16. Svetlo

43 3 2
                                    

Tentokrát mám pre vás známejší príbeh, o ktorom tvrdia, že sa skutočne stal...veď posúďte sami ;)

Tento príbeh je o dvoch dievčatách, Jen a Meg, ktoré boli najlepšími kamarátkami. Po skončení školy sa rozhodli pokračovať na vysokú školu a bývať spolu na internáte.

Jedného dňa sa spolu učili na test, ktorý ich čakal nasledujúce ráno. Učiva bolo veľa a času málo, nuž sa museli učiť dlho do noci. Meg, ktorá bola lenivejšia a menej sa stresovala nad svojimi známkami, išla spať okolo jedenástej večer. Jen, svedomitá žiačka, odhodlane pokračovala v učení.

Okolo polnoci začala hľadať jednu zo svojich kníh a spomenula si, že si ju zabudla v spálni. Nechcela však zobudiť Meg, tak nechala zhasnuté a opatrne šmátrala s rukami po izbe.

Začula hlboké dýchanie, tak sa spýtala Meg, či je hore. Bez odpovede, pomyslela si, že teda spí.
Pokračovala v hľadaní, keď začula v izbe kroky. Naskočili jej zimomriavky a zase sa spýtala: ,,Meg, môžem zažnúť?"

Bez odpovede.

Vystrašená Jen zopakovala otázku ale dostala rovnakú odpoveď. Nakoniec schytila hľadanú knihu a rýchlo odišla z izby cítiac na chrbte cudzí pohľad.

Zimomriavky.

Vrátila sa k nočnému štúdiu ktoré sa natiahlon až do skorého rána a išla na test. Dala si šálku kávy a keď sa trochu prebrala, všimla si niečo zvláštne.

Meg neprišla.

Rýchlo načmárala odpoveď do testu, odovzdala ho a bežala na internát. Vybehla hore po schodoch, v rýchlosti nevedela nájsť ten správny kľúč.

Odomkla a vstúpila dnu.

Dvere do spálne boli zavreté.

Jen k nim podišla, chytila kľučku a zaváhala.

Čo tam nájde?
Koho tam nájde?
A čo ak tam nikoho nenájde?

Jen zaťala zuby- je to jej najlepšia kamarátka!
Otvorila dvere....

...a naskytol sa jej strašný pohľad. Jej kamarátka ležala v posteli nasiaknutej krvou a nad posteľou bol napísaný odkaz...taktiež krvou:

,,Nie si rada že si nechala zhasnuté?"

A little bit of horror |SK|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum