Capitolul 18- "E nebuna" ...ziceau toti..

17 2 3
                                    


Heyyy oamenii! stiu ca nu am mai postat de multttt si imi pare superrr rauu! dar nu am avut timp!! pentru ca am fost racita si am fost ocupata cu scoalaa si imi pare super rau, dar uite ca acum sunt aici cu un nou capitol, sper sa va placa! Enjoy! <3


Alisia- SUNTTT AICIIIII! M-AU GASITT!!!! zice a uitandu se in gol spre geam..

Ei se intorc brusc spre geam, nu era nimic!

Tae- linisteste-te, nu te au gasit, esti in siguranta.. totul e bine!

Roxy- asta e problema...cand ai boala pe care o are ea, nu minti niciodata ...si nu zici lucurui imaginare..ea a zis adevarull..a vazut ceva..

Lia- sau pe cineva.....

Atunci toti isi maresc ochii..

Alisia era pur si simpu ingrozita, se vedea pe chipul ei, nu mai dormise 3 zile de la incident! se uita mereu pe geam si murmura..nu vroia sa manance , nmk! Si cel mai rau era ca nimeni nu putea face nimic!

Tae era jos cu Lia si Roxy discutand!

Tae-fetelorrr! eu nu mai suportt!!! cat v-a mai continua sa faca asta !!! nu vrea sa mancance, nu vrea sa iasa, nu vrea sa doarma, nu vrea sa faca absolt nimic!!!! de cat sa se uite pe geamul ala stupid!!!!* zice foarte furios si plin de manie*

Li-a...Tae,,calm...trebuie sa avem mare rabdare cu ea..ce-i cu tine.

Roxy- da..nu mai reactiona asa..

Tae- Nu pot sa nu reactionez asa! NUU POT!!! O IUBESC PREA MULT! SI VAD CA SUFERAAAA SI EU NU POT FACE NIMICC!!! nu pot face absolut nimicc!!! nu ma aude, nu ma vede, nu face nimic! mie dor de ea! mie dor de vocea ei, mie dor de zambetul ei plapand!!! Mie dor sa vorbeasca cu mine...Si EFECTIV NU POT FACE NIMIC!!! *Zbiara el plangand si pleca nervos de acolo!


El urca scarile si se oprii in dreptul usii Alisiei , deschise usa putin sa vada ce face :

El urca scarile si se oprii in dreptul usii Alisiei , deschise usa putin sa vada ce face :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sta putin pe loc si intraa in camera ei! Se aseza pe apt langa ea.

Tae- Alisia...te rog..zi ceva..*plange si lasa capul jos..

Tae- TE IUBESCCC!! IARTA-MA CA NU POT FACE NIMIC! SUNT INUTIL!! IARTA-MA CA NU POT FACE ABSOLUT NIMIC!! *si o lua brusc in brate si planse pe umarul ei *

in acel moment simti doua maini pe spate care se incolacau in jurul lui, isi marii ochi, si se despinde usor din imbratisare! Alisia il privea cu ochii inlcarimati ! mainilea alea erau mainile ei, ea il imbraisea..

Tae-Alisia...

Ea nu zise nimic , plangea si ii lua capul si il pus pe umarul ei si se intinse in pat amandoi imbratisati, Tae plangea si fuerea la fel de mult ca ea..!

O prietenie ce mi-a schimbat viata!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum