Stiu stiu, nu ma omorati va rog, imi pare rau ca nu am mai postat, dar am fost ocupata cu scoala am avut si doua concursuri am fost si racita, iertati ma!
Dar acum m am intors! :)Eu-Sti, niciodata nu te ai priceput la mintit! *zic eu uitandu ma dupa tufisuri, era..ERA "ROMEO" !??!
Eu-Ummm, ce faci aici??? Ma spionezi cumva???
El-Aaaa, cee?? nuu? Ce, nu am voie sa vin si eu in parcul asta?
Eu-Ba da, dar tu erai intr un tufis si te ascundeai si a da, ma SPIONAI!
El-aaa, cee??? Eu? Niciodata!
Eu-mhm...
El-Ok ok, scz, da, nu va spionam, va priveam*zice el inchizandusi ochii ai ridica capul sus cu fală*
Eu-aha, ne priveai, sigur, cum sa nu!
V- cine e badaranul asta?? Cinte te crezi ma tu sa o spionezi?? Ia hai, fa pasi de aici! Hai, 10 metri distanta de acum!*zice V mergand spre el si il lua de bluza si îi sopti: "Daca te mai vad langa ea sau spionand-o sau mai rau, facandui ceva, te sparg! Ai inteles?*
"Romeo" inghite in sec si zice: D..da..! V il lasa jos si il bate pe umar prieteneste sa nu suspecteze Alisia nimic!
V-Alisia, vino, am ceva pt tine *si o ia de gat sa ii arate!*
Eu in gand: OMG! V ma luat de gat! Omg, simt ca explodez! *intoseam*
V-dc inrosesti Printesa ? zice el razand usor in timp ce privirile noarte erau conectate!
Eu-aa..eu..*eu ramasesm blocata cand el privi spre mn si uitanduse fix in ochii mei si eu la fel* Aaaa..eu nu inrosesc, zic eu rupand contactul!
V-daca zici tu, ok, aseaza te aici pe banca si inchide ochii!
Eu am inchis ochii curioasa nestiind ce voia V sa faca!
V-Asta e pt tine!Poti deschide ochii!
Eu deschid ochii si imediat din zambetul meu mic pe buze deveni unu pana la urechi!
Eu-omg, asta..asta e pt mn?
V-Da, cea mai rara floare pt cea mai rara fata!
Era o floare rara in lume si costa milioane de dolari doar una! Stiu doar ca daca o puneai in apa , nu se ofilea niciodata!
Eu-Doamne ce dragutt!! Zic eu zambind si sarind la el in brate!
V-ramane socat, si ma cuprinde si el de talie intr o imbratisare stransa si calduroasa!
Eu imi asez capul pe umarul lui in timpul imbratisarii si ii soptesc la ureche: Multumesc mult!
V sipti si el la ureche cu o voce calda "Nu trb sa imi multumesti"
Eu ma deslipesc de el si lasand capul in jos si zambind!
V-Haide, inapoi la ceilalti!
Eu-haide, poate se intreaba unde suntem!
Mergand noi pe potecuta spre ei, V ma ia de mana, eu intorc imedia capul spre mainile noastre si apoi privirile noastre se conecteaza!
Eu-aa, ce..ce faci!
V-Ce? Nu vrei? Iti pot da drumul daca vrei!
Eu-nuuu, adk..nu, nu am zis asta, doar am intrebat!
V-asta am simtit ca trb sa fac zicand el uitanduse in fata si zambi in coltul gurii!
Eu zambesc si ma intorc si eu cu fata!
Noi ne intorsesem la gasca, si am hotorat sa ne vedem tocmai la intalnirea pe care o planificasem!
I am imbratisat pe toti, si cand am ajuns la V, Ne am privit in ochii si V spune: Sper sa treaca cat mai repede timpul asta, si ma cuprinde intr-o imbratisare calduroasa apucamdu ma de talie ! Eu ii raspund la imbratisare! Chiar in momentul ce el voia sa faca ceva, pt si a lasat capul spre gatul meu, Lia ma chema! 🤦🏼♀️
Eu-Aa..Eu trb sa plec! Imi pare tare rau! Ne vedem la intalnire!! Paa! Ma desprind eu din imbratisare si ii dau un mic pupic pe obraz!
V ramase blocat cu un zambet pe buze larg!
CITEȘTI
O prietenie ce mi-a schimbat viata!
Adventure~•Sper ca o sa va placa ce postez! Fac asta din placere! <3•~