Hey, am revenit cu un capitol nou, sper sa va placa si sper ca va place la fel de mult si cartea mea! Enjoy! <3
FIX in acel moment o asistenta iese gramada cu usile si spune "i sa oprit inima"
Toti incremenesc..
V-C...Ce...
Lia&Roxy- poftim...
V-asta este o gluma nu?...
Dctr- ce?? cum este posibil? alearga in graba spre sala Alisiei
Toate asistentele din zona venii cat de repede puteau, toata lumea era panicata, era un haos. era o galagie de nedescris..un negativism infiorator de simtea in atmosfera..de parca urma sa se intample ceva groaznic..luminile incepu sa palpaie..
Nimeni nu stia cum sa reactioneze, nu stiau ce sa faca.. era ca si cum intunericul a cazut peste ei, ca si cum ramura fericirii li se rupsese de tot! Nu mai putea sa creasca iar! Simtea ca totul sa terminat pentru toti...
*Flash-back*
V- Buna vata de zahar! si se uita intens in ochii mei si zambeste
Eu- Buna V! Eu ma rusinez putin, las capul in jos si zambsc
V se apropia de mine, cand era doar la cativa centimentri de mine, m-a luat de mana, m-a privit in ochii si ma tras in bratele lui! Mi-a dat o imbratisare atat de draguta, ma simteam protejata, ma simteam atat de bine in bratele lui! El ma tras de mana la masina, mi-a deshis usa sa intru! Am stat cu el in fata!
Cand am ajuns acolo mi-a zis:
V- Vreau sa inchizi ochii si sa astepti in masina, ok? nu trisa!
Eu- binne!
V iese din masin si imi deschide usa, ma ia de mana si ma coordoneaza !
V- Poti deschide ochii!
Eu-ok? pentru un moment eu am inlemnit si am rams cu gura cascata, era superb!
Era o patura draguta langa un copac si mi a zis sa ma asez acolo
V-si? cum ti se pare locul?
Eu- este superb! Imi place mult de tot! Iti multumesc ca m-ai adus aici!
V-Nu ai pentru ce sa imi multumesc vata de zahar!
Eu ma uit prin jur si timp ce V se uita doar la mine si zambea, in acel moment V isi pune mana pestea a mea, eu ma intorc si privesc mainile noastre si apoi privirile noastre se interesecteaza!Ne uita-am unu la altul ! Il vad pe V ca se apropie incet de mine, simteam ca si eu ma apropii de el, parca eram amandoi, doi magneti!
CITEȘTI
O prietenie ce mi-a schimbat viata!
Pertualangan~•Sper ca o sa va placa ce postez! Fac asta din placere! <3•~