11k mı ?!?! Sizleri çok seviyorum🖤
Yeni bölümlerin ne zaman yayınlanacağını bilmek için beni takip edebilirsiniz 😉
* * * * *
Yavaş hareketlerle yanaşmaya devam ediyordu daha ne kadar yanaşıcaksa artık. Gözleri ve nefesi dudaklarımdaydı. Sonra birden durdu gözlerime baktı, gözlerinde üzgün bir bakış vardı sanki pişman olmak istemediği bir şey yapmak istemiyor gibiydi.
Birden dudağımın kenarından ama yanağımdan öperek "teşekkür ederim" dedi ve hızlıca dışarı çıktı, bende mal gibi banyoda kala kaldım.
* * * *
Saat 2.50 gibiydi gece artık uyumamız gerektiğini söyleyerek bizi yatak odasına atmıştı, yatak cidden büyük olduğu için üçümüzde orada yatıyorduk. Ben ortada, gece sağımda ve deniz solumda uzanıyorduk.
Gecenin çoktan uyuduğunu biliyordum Deniz ise arkası dönük bir şekilde yattığı için uyuyor mu bilmiyordum açıkcası. Gözümü her kapattığımda o anı yaşadığımdan gözümü açık tutmaya çalışıyordum ama nafile göz kapaklarım uykuya yenik düşüyordu.
* * * * *
İçeriden bağırışma seslerine gözlerimi yavaşça açıp etrafı süzdüm kimse yoktu tekrar bağırışma sesi geldiğinde yataktan kalktım ağır adımlarla kapıyı açıp koridora geçtim. kızlar içeride oturuyordu, gece bir elinde telefonu ile konuşurken diğer eliyle de kumral saçlarıyla oynuyordu.
Deniz geceye " hadi ama sen telefonda flörtleşiceksin diye ben burda açlıktan öleyim mi istiyorsun" gece denize ters ters baktığında Deniz oflayarak göz devirdi. Bakışları bana kaydığında bu sefer ben değil o kaçırmıştı gözlerini.
"Ne oluyor burda ?" Dedim anne edasıyla gece bana baktığında tam bir şey söyleyecekti ki Deniz araya girdi "gece hanım telefondaki çocuk ile flörtleşmesini bitirirse pizza sipariş vericeğiz"
"Ya ne flörtü sadece konuşuyoruz Ali'yle" telefondaki çocuk "flört etmiyor muyuz şimdi biz" dediğinde kahkahamı tutamadım, ben gülerken gece siparişi veriyordu. Deniz ise somurtuyordu ne oldu bir anda anlamış değilim.
15 dakika pizzaların gelmesini bekledikten sonra pizza kutuları ortaya konuldu, 1 büyük boy karışık pizza, 1 orta boy vejeteryan pizza, 2,5 litre kola ve patates.
"Sabah sabah bunlar midemizi ağrıtmaz mı? " dediğimde ikisi aynı anda "cık" sesi çıkardılar. " hem saat 1 kızım ne sabahı" dedi gece, bende omuzlarımı peki der gibi kaldırdım.
Yemeklerimizi yedikten sonra etrafı kaldırıp çöpleri atmıştık. Saat 4 e geldiğinde dışarı çıkmak için hazırlanıyorduk.
Gece kumral saçlarının rengi açık kahve bir ceket, altına beyaz pantolon ve siyah bir bluz giymişti sonbahar olduğu için üstümüze bir şey almak zorundaydık. Deniz siyah uzun saçıyla uyumlu bir ceket, siyah pantolon ve içine gri askılı giymişti ben ise soğuk insanı olduğumdan dolayı sadece yeşil bir bluz ve siyah pantolon giymiştim sarı saçlarımı ise dağınık topuz yapmıştım.
* * * * *
evden çıkmış gece ile her zaman gittiğimiz kafeye bu sefer 3 ümüz gitmiştik 2-3 saat oturduktan sonra saatin 8 olduğunu fark ettiğimizde kalkıyorduk ki telefonumun çalmasıyla odağımız benim telefonum oldu. Arayan numara kayıtlı olmadığı için ilk tereddüt etsemde telefonu kulağıma götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18
Teen FictionHer zaman giydiği siyah sütyenle karşımda duruyordu ve mükemmel vücudunu sergileyerek tam karşıma adımını attı. İyice yaklaştı, nefesi kulağımı narince okşadığında şehvetle fısıldadı " Tam karşında olup dokunamamaya , narin tenine birşey olmasından...