Heyy prietenii! M-am gandit sa m-ai pun un capitol astazi un capitol ca s ar putea ca maine sa nu am timp! Si imi cer scuze! ;( dar sper din tot sufletul sa ma timp macar pentru un capitol scurt! Sper ca v-a placut capitolul anterior! Enjoy! <3
Lia- nu se poate... Alisia tocmai a...? inghite ea in sec si se uitaa mine cu lacrimile curgand pe obraji...
Toti si au marit ochii la auzul vorbelor Liei!
V- nu se poate...nu...nu, nu, nu, nu!!Nu acceptttt! Alisiaaaa!!! te rog trezeste te!
Fata lui V era plina de sange din cauza mainii mele...
Lia-a chematt cineva salvareaaaaa macarrr?????
Jin-am chemat-o eu..zice el cu lacrimi curgand pe obraz.
*la spital*
Toti era in sala de asteptare, nu stia ce se intampla acolo, doar se rugau sa fie bine Alisia..
Stand ei ce stand, vad 2 doctori venind in fuga si 5 asistente si intrand in sala de operatie unde era Alisia..si ziceau " o pierdem, grabiti-va!"
V cand a auzit toate astea, a cazut in genunghi si a urlat cat de tare a putut " Alisiaaaaaa"
Lia si Roxy au inceput sa planga!
" Peste o ora "
Doctorul iese din sala de operatie cu capul in jos..
Dctr- Din pacate a pierdut prea mult sange si nimeni nu poate dona atat....este si lovita la cap..si este in coma...s ar putea sa moara in orice clipa..ati vrea sa o vedeti? ar putea fi ultima oara..
Toti isi maresc ochii si incep sa planga in liniste, se duc gramada in sala Alisiei si se opresc brusc la intrare, o vad pe Alisia zacand in pat nemiscate...
V-oare sa fie sfarsitul..? nu are cum..uitati va la ea..este atat de frumoasa si cand este pe moarte...
Toti se apropie de patul ei si se aseaza in genungi in jurul patul ei.. si incep sa se roage toti..
Lia- Alisia este o luptatoare.. nu va..., va fi bine..stiu asta..
Roxy- asa este. niciodata nu a renuntat din a lupta pentru ce doreste...
V- si daca si a dorit asta....zice el uitandu se in gol la ea...
Toti atunci isi indreapta privirea spre V si nu mai zic nimic...
Dctr-copii, ar fi bine sa iesiti, lasati-o sa se odihneasca...mai ati merge acasa, va contactez daca se intampla ceva..
Toti- NICIODATA! nu o vom lasa aici!
Dctr- este foarte norocoasa ca are prietenii ca voi!
Lia- dar hai sa vedem ce grupa avem noi!! Poate de potriveste cu cineva... ce grupa are..?
Dctr-Grupa HH, Potrivit „The Hindu", cea mai rară grupă de sânge se numeşte „sângele Bombay" (HH). Este un tip de sânge în afara sistemului standard ABO, iar în lume se găsesc doar câteva zeci de persoane cu acest tip de grupă.
V-nu cred ca avem grupa asta..
Roxy- macar sa incercam..
" Peste doua ore "
Dctr- nimeni nu are grupa copii.. imi pare rau..
V-trb sa mai exista o cale..
Dctr- daca nu gasim pana raspoimaine grupa de sange.. va trebuii sa o scoatem de la aparate..imi pare rau copii.. si doctorul intra in biroul lui
Lia+Roxy= vom da anunt pe net, cine are grupa de sange HH, si accepta sa doneze atat de mult, il vom placti milioane de dolari! sunteti de acord?
V- da!!! logic! pune!
"Dupa o ora"
Lia- prietenii, cineva a raspuns la articol!
toti- ce ziceee???
Lia- e un barbat, a zis ca este de acord sa doneze 70% din sangele lui! Exact cat avem nevoie!
V-cand poate ajunge?
Lia- maine..
V- ok, e ok, sa se grabeasca, ca il omor!
" Ziua urmatoare "
Toti dormeau unul peste altul pe scaune, numai v se plima de colo colo
Un domn intra pe coridor si zice " domenule Kim?"
V- da, eu sunt! dmnv sunteti cel cu sangele?
Barbatul- da, eu sunt!
" dupa o ora"
Dctr- am luat sangele!
Toti se bucura!!
FIX in acel moment o asistenta iese gramada cu usile si spune "i sa oprit inima"
Toti incremenesc..
CITEȘTI
O prietenie ce mi-a schimbat viata!
Aventura~•Sper ca o sa va placa ce postez! Fac asta din placere! <3•~