Moce i żywioły

370 12 16
                                    

"Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki."

Autor: André Malraux

Na wstępie, żywioł wybieram ja i moi pomocnicy.

Ogień: Podstawowy żywioł, bardzo popularny. Jego użytkownicy umieją posługiwać się ogniem (nie mogą spalić np.: całego lasu od razu), są na niego odporni, mogą zapalić dowolną palną rzecz pstryknięciem palca. Poza tym umieją tworzyć kule ognia. Latem są bardzo aktywni i mają wyśmienite samopoczucie.
Wady: Jej posiadacze praktycznie nie umieją pływać, poza tym zimą są nieco bardziej senni.

Woda: Kolejny bardzo znany żywioł. Jego użytkownicy panują nad wodą (nie mogą wywołać tsunami, czy wielkiego potopu...), umieją tworzyć kule wody na ręce, a także oddychać pod wodą. Niezależnie od pory roku czują się dość dobrze.
Wady: Jej posiadaczom skóra szybciej łapie poważne poparzenia i dodatkowo muszą pić więcej wody.

Ziemia: Znany żywioł, ale nie ceniony przez użytkowników, a szkoda. Jego użytkownicy bowiem umieją posługiwać się ziemią, przenosić drogą umysłu głazy, tworzyć kamienie w ręce i ciskać nimi na niesamowite odległości (200 metrów). Nie mogą wywołać trzęsienia ziemi. Poza tym mają jedną uniwersalną moc... widzą każdy ślad jeżeli chcą, który został odciśnięty na podłożu. Pod ziemią mają świetną orientację w terenie. Wiosna i jesień to okres największej ich aktywności i dobrego samopoczucia.
Wady: Jej posiadacze są zimą nieco senni, a latem się nieco szybciej męczą.

Powietrze: Ostatni bardziej znany z żywiołów. Jego użytkownicy umieją lewitować do wysokości 2 metrów nad ziemią, kontrolują wiatry (nie mogą wywołać huraganu lub trąby powietrznej), mogą wywoływać silne podmuchy wiatru, są najlepszymi lotnikami i umieją oddychać na dużych wysokościach bez problemu.
Wady: Pod ziemią panikują, poza tym często mają czkawkę.

Lód: Bardziej podtyp żywiołu niż żywioł, ale jednak to co innego niż woda. Jego użytkownicy kontrolują zamarzniętą wodę. Mogą zamrozić wodę (nie cały ocean, a najwyżej część jeziorka naraz), umieją tworzyć w ręce sople lodu, ich skóra jest odporna na wszelkie odmrożenia. W zimie są silniejsi, bardziej aktywni.
Wady: Większą podatność na oparzenia, latem są nieco senni.

Natura: Jak lód to raczej podtyp, ale klasyfikowana jako oddzielna moc. Jej użytkownicy umieją rozmawiać ze zwierzętami, rozumieją ich mowę, poza tym wspomagają wzrost roślin (całego lasu ci nie zrobią) A także mogą robić na ręce kulę zielonej energii, która po trafieniu przeciwnika osłabia go. Znacie również każdą roślinkę, a mniejsze zwierzęta (do lisków) słuchają się was.
Wady: W miastach jej użytkownicy łatwo tracą orientację i boli ich okropnie głowa.

Elektryczność: Żywioł ten jest dość fajny, umiecie na odległość metra strzelać piorunami, a także przyzwać piorun z nieba (dość mocny). Poza tym potraficie widzieć w miarę dobrze w nocy. Podczas burzy, opadów deszczu, są silniejsi niż reszta.
Wady: Żywioł ten jest „nadpobudliwy" to oznacza, że czasem mimowolnie walniecie w coś/kogoś piorunem... łatwo zrobić komuś krzywdę.

Światło: Posiadacze tego żywiołu umieją leczyć mniejsze rany złamania i większe rany dotykiem, poza tym umieją jakby z ręki zrobić oślepiającą latarkę to znaczy, ręka zaczyna świecić oślepiającym światłem. Dodatkowo mogą oni patrzeć w słońce, bez utraty wzroku i znoszą dużo wyższe temperatur lepiej niż inni. Latem są bardzo aktywni, wiosną i jesienią także.
Wady: Większa senność zimą i są bardzo podatni na zimno.

Ciemność: Magia dość jasna, opiera się nieco na iluzji. Osoby takie umieją chodzić w cieniu (ale maksymalnie 40 minut dziennie), poza tym umieją manipulować snami, a także stworzyć w ręce czarną kulę, która po trafieniu w przeciwnika sprawia, że widzi on najgorsze swoje koszmary przez pięć minut. Nocami są nieco silniejsi i aktywniejsi.
Wady: W dzień jesteście nieco zmęczeni i słabsi.

Moce dostępne w Rp:

Skok teleportacyjny-> Są to krótkie i męczące "skoki" na odległość wzroku. To znaczy że możesz wykonać natychmiastowe przeniesienie swojego ciała w pewien punkt (jedynie taki w zasięgu wzroku.) Maks 3 na godzinę, więcej teleportacji może skutkować omdleniem, lub trwałym uszkodzeniem słuchu. Po każdym skoku, osoba taka przez około minutę słyszy jedynie głośne "piiiiiiiiii" w uszach.

Telekineza: Jest to moc, która pozwala przenosić jedynie niewielkie przedmioty siłą umysłu. Osoby, które ją posiadają lubią ciszę i spokój.

Telepatia: Inaczej przekazywanie swoich myśli bez używania słów. Takie osoby najlepiej czują się w obecności innych telepatów, a ich umysł jest bardzo niestabilny, łatwo go naruszyć.

Lewitacja: Zdolność do przezwyciężenia grawitacji ziemii, jej użytkownicy potrafią unosić się przez pewien czas nad ziemią, maksymalnie do trzech metrów.

Szósty zmysł: Tacy uczniowie z natury są bardzo podejrzliwi, jednak ich nieprzeciętny umysł potrafi wyczuć zagrożenie, są jednak bardzo ostrożni w kontaktach z innymi ludźmi.

Tropiciel: Moc dosyć przydatna przy tropieniu kogoś w lasach itp. Jej użytkownicy z łatwością zauważają ślady na ziemi, potrafią z nich odczytać wiele ważnych informacji. Uwielbiają oni lasy, a czują się wręcz koszmarnie w miejscach, gdzie takowe lasy zniszczono.

Tarcza mentalna: Jest to swego rodzaju osłona mózgu przed atakami psionicznymi. Osoby ją posiadające są odporne na ataki psioniczne istot o niskim i średnim ataku umysłowym. Tarcza jednak nie wytrzyma za długo, a jak "jebnie" to atakujący może przejąć nad taką osobą nawet kontrolę, a przy tym doprowadzić do stałych zmian w osobowości takiej osoby.

-> Wasze pomysły na moce.

Królestwo Astarii || Nadciąga Burza | RP (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz