~6~ Namus elden gidiyeh part:2

32.6K 181 22
                                    

6k olmuşuz herkese çok teşekkür ederim :)

Sonraki bölüm 30 beğenme ve 10 yorum atılırsa hemen geliyor !

Bir sonraki bölüme smut ister misiniz yoksa erken mi?
* * * * *

>Deniz'in ağızından< •Cuma günü okulda•

Cuma günü okula geldiğimizde ilay dün yaşanan olayları gece ye anlatmıştı, gece ise bir güzel Zeynep'e sövmüştü ve haklıydı da kendimi o gün nasıl tuttum bilmesemde ilay'a çaktırmamaya çalışmıştım.

Hala randevuya çıkmalarına neden izin verdiğimi bilmiyorum. Kesin o orospu Zeynep ilaya yavşayacak ve onu etkilemek için türlü türlü numaralar deniyecek . Var mı lan bende o göz , eğer bende Deniz isem o kızı sana KAP-TIR-MAM.

O günü de diğer sıkıcı günler gibi geçmişti tek fark ilay'ın son 2 gündür daha bir tuhaflaşmasaydı, artık gözlerime bakamıyordu ve vücudumuzu birbirine temas ettirmemeye çalışıyordu , değdiği zaman ise vücudun da elektrik çarpmış gibi titremeler oluyordