SPER SA VA PLACA! :)
Eu si mama eram socate de ce vazusem...era groaznic..podul era distrus, era o gaura imensa de nu puteai trece politia era acolo si incerca sa tin toata lumea furioasa,era singura cale de a trece cu masin pe acolo, pentru ca nu puteai in alt parte deoarece se apropia furtuna,era groznic,eu si mama era sa murim acolo,am stat ore intregi acolo si asteptams a fim omorate de tornada...eu si mama eram in masina si plangeam una langa alta...
Eu deodata am auzit un sunet venit de pe cer..era o sirena..dar era scurta...se auzea cu intreruperi..un fel de cod morse...eu am iesit din masina sa ma uit ..era un elicopter..ne facea noua semn..ne face mie si mamei semn sa urcam pe scara intinsa ce ne-o aruncase..eu nu eram sigura..daca era cienva sa ne rapeasca sau ceva de genul...
Mama a zambit increzatoare si a zis cu multa energie si intuziasm:
Mama-Scumpoo, suntem salvate, urca repede!! *zice zambind*
Eu-mama,ce se intampla?*zic eu suspicoasa si foarte neincrezatoare in timp ce urcam pe scara de ajutor*
Mvoi explica totul,urca!
Eu-ok...*zic nesigura*
Eu si mama ajungem in elicopter, mama imbratiseaza pilotul si era foarte fericita, da reu nu stiam ce se intamplat, nu stiam cine e, nu stiam de unde vine, nu stiam unde merge, si cel mai important nu stiam de ce mama l-a imbratisat atat de fercita si foarte entuziasmata si chiar parea foarte fericita!
Eu-MAMA!!IMI POTI EXPLICA SI MIE ACUMA CE SE INTAMPLAA???!?!? *zic eu furioasa si nedumerita*
Mama-Scumpo,acest pilot este cel mai bun prieten al meu din gradinita,mereu ne-am ajutat reciproc,si tinemun foarte mult unu la celalalt! *zice mama zambind si relaxata*
Eu-CEEE?! Pai si tata?? daca ti la acest pilot..inseamana ca l-ai inselatt??!?! *zic eu foarte furioasa si nedumerita ce se intampla mai exact*
Mama-Ce?? nuuu, doamne fereste,scumpo suntem doar prieteni,prietnei foarte buni,intelegi? Eu si tatal tau ne am iubit mult dar nimeni nu i-a luat locul,si numele acestui pilot este Darius!Nu vreau sa intelegi ceva gresit..nu a fost si nu este nimic intre noi!
Eu ma uit foarte suspicioara:
Eu-ok...*zic eu neincrezatoare* si acuma unde mergem?
Darius-mergem la mine acasa in Oradea!
Mama-doamne,nu am mai vazut locul ala de foarte mult timp,nu lam m-ai vazut din copilarie, deja astept sa il vad!
Eu-nu stiu ce sa zic...
Darius-Alisia,stiu ca e greu si te inteleg,chiar te inteleg,dar stai calma,totul va fi bine!
Mama-da scumpo,ai incredere in mine ,stiu locul si am incredere in darius ceea ce si tu ar trebui sa faci!
Eu-dar eu nu vreau sa am incredere in el!! nimeni nu il va inlocui pe tata,clar??*imi iau nervoasa castile din ghiozdan si mile pun la ureche si ascult muzica*
Mama-dai timp..a trecut prin multe cand tatal ei....a suferit o trauma..nu vrea sa aive pe nimeni...si imi pare rau pentru ea..
Darius-nu e nimic, o inteleg, si vo incerca sa ma apropi de ea sa ii dau incredere in mine..ca pana la umra veti locui la mine..stiu ca va fi greu, dar nu e nicio problema,e tanara sia trecut prin multe,stai calma!
Mama-PE BUNE?! ne mutam la tine? am crezut ca stam si noi o perioada si apoi trebuie sa plecam...ca na..nu e casa noastra..
Darius-NUU! veti locui la mine,nu trbeuie sa plecati,daca aveati unde sa va duceti si insistati sa plecati, da,dar nu aveti unde sa va duceti si nu va pot lasa asa!
Mama-of,iit multumim enorm de mult,e faci o favoare enorma!
Darius-mereu te voia juta Alisson*alisson e numele mamei*
Mama zambeste la el si darius la fel!
Noi ne apropiam de casa si de locul unde trebuia sa aterizam, Darius si mam devin foarte agitati si speriata ..cand ma uit pe geam sa aflu ce se intampla si dc erau asa de agitati..devin foarte agitata s foarte socata! era ingrozitor...
CITEȘTI
O prietenie ce mi-a schimbat viata!
Aventura~•Sper ca o sa va placa ce postez! Fac asta din placere! <3•~