Capitolul 20- "M-au gasit..."

17 2 4
                                    

Heyy oameni! Ma scuzati ca nu am mai postat de mult! Imi pare tare rau! Dar acum m-am intors si asta e important! Vreau sa va anunt ca mai sunt foarte putin capitole din aceasta carte ): , dar va invit sa cititi noua carte pe care am inceput-o, este la fel de interesanta, O carte SF! Enjoy <3

Totul revenise la normal! Toti eram fericiti! Eu cu Tae, Lia era cu Jin si Roxy cu Brad! Insfarsit isi impartasise sentimentele!

Trecuse aproape un an de la incident! Aproape ca trecusem peste. Dar eu simteam ca nu s-a terminat. Il simteam..era acolo undeva..asteptand momemntul potrivit pentru o miscare perfecta. Inca eram precauta si eram cu ochii in patru, putea aparea oricand.

*ora 13:00 pm, 347 de zile de la incident*

Eram in camera cu Tae. Eu eram in pat, citeam o carte, si el era la PC, se juca.

Tae- Dulceata, imi poti aduce si mie o cafea te rog frumos?

Eu- sigur

Eu ma duc in bucatarie, si ma apuc de facut doua cani de cafea. Pusesem apa la fiert si asteptam. Ma uitam in gol, ma gandeam la totul si nimic. Atat de ingropata eram in ganurile mele incat nu am observat ca apa deja fierbea si dadea pe afara.

Tae- Alisia, egata ca- *si se opreste el brusc vazand ce tocmai se intampla* Alisiaa! estii binee??? *si opreste repede apa* 

Eu- hm? sunt bine, de ce nu as fi, ce s-a intamplat? *era ca si cum habar nu aveam ce se intamplase* de ce e apa pe jos?

Tae- Alisia....esti bine...?  era in clocot apa..dadea pe afara..

Eu-oh..scuze..*iau mopul si incep sa sterg*

Tae- Hei hei..lasa mopul *mi-l ia din mana* uita-te la mine, tu nu esti bine, ce s a intamplat?

Eu il i-au in brate si izbucnesc in plans

Eu- Il simt...e acolo undeva...nu s-a terminat Tae..nu s-a terminat..*si il strang mai tare in brate*

Tae- hei, calmeaza-te. S-a terminat...totul este bine acolo, nu are de unde sa te gaseasca, ok? Nu are cum sa te ia cat timp sunt eu aici!

Eu- te rog..nu pleca de langa mine..imi e frica..

Tae- nu voi pleca iubire, hai in dormitor, *si ma ia la el in brate, ma urca sus si ma pune in pat. Eu adorm pe el *

Tae se duce la Lia si Jin

Tae- Hei prieteni!

Jin-salut frate

Lia- Bunaa Tae!

Tae-..avem o problema

Lia- hm? ce problema?

Tae-Alisia...a inceput sa planga si sa imi zica ca nu s-a terminat, si ca inca e aolo, asteptand momentul potrivit sa atace...si sa nu plec de langa ea..ca ii e frica..

Lia- Nu din nou...

Jin- frate...a trecut aproape un an..si ea inca nu ne a spus ce s-a intamplat cand a fost rapit sau ce i a facut! Este si normal sa ii fie frica...daca o i a iar..poate o sa ii faca la fel, sau mai rau!

Lia- Da Tae...Jin are dreptate..cine stie ce i-au facut..sau nu neaparat ca i au facut ceva..cine stie ce i-a zis...

Tae- nush frate..dar un lucru stiu sigur! Nu o scapam din ochi! Timp de aproape un an nu a zis nimic, de ce acum? 

Lia- ea stie...

Tae- Cheamai pe baieti, Pe Roxy, Brad si ceilalti! Acum! *si pleaca nervos de la ei si se duce in camera cu Alisia*

Tae- ce se intampla cu tine Alisia....ce ai...*vorbeste el incet sa nu ma trezesc*

Eu- O sa vina..

Tae se sperie si se intoarce la mine

Tae- Credeam ca dormi..

Eu- Nu pot..

Tae- cine o sa vina ?? ce? candd?

