Capitolul 4 -Partea II-O veste buna si una....

12 2 1
                                    

Desgisu ca dupa ce am discutat o ora am realizat ca vom pierde autobuzul.Ne am imbracat rapid si am plecat spre statie! 

Si am asteptat si am asteptat si am asteptat si am tooooot asteptat si nimic! Nu mai venea nimic! Ne-am uitat la ceas si intarziasem o ora jumate,nu mai stiam dc nu mai vine,l am sunat pe Daniel sa vina in statie sa ne ia!

Darius a venit si am ajuns la scoala,am intrat pe usa scoli si nu era nimeni,absolu nimeni,usa de la principal era inchisa! Eu am crezut ca sa terminat mai devreme si nu a durat mult ! Mie mi se parea ciudat deoarece era foarte murdar pe jos si geamrile era prafuite si pline de amprente,vestiarele era de asemenea murdale si ele!Era ciudat,iesim noi pe usa si eu ma  gandeam ce sa intamplat! Cand citesc pe usa ca scoala a fost inchisa pentru renovari!

Noua nu ne spusese nimeni despre asta si nici macar la ce scoala facem,am sunat-o pe doaman diriginta si a zis ca le-a is colegilor nostru sa ne zica,dar ei nimic,am venit la scoala zisa de doamna,intram in casa care ne-a fost aratata ca e a noastra,si de o dataa..

Toti colegi nostri+lia-SURPRIZA!!!!!

Eu-ce?

Lia-e pentru tine!!!

Eu-ce? nu inteleg nimic..

Lia-e pentru tot e ai facut pentru noi!! Ne ai ajutat sa ne ridicam cu moralul! ne ai ajutat mult si  ne ai facut sa zambim de fiecare data!! Si vrem sa iti multumim1

Eu-dar scoala..nu mi a zis nimeni,dc nu mi a zis nimeni..

Lia-nu ti a zis nimeni special sa intarziem ca sa aive timp sa pregateasca tot si de asemnea scoala cea veche chiar a fost inchisa pentru renovari!

Eu-wow..*zic eu foarte surprinsa*

Toti colegi-Iti multumim pentru tot ce ai facut pentru noi!

Eu-oricand va ajut!*zic eu zambind si surprinsa de tota sitoatia intamplata atat de rapid*

Baieti vin catre mine si incepe sa m aia pe sus! Fetele imi arunca confeti si baloane si doaman diriginta vin cu un tort de multumire foarte frumos!

Dar cel mi frumos a fost cand Lia a venit cu un cadou minunat!!

Un poster desenat de ea si de colegi mei cu noi toti!Eu am inceput sa plang de fericire!

Am petrecut toata ziua,chiar nu ma asteptam la asa ceva!!

Cand am ajung acasa ma astepta ceva super dragut!!

Becurile din camera erau stinse si erau luminite albe cu roz si petale de trandafir pe jos si pe pat! si erau numai postere cu the vamps s un mic plic peste!

Mama cu Darius vensie la mine in camera zambind si lia li se altura! M auit la ei foarte surprinsa!

Eu-ce e asta?

Mama-e un cadou din partea mea si alui Dariusl! Dar multumestei Liei,pentru ca ea ne-a spus!*zice mama zambind*

Eu-o alta surpriza,,wow

Lia-deschidell!!*zice ea entuziasmata*

Eu desfac plicul usor si delicat pentru a nu strica ceva! Cand ma uit am ramas socata de ce era in plic..eu incepusem sa plang de fericire!! a tavalisem pe jos de fericire ma duc eu plangand la lia si o imbratisez tare,ma duc la mama si o imbratisez si pe ea si lucrul pe care va va uimi e ca l am imbratisat si pe Darius!

Erau doua bilete vip la trupa The vamps!!

Eu-Va multumesc enorm de mult!*zic eu plangand si zambimnd*

Lia-sa imi spui si mie cum a fost si sa imi trimiti poza cu Brad! ;)

Eu-stai..tu nu vi?Pai in plic sunt doua bilete,eu nu plec cu altcineva,doar cu Lia!!!!!

Lia-stai,ce?

Eu-sunt doua bilete!

Lia se uita la mama si la Daniel si zambesc catre ea!

Mama-stiuc a si tie iti place mult de tot!Asa ca ti am luat si tie bilet! ;)

Lia-ce..ce..ceeeeeeeeee!!>??!?!?!?!OMMGG!!!!*PLANGE* Va multumesc enorm de mult!!

Eu-Mama,pe cat plecam ca vad ca au o data gresita,zice pe 1.08.2019,peste o luna juamte??Cand voi implini eu 20 ani? what? e gresit!

Mama-draga nu e un bilet adevarat! E O mica rezervare de acuma!Am eu niste legaturi,nu conteaza!

Eu-dar nu exista asa ceva!.cum..

Mama-nu cum sau dc! bucurativa ce cadou ca veti merge la concert!;)

Eu+Lia=..........*o mica pauza de tacere* OMGGGGGGGGGGGGGGG NU POT SA CREDDD!!!! VOM MERGEEE LA COCERTUL LOOOOR!!!1 OMGGGG!!!!*zicem noi lundu-ne in brate*

Eu si Lia era gata sa ne inmplinim visul,eram asa fericite..cand mama a stricat tot cu o veste..

Mama-Alisia..am sa tii dau o veste..nu stiu daca iti va placea,dar e mai bine pentru amadoua..si in plus ne va ajuta mult..te rog sa nu reactonezi urat,si te rog s intelegi deoarece ai 16 ani, aproape 17!

Eu-mama,ce sa intamplat..

Mama-eu...


SUNTETI CURIOSI CE VESTE II VA DA MAMA ALISIEI? OARE CE VA COMPLETA PUNCTELE LASATE IN TITLU?

"O VESTE BUNA SI UNA..."

VOI CE CREDETI? :))


O prietenie ce mi-a schimbat viata!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum