresie kontrolować czas. Mówię w pewnym zakresie bo pozwala go cofnąć o 10 minut na dzień. Jednak jest jeden szkopuł. Każde użycie tego artefaktu, może powodować nawet amnezję. Jest to bardzo potężny artefakt, jednak...nie da się nim nikomu zwrócić życia...na to co umarło już nie działa.
Scio: Jest to artefakt, który skrywa zazwyczaj w sobie coś bardzo starego i jakby zatrzymuje upływ czasu dla tej rzeczy. Niegdyś, ród Lilanzerów, który posiadał mnóstwo magicznych stworzeń w obliczu upadku, jak najwięcej z nich zamknął w takich małych artefaktach i wystrzelił daleko daleko w powietrze...a one magicznie znalazły swoje idealne miejsce by czekać na ich odnalezienie.
CZYTASZ
Królestwo Astarii || Nadciąga Burza | RP (Zakończone)
RandomKrólestwem Astarii obecnie rządzi młody tyran. Sytuacja poza stolicą jest opłakana, a tysiące ludzi głoduje. W dodatku w wielu lasach zalęgły się potwory, uniemożliwiając podróże przez nie bez silnej eskorty. W ramach swojej "dobroci" Ardaran I (obe...