Povestea mea ar trebui spusă. Numele meu este Aleksandrina Kozlov si mă autosugerez un model negativ. M-am născut în Rusia și înca din adolescență am prins gustul dulce-amărui al jocurilor de noroc și bătăilor ilegale din spatele blocului. Pokerul făcea parte din viața mea, iar această obsesie a ajuns atât de departe încât la unele partide, când rămâneam fără banii sau doar să-mi fac adversarii siguri că am șanse enorme de câștig, mă pariam pe mine însămi, oricât de ciudat ar părea acum, era un obicei destul de popular pe care mulți îl adoptau. Desigur, au fost momente în care cineva a câștigat, dar dorințele lor erau superficiale. În general petreceam o noapte împreună și seara următoare eram tot la masa de poker.
Viața mea s-a schimbat complet când mama a murit și am devenit un adult cu multe responsabilități. A trebuit să mai întrețin un suflet, pe sora mea, Polina, de doar 10 ani. Din acest motiv am renunțat la poker și m-am dedicat în totalitate luptelor ilegale. Oamenii "civilizați" erau tare încântați de aceste spectacole, mai ales când o fată era cea care lupta pentru bani. Pe atunci aveam 19 ani, o vârstă pe care nu cred că ar fii trebuit s-o petrec prin spatele blocurilor într-o atmosferă de sudoare și sânge. Dar cum altfel mi-aș fi putut asigura traiul de pe o zi pe alta? Renunțasem de mult la școală așa că puteam doar visa la un job stabil și bine-plătit. În Rusia, femeile au două opțiuni de a obține bani pe cont propriu: școala și prostituția. Eu îmi creasem propria alternativă, deoarece pe prima o pierdusem, iar a doua era prea înjositoare. Oricum întreg cartierul credea că îmi câștig pâinea din prostituție încă din adolescență, când veneam acasă la 4 dimineața, abia punând un picior în fața altuia. Dar nu aici începe cu adevărat povestea mea.
CITEȘTI
Ruleta rusească
Short StoryAleksandrina Kozlov era o oarecare locuitoare a unui orășel rusesc apropriat de capitală. Viața ei ia o întorsătură dramatică când ajunge din nou la o masă de poker, unde un jucător învăluit în mister câștigă „drepturiile” asupra vieții ei la o mână...