Heyyy prieteni! Am revenit ! vreau sa imi cer scuze ca nu am mai postat, dar a fost Craciunul si am fost ocupata cu pregatirile! vreau sa va zic la toti " Craciun Fericit" si Enjoy! <3
***
In timpul acelei taceri, cand toata lumea se uita in egol .....DINTR-O DATA, PE NEASTEPTATE..CEVA A RUPT TACEREA....TOTI AU TRESARIT CAND..
Trupa the vamps vin gramada si zic: "vin"
Lia- cine vine?!
Roxy- cine vineeeee, zi o data, nu va mai uitati ca melcii la noi!
Brad- nu stiu mai excat, dar au arme si de toate si i-am auzit vorbind, ca trebuie sa o ia pe Alisia de acolo! vin dupa Alisia...
Tae- baieti ajutati ma repede sa o luam pe Alisia!
In acel moment, cand baieti se indreptau spre cosciug si incepe sa dea pamantul a afara din groapa, se audt tipete, urlete si batai in continuu in lemnul de la cosciug! era ca un film horror..si toate venind din cosciugul Alisiei !
Toate lunea sa ingrozeste!
Roxy- Alisiaaaaa!!! dezgroapoooooo! repeedeeeeeee! tipa ea!
Lia incepe sa planga si sa tipe si ea " scoateti-o de acolooo"
Tae,Jin si Brad,panicati si in acelasi timp super socati degroapa cat de repede pot cociugul!
deschid cat de repede pot cosciugul...
Chiar ca era ca un film horror.. usa cociugului era plina de zgarieturi si pline de sange..exact cum erau si mainile Alisiei! Imedia ce deschide cosciugul, Alisa sare in brate la Tae speriata si plangad tare..
Alisia-am fost ingropata de vie! am fost pacalita! am fost amenintata! am fost taiata! ajutor...zicea suspinand si vorbind cu intreruperi din cauza plansului
Alisia era in traume..era mai speriata ca nicodata!
Tae o ia in brate si o strange cat de tare poate el sa o linisteasca! si el avea lacrimi in ochii!
Roxy- Alisia doamne ... se duce si se repede spre imbratisarea lor !
Lia- Alisia..si se repede si ea spre imbratisarea lor la fel cum au facut si parintii ei de asemenea
Brad- haideti o data! vinn!
Alisia nu putea merge..era taiata si lovita pestete tot..si inafara de asta nu isi simtea picioarele..
Tae a luat-o in brate si au plecat de acolo cu toti ceilalti!
Dar aceei oameni pe care voiau sa o ia pe Alisia i au inconjurat, au smucit-o pe Alisia in bratele lui Tae cand nu era atent, si pentru ca nu ptuea merge, au tarato pe jos pana la lider!
CITEȘTI
O prietenie ce mi-a schimbat viata!
Adventure~•Sper ca o sa va placa ce postez! Fac asta din placere! <3•~