Včera večer prišiel manžel domov, išiel do sprchy, pozerali sme film pri ktorom ma objímal a bozkával na krku a išli sme spať okolo polnoci. Ráno som si našla SMS-ku od manžela, že nemôže prísť a prespí u kamaráta.
***
Odkedy sme sa s manželkou rozviedli, začal som chodiť k doktorovi aby mi predpísal lieky na depresie, keďže som s nikým nebýval a nikto nemohol kontrolovať moje samozničujúce stavy. Varoval ma, že si na ne môžem vytvoriť závislosť, a preto mi poradil, aby som sa snažil odreagovať aj inými spôsobmi. Aby som kreslil, spieval, venoval sa športu, atď. Odvtedy si zvyknem v sprche spievať a zistil som, že je to veľmi príjemné. Nepríjemne som sa cítil až včera, keď som vyšiel zo sprchy a na orosenom zrkadle bolo napísané:,,Máš veľmi pekný hlas :)"
***
Susedia nad nami sú veľmi hluční. Bol som to oznámiť správcovi aby to išiel preveriť, pretože ten byt je už pol roka prázdny... odkedy spáchali samovraždu.
***
Môj televízor sa občas sám od seba zapne. Mohol by som povedať, že je to výrobná chyba, ale na obrazovke vždy vidím seba zozadu, ako stojím v obývačke a pozerám televízor.
***
,,Zlatko, už je to bezpečné, môžeš vyjsť von", hovoril mi už asi stý krát otec cez okienko v mojich dverách. Jeho modré oči ma prosili, ale odmietala som mu veriť, pretože môj otec má odjakživa zelené oči.
***
Je milé keď mi stará mama každý deň volá, aby ma skontrolovala. Síce už odišla na druhý svet, ale nechápem prečo tak kričí.
***
Môj priateľ je dlhoročný zberateľ. Dnes mi dovolil pokochať sa jeho rozsiahlou zbierkou suvenírov, ktoré si nechal na pamiatku po svojich ex-partnerkách. Všetky vlastnoručne zabil.
***
Mávam zvláštne sny, v ktorých ma vraždí neznámy muž, ktorého som nikdy v živote nevidela. Myslela som si, že som prišla o rozum, až do chvíle, kým mi neprišiel opraviť potrubie a z kufríku vytiahol sekeru.
***
Myslím, že nemá veľmi rada strašidelné filmy... Obzvlášť vtedy, keď ju pozorujem cez okno jej domu a ona si ma všimne.
***
,,Ty si tá najkrajšia osoba, ktorú som kedy videl. Už sa teším ako si pochutím na tvojich očiach, akurát čerstvých",začula som potom, čo som podpísala ďalší výtlačok mojej novej knihy.
***
... Konečne sa mi podarilo naštartovať, dupol som na plyn a uháňal od nej čo najďalej. Po pár kilometroch zbesilej jazdy som zastavil na krajnici a uvoľnil sa. Už som príliš ďaleko. Som v bezpečí. Naozaj sa mi uľavilo, až kým som zozadu nezačul:,,Prečo si odišiel tak skoro, zlatko?"
***
V tých lesoch som hladoval celé hodiny, kým som našiel jedného turistu. Konečne som sa najedol, len dúfam že nekričal príliš nahlas.
***
Prišiel som na pohreb o pár minút neskôr ale nikto si nič nevšimol. Vlastne ma vôbec nikto nezaregistroval. Zistil som prečo, keď som nazrel do truhly a uvidel seba.
***
Byť prvým človekom na mesiaci je skvelý pocit. Až tak skvelé to však nie je, keď si jediný, koho tam zabudli.
***Na dnes je to všetko😄. Prajem príjemné prázdniny a hlavne sladké sny💕
YOU ARE READING
A little bit of horror |SK|
HorrorNiečo pre milovníkov hororov, strašidelných alebo desivých vecí... Alebo proste pre tých, ktorí majú radi zimomriavky na chrbte a páči sa im keď cítia na sebe pohľady iných... keď sú sami... A v noci premýšľajú či nemajú niekoho pod posteľou... A...