V kufre auta som našiel mŕtve telo... Divné, pretože ráno som tam ukladal dve...
***
Potrebovali sme ísť s manželom na obchodné stretnutie, a preto sme nechali nášho syna s babysitterkou. Asi po hodine nášho odchodu nám volala, že má neodkladné záležitosti a nemôže dnes prísť.
***
Dnes ráno som sa zobudil v slnkom zaliatej spálni na to, ako mi hladí chrbát a hmká svoju obľúbenú pesničku ako každé ráno. Chcel som sa k nej otočiť a pritúliť si ju, keď som si spomenul, že som včera podpísal papiere na jej odpojenie od prístrojov...
***
Príšer a démonov sa nemusíte báť.. Oni vedia čo majú robiť.
***
Premýšľala, prečo vidí dva tiene, keď v miestnosti bola iba jedna žiarovka.
***
Pracujem v noci a mojou úlohou je len sedieť pri monitoroch a popíjať lacnú kávu z automatu. Ale už nejakú chvíľu stojí pred jednou kamerou človek a pozerá sa priamo na mňa... Za tých 24 minút ešte nežmurkla.
***
Po dlhom dni v práci som si chcela trochu oddýchnuť, tak som si napustila vaňu, primiešala trochu morskej soli, zapálila sviečky a išla som si do spálne pre župan. Keď som sa vracala späť, v kúpeľni niečo veľké čľuplo do vody.
***
Čo môže byť lepšie ako keď idete cez hodinu na záchod, zamknete sa v kabínke a začujete ako niekto vošiel dnu... Podľa tieňov vidíte že postál pred vašou kabínkou... Počujete ako hlboko dýcha... Keď v tom sa kľúč vo dverách otočí a neznámy stlačí kľučku...
***
Niekto zazvonil, hoci som nikoho nečakala. Neznámy zakričal že mi priniesol kung pao z miestneho čínskeho bistra. Cez priezor vo dverách som to skontrolovala. Žiadne kung pao som si neobjednala a rozhodne som nečakala, že ho prinesie niekto v desivej maske z ľudskej kože s otvormi na očiach.
***
Z dolného poschodia na mňa kričala mama nech tam okamžite prídem. Znela nespokojne že som ju uspal a dal zaživa pochovať, pretože ma obmedzovala.
***Na dnes je to všetko... Píšem sem prvý krát, takže každého prosím o spätnú väzbu... aby som vás mohla strašiť kvalitnejšie😄
Sladké sny 😘
BINABASA MO ANG
A little bit of horror |SK|
HorrorNiečo pre milovníkov hororov, strašidelných alebo desivých vecí... Alebo proste pre tých, ktorí majú radi zimomriavky na chrbte a páči sa im keď cítia na sebe pohľady iných... keď sú sami... A v noci premýšľajú či nemajú niekoho pod posteľou... A...