Eu- Justin..

Tae- de unde sti ca va venii, nici nu stie unde esti!  

Eu-el mereu stie..asteapta momentul potrivit..e acolo ..

Tae- atunci hai sa plecam!

Eu- nu mai vreau sa fug...doar o sa ma predau cand va fi..si gata.

Tae- Cee! Nuu!!! ce te a apucat! nici sa nu aud, te voi apara mereu!

Eu- te rog, nu face asta..fa asta pentru mine..daca o data nu o sa ma mai intorc, nu iti face griji pentru mine, voi fi bine,  sunt puternica, doar nu ma cauta te rog...nu mai vreau sa va pun in pericol..mi a ajuns..daca vreau sa se termine, va trebuii sa fac asta singura *si se intoarce cu spatele la el si inchide ochii inlacrimata*

Tae ramane fara cuvinte. Opinia ei era total ddiferita e cea care tocmai o spusese in bucatarie. Oare ce a schimbat -o? 

Tae coboara si intre timp ajung toti si Tae le poveste tot ce a zis Alisia

Lia- Nu poate sa faca asta...nu..CE E IN CAPUL EI!!

Roxy- nu o putem lasa sa faca asta...chiar daca "incearca sa ne salveze" nu rezolva nimic!! Doamen , ce e in capul ei! Nu poate rezolva singura asta!

Tae- Baieti...mie teama e un lucru..incep sa cred ca din tot ce a zis, sa referit ca se va preda singura...

Toti- Cee? NU poate face asta!

Tae- ba poate...e in stare de orice pentru noi, si ar da viata, adica, chiar asta face acum..trebuie sa o supraveghem...24/7.

Lia- Tae are dreptate..daca asta vrea sa faca..nu o puteam lasa..

Tae-ma duc sa o chem jos, dar nu ii spuneti ce am vorbit!

Tae se duce sus, bata la usa:

Tae- Alisia...pot intra?

Nimeni nu raspunse

Tae- Alisia??*tae se gandii ca ddoarme si intra*

Tae- Alisia....*nu era nimeni in camera de cat un bilet"

Iubire..imi pare rau ca nu ti am zis mai devreme, nu am vrut sa va alarmez, stiam ca ma veti oprii, stiam ca nu ma veti lasa sa fac asta, dar m au gasit si vor face orice sa imi sterga memoria pentru ca sunt singura care stie ce se afla acolo. Este pentru binele tuturor! Nu iti face griji pentru mine, ma voi intoarce la voi, stai calmm, doar nu venii dupa mine, te rog! Te implor, nimeni sa nu vina! Te rog..pentru mine..te iubesc mult iubire!..

                                                                                                              Cu toata dragostea, Alisia

Tae cazu in genunghi si incepu sa urle si sa planga

Tae- NUUUUU, ALISIAAA!! DE CE AI FACUT ASTA!!!! DE CE...

Toti venii sus si vazura biletul

Lia- Alisia...nu...NUUU, NU ACEPT ASSTAA!!! NUU! O VREAU INAPOII! ALISIAAA!!

Roxy- nu...cum a iesit...*si vazu geamul dechis cu o sfoara legata* Alisia..*zise ea inlacrimata si cazu si ea ingenunchi*

Tae se ridica nervos si se duse jos si darama tot de nervo, arunca tot pe jos si sparge poza cu el si Alisia

Lia- Tae.. nu..

Tae- DE CEE A FACUT ASTA!!! DDDE CEEEE

Nimeni nu zise nimic

Jin- Nu ne protejeaza asa..ne raneste pe toti..

Roxy- NU O LASAM ASA! PLECAM DUPA EA!

Lia- exact! il stiu pe justin, e un nenorocit, dar niciodata nu ii va face rau, o iubeste , e inebunit dupa ea, si pentru ca o iubeste...mie ca va face lucruri neplacute din dragostea pentru ea...

Tae- SA NU AUD!! NU O LAS ASA!! MERGEM DDUPA EA ACUM!

Toti se echipara si pleca in cautarea Alisiei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 19, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O prietenie ce mi-a schimbat viata!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum