1. Lisa/Lisandre z rodu Aloise
2. 17 wiosen
3. Heteroseksualna
4. Niegdyś jej rodzice byli szlachcicami, bez praw.
4.a Pół feniks woda
5. Lisa to osoba dosyć spokojna, jednak nawet odważna. Jest dosyć lojalna wobec przyjaciół, ale nieufna wobec osób obcych (prócz pół feniksów). Czasem potrafi być zabawna, ale także potrafi unieść się dumą. Jest również cicha w obecności osób jej nie znanych. Nie jest raczej agresywna, ale potrafi być bardzo uparta.
6. Lisa to dziewczyna o wzroście 169 centymetrów, jest chudą dziewczyną, nieco wysportowaną, o ciele z nielicznymi bliznami. Jej oczy są niebieskie niczym głębia oceanu, policzki ma nieco zapadnięte, a oczy często mają długie cienie. Dziewczyna ma także długie do krzyża złotawe włosy.
7. Dziewczyna lęka się klaustrofobicznych miejsc i wilków.
8. Woda, leczenie łzami, magiczne wodne skrzydła (wyjątkowe)
9. Raczej jest nieufny
10. Nie wierzy bo niby czemu ma?
11. Uwielbia pływać, spać, rysować i grać na gitarze klasycznej.
12. Lisa od początku była wyjątkowa w swojej rodzinie i ogólnie wśród pół feniksów, gdyż urodziła się z żywiołem wody, a nie ognia jak jej rodzice. Przez to zdołała swój żywioł opanować w niewielkim zakresie. Potem jej rodzina desperacko próbowała ją oddać do akademii, proponując dyrektorowi korzystną wymianę, oni na targ, a ona do akademii.
13. -
14. Zapewne niewolnicy w Qertos.
15. Uwielbia herbatę.
16. Życie jest ulotne, tak samo jak zwycięstwo1. Sean z Midrov
2. 25 lat
3. Heteroseksualny
4. Człowiek, pełne przywileje
5. Elektryczność
6. Posiada księgę zaklęć wyższych, która daje mu szerokie pole do popisu. Szósty zmysł.
7. Sean to osoba dosyć nie miła i chłodna, bardzo odważna i zazwyczaj nie spokojna, lubi zabierać uczniów z ras nie tolerowanych do swojego pokoju i spełniać swoje dziwne fantazje (nie jest dyrektorem cnotliwym), jest to jednak pewny obrońca, jeden z największych mistrzów żywiołu elektryczności...gdyby tylko nie bał się oceanu...
Jest jednak miły wobec uczniów z ras tolerowanych i są oni u niego wywyższani.
8.9. Oceanofobia i boi się także utraty władzy nad akademią.
10. Zależny, poważa rasy tolerowane, a nie tolerowane wykorzystuje, ale nagradza przy tym uczniów. jak dobrze się sprawdzą.
11. Uwielbia burze i elektryczność, jego zamiłowaniem jest także szermierka i księgi magiczne, orazspełnianie swoich fantazji.
12. No wierzy
13. Był bliskim przyjacielem obecnego króla, oboje lubili wykorzystywać swoją pozycję do niecnych czynów, a ojciec chłopaka był uznawany za najmniej honorowego szermierza ze wszystkich.
14. Bezpłodny
15. -
16. Życie jest ulotne, tak samo jak zwycięstwo.Uwaga! Nie, nie będę pisał dokładnie scen 18+ chyba, że ktoś chce na priv.
CZYTASZ
Królestwo Astarii || Nadciąga Burza | RP (Zakończone)
RandomKrólestwem Astarii obecnie rządzi młody tyran. Sytuacja poza stolicą jest opłakana, a tysiące ludzi głoduje. W dodatku w wielu lasach zalęgły się potwory, uniemożliwiając podróże przez nie bez silnej eskorty. W ramach swojej "dobroci" Ardaran I (obe...