Sper să vă placă <3
Acei baieți erau....Pai erau invitați surpriza, pe care nu-i voi spune, ca nu ar mai fi surpriza!
Ei bine, Gestul nostru, i-a uimit, nu se așteptau, sa dăm biletele noastre, ce era visul nostru de când eram mici apropo, unor fete ce debea le întalnise!
Ei au hotarât să ne urmărească să vadă unde mai exact locuim! Pentru că aveau de gând să facă ceva ce nu au mai facut pană acum!
După ce eu cu Lia am discutat despre stitoația întamplată, ne-am ridicat de la masă, si am hotărât sa mergem acasă, sa ne uităm la um film, ce l-am cumpărat special din țara asta să îl putem viziona aici!
Ei după ce au aflat unde locuim, urmărindune, au decis sa le spună trupei, adica "The Vamps" ce tocmai se întâmplase! După ce au aflat si ei, au fost la fel de uimiți, pentru că nu sa mai întâmplat asta! Si au căzut toți la o ințelegere, care o veți afla mai tarziu!
Eu și Lia, uitândune la film, înca eram pe gânduri la sitoația de mai devreme. Așa că am hotărât sa oprim filmul putin, și să ieșim puțin la aer liber să ne eliberăm mintea! Așa că am ieșit la o înghețata și am început să vorbim despre surpriza ce mi-o făcuse Lia!
În timp ce vorbeam, un străin a venit la masa noastră si ne-a transmis un mesaj foarte ciudat...
Străinul- "Pentru gestul vostru ne mai văzut, veți fi rasplătite cu un cadou pe măsură! În noaptea asta, la 10:00 pm, veți iesi in parcul de langă casa voastră să vorbiți cu cei ce v-au vazut gestul!"
După, străinul a plecat, fără să mai zică nimic!
Eu si Lia eram foarte surprinse și confuze, pentru moment, nu ne-am dat seama despre ce gest vorbea!
Am mers acasa, ne am pregatit,și am tot vorbit despre chestia asta! Pentru că nu înțelegeam nimic din ceea ce tocmai se întamplase!
Se făcuse ora 9:55, si eu cu Lia, am hotărat să ieșim, ca să ajungem pană la 10:00!
Eu-Lia, cine crezi ca va fii..ai vre o idee?
Lia-Sincer, nu cunosc pe nimeni în orașul asta, si ce gest mai exact? Ce am făcut?
Eu-probabil dacă a zis "cadou" înseamnă că am făcut ceva bun, nu? Dar ce mai exact? Nu prea am interacționat cu lumea aici!
Lia-stiu..nu înțeleg..*zice ea ganditoare*
Eu- Ia stai puțin...
Lia-ce sa întâmplat? Ai uitat ceva acasă?
Eu-ce? Nu! Am facut ceva, noi doua!
Lia-ce? ce am făcut? Despre ce vorbești?
Eu-Despre gestul nostru! Azi am dat biletele! Poate cineva ne-a văzut!
Lia-ai dreptate!
Eu-dar ceva nu se leaga...doar fetele știau ce este in plic, nu?...Le-ma dat biletele în plic, nu?
Lia-da, dar poate ele au spus altcuiva!
Eu-Or fi fetele? Ce ne așteaptă?
Lia-Ar fi o variantă!
Eu- Ok, acum sunt și mai curioasă!
Lia-hai mai repede! Sunt curioasă rău!
Eu-ok, haide!
Eu si Lia am inceput sa mergem mai repede pentru a ajunge acolo mai repede, logic!
Am intrat in parc, si când am văzut un panou mare ce scria "Alisia si Prietena Ei" era puțin amuzant, pentru ca nu îi stia numele Liei! Eu am început sa rad puțin, si Lia începuse să râdă!
Ne am apropiat de panou, și când au dat panoul la o parte, pur și simplu
am rămas împietrite....pentru ca ceea ce vedeam, era...imposibil...Lăsați un comentariu dacă va plăcut! Si îmi cer scuze că nu am reușit să postez ieri ! <3
CITEȘTI
O prietenie ce mi-a schimbat viata!
Adventure~•Sper ca o sa va placa ce postez! Fac asta din placere! <3•~