Dupa nunta,trecuse deja cateva luni si venise luna in care trebuia sa plecam eu cu Lia,eram foarte entuziasmate de plecarea noastra,sid e actiunile pe care trebuia sa le facem la locul stabilit!Noi nu puteam sa credem ca era sa ii vedem pe "The Vamps" !
Eu-Lia,esti gata,osa pierdem avionul,pana te faci tu!
Lia-gataaa,cum arat??
Asa era imbracata Lia!
Eu-arati superb,dar eu cum arat?
Lia-Tu arati mai bine maa!!!*zambeste*
Eu-aratam amandoua superbb,nu doar eu!!Haide ca pierdem avionul!
Lia-Da,haideeeee!!
Eu cobor impreuna cu lia si cu bagajele,mama,e timpul!*zambesc eu avand lacrimi in ochi!*
Mama-O scumpa mea*zicea ea avand si ea lacrimi in ochi*Sper sa fi bine,si la multi aniii!!*ziua mea era peste cateva zile cand eu eram in Anglia*!
Eu-Mama,o sa imi fie asa dor de tine!!*zic eu plangand*
Darius-Hai aici la mine draga mea!
Eu-Tata..imi vei lipsi*zic eu plangand in timp ce il tin in brate strans*
Darius-Sa ai grija,eu cred in tine,sa ne suni in fiecare zi!*zice el lunduma pe sus si imbratisanduma*
Lia-Doamna Allyson,domnule Darius! O sa imi fie foart dor de voi!!*zicea ea lundui si pe ei in brate*
Mama-Draga mea,ne zici de ani doamna si domnul,ne poti zice mama si tata!
Lia-va multumesc mult,,nu stiti cat de mult inseamna asta pt mine!*Zicea ea plangand de fericire*
Eu-Lia,haide,sa mergem la bunicu si la bunica! Sa ne luam si de la ei La revedere!
Mama-nu sunt acasa draga! A trebuit sa se duca urgent la o sora de a ei,ca i sa facut rau!*zicea ea ingrijorata*
Eu-o domane,sper sa fie bine! Sa le zici ca ii iubesc mult si ca o sa imi fie dor de ei!
Lia-si din partea mea la fel!
Mama-o sa le zic!
Eu-haide tata,e timpul sa mergem ca o sa pierdem avionul!
Darius-Haideti fetelor,in masina!
Plecam cu toti in masina!Peste cateva ore ajungem si la aeroport!Eu si Lia ajungem unde trebuie sa ne aratam pasapoartele si toate cele!Era tmpul sa ne luam rams bun de la mama si tata!
Eu-mama,pa! te iubesc mult!!!O sa imi fie dor de tine*zic eu inlacrimata*
Mama-si mie o sa imi fie dor de tine draga mea! Sa ai grija!
Eu-mereu o voi face!Pa tata,te iubesc mult*zic eu plangand*
Darius-Pa draga mea! Te iubesc!
Lia-la revedere..mama,tata! *zicea ea plangand*
Mama+Darius-Pa draga noastra lia! Aveti grija fetelor!!!
Eu si lia plecam,ne aratam pasapoartele si toate cele!Ne urcam in avion,eu si Lia vedem masina mamei si a lui tata si cu ei in masina facandune cu mana!Noi le facem cu mana plangad,pentru ca era destul mult timp in care noi eram plecate,erau 3 luni!
Eu-Lia,o sa ne descurcam,plus ca putem sa ne intoarcem acasa cand vrem noi,bine,nu mai mult de 3 luni,cand trebuie sa tam,dar nu ne opreste nimeni sa plecam mai devreme!
Lia-asa se,dar o sa ne indeplinim visul!!! Si nu vom observa cum trece timpul!Cand vor trece cele 3 luni..o sa ne pare rau ca trebuie sa plecam,o sa vrem sa mai stam!
Eu-asa e..ai dreptate! Dar macar o sa ni-l indeplinim!*zic eu zambind*
Lia-asa e!
Eu si Lia ne luam in brate!Si adormim amandoua imbratisate!
A fost un drum lung!!Dar pana la urma am ajuns!Era uimitor cand ne am uitat pe geam!!Era nemaipomenit!!
CITEȘTI
O prietenie ce mi-a schimbat viata!
Macera~•Sper ca o sa va placa ce postez! Fac asta din placere! <3•~