,,To je v pohodě, vím proč si to udělal, chlapče. s tým bratrem jsou potíže a víme, že tu proběhla šikana, kterou on vedl."
Policie to začala ihned řešit, Yoongimu něco domlouvat. Chvilku řešili něco i se mnou.
Jen co nás vypustili, rychle jsme vyběhli z tělocvičny. Procházel jsem se s kluky po škole. Zniceho nic se mě někdo ze zádu dotknul. Lekl jsem se a otočil se. Stál tam chlapec s koňským úsměvem.
,,Ahoj?" Nejistě jsem ho pozdravil. Pozdrav mi oplatil.
,,Ahoj, jsem rad, že to s Yoongim je uu nejak tak vyřešené." S Taem jsme se se na sebe podívali a pak i na toho chlapce. Přikyvli jsme a on se jenom zasmál.,,Měl bych se i představit, že? Jmenuji se Jung Hoseok, ale stačí když mi budete říkat Hobi" Usmál se a já též. Seznámili jsme se s nim a po škole i s kluky se domluvyli, že půjdeme ven.
Škola rychle utekla a my šli do centra města. Všichni se mezi sebou bavili a někdy mi přišlo, že jsem úplně neviditelný. Nejsem zrovna ten typ člověka co by se bavil s ostatními, ale když se mě někdo zepta, tak odpovím a pak se do toho rozhovoru i přidám. Ale tady to bylo jiný, tady se mě nikdo na nic neptal a nikdo asi nevěděl, že tam jsem.
V jednu chvíli jsem se chtěl otočit a jít domu, ale zase jsem nechtěl jít sám.
Povzdychl jsem si a podíval se na nebe. Najednou jsem o něco zakopl a malém se rozplacl na zemi kdyby mě někdo nechytil. Zvedl jsem hlavu a viděl kluky jak na mě koukají a Taehyunga jak mě drží.
,,Si v pořádku?" Zeptal se Jin. Přikyvl jsem a odtahl se od Taehyunga.
,,Dneska si nějaký tichý a odtaživý, stalo se něco?" Začal se zajímat i Taehyung a pak i zbytek.,,Ne nestalo." Jednoduše jsem odpověděl. Taehyung protočil oči.
,,Tak proč se s námi nebavis?" Vydechl jsem a koukal mu do očí. Pak ovšem jsem pohled odvrátil.
,,Moc dobře víš, že se neumím zapojovat do rozhovorů" Zamumlal jsem. Bylo slyšet jak si Taehyung Povzdychl. Chytil mě za ruku a vydal se dal.
,,Když se neumíš zapojit sám, tak tě do něj zapojíme." Usmál se a šli jsme dal. Nebo spíše on mě táhl dal.
Po nějaký chvilce jsem někdy prohodil nějaké slovo, ale to bylo málo kdy.
—————————————————————
Dobré ráno.🥺❤️
Na začátek bych se chtěla omluvit, že dlouho nevychazely kapitoly. Asi teďka čekáte na nějaké výmluvy. Nom, já vám to řeknu upřímně.Cokoli jsem napsala se mi vůbec nelíbilo. Neměla jsem energii /stále ji moc nemám, ale tak co😂/ a pak bylo par osobních problému.
Ale už jsem nejak tak v pohodě! Takže se pokusím vydávat. Aspoň jednu kapitolu za týden 😔☺️❤️No každopádně.
Doufám, že se kapitola líbila i když stoji za nic🙁❤️Omlouvám se za chyby.😓♥️
A mějte krásný den <33
💜💜Ily💜💜
ČTEŠ
Stay with Me *Taekook*
Fiksi PenggemarJungkook je šikanovaný chlapec, který prožívá těžký život, plný násilí, krve a pomluv. Na začátku si svých šikanátorů moc nevšímal, ale když se k nim přidal jeho bývalý nejlepší kamarád, všechno se změnilo. Jeho šikana byla mnohem horší. Nejdřív...