Bunaaaa, am revenit si eu dupa 100 de ani, imi foarte rau dar chiar nu am timp de nimic!
Vreau sa va anunt ca, cartea este pe sfarsite! Voi incepe o noua carte in curand! Nu uitati sa apasati pe steluta inainte sa citit, m-ar ajuta mult! Enjoy! <3
Alisia pentru prima oara dupa mult timp zise incet si fara vlaga:
"Ei sunt..."
Toti si-au marit ochii, se uitatu lung pe geam, nestiind cum sa reactioneze sau ce sa faca!
Tae-ei sunt oamenii care ti au facut rau?
Alisia da din cap fara vlaga in timp ce se uitaa pe geam.
Lia- trebuie sa facem ceva acumm!
Roxy-chiar asa!
Tae se repede spre usa! Alisia il prinde de mana, negand din cap ca nu! era foarte serioasa, era clar ca nu voia asta!
Tae- Alisia! Nu putem sta asa!
Lia- da! si de ce tocmai acum ne spui!!! De cand mai exact se intampla treaba asta! serioss?
Roxy- Lia...*ii pune mana pe umar*
Lia- Scuze...
Alisia le ia la toti mainile, formand un sir cu ea in frunte! Ii trage dupa ea calm fara frica spre usa din spate. Fara galagie.
Alisia-Stop! Toti se oprira brusc! Era ora 11:59! Fiti gata *soptii ea*
Tae- gata pen- *nici nu apuca sa zica ca Alisia deja ii trase dupa ea si incepu sa fuga cu toti!
Alisia-Luati-o inainte!!fugitii!!! luat-o la stanga si drept inainte la prima casa!!! asteptati acolo! nu va intoarceti dupa mine!
Toti erau panicati! cand vad ca Alisia incetineste in spate si se lasa prinsa de aceei oameni!
Lia&Roxy- Alisiaaa!!! NUUU!
Tae- nu..nu iar!!!!! CE FACIII??!?! *TIPA*
Alisia- Va rogg! aveti incredere!! ma voi intoarce! va promit!!! duceti vaa!!! stati acolo !!! nu iesiti!!
Tae- Alisia...
Alisia- Thaeyung! Te rog! ia le de aici si duceti va! pentru mine!!
Tae se uita la ea cu incredere si le ia de fete de mana si fuge cu ele spre locatia pe care o spusese Alisia!
Ajunsi in casa, observase ca erau toblouri cu Alisia si Familia ei de peste tot unde au fost! Era o casa de vacanta!
Lia- cum am putut sa o lasam acolo!!! avea nevoieee de noi!! e bolnavaaa!!
Tae- Nu estee bolnava!! Este bine!
Lia- cum poti zice asta! a stat pentru mult timp in scaun cu rotile , nu a vorbit, nu am mancat , nu a facut nimic! Cum poti zice ca nu e bolnava!
Tae- Asculta aici!!! O cunosc! dar ea nu este bolanava! cred ca a acoperit ceva... ne a salvat pe noi! A ascuns ceva..dar ce!
Roxy- Da Lia, s-a vazut dupa cum a alergat si a vorbit ca nu este bolnava! a ascuns ceva! a acoperit ceva cum a zis Tae..
Lia- si ce facem acum...
Tae- Asteptam...*se asezara toti pe canapea*
*intre timp la un laborator*
Dtr Wellin- A ajuns?
Paza- da, sunt afara, va asteapta !
Dtr- Wellin- acum vin!
CITEȘTI
O prietenie ce mi-a schimbat viata!
Adventure~•Sper ca o sa va placa ce postez! Fac asta din placere! <3•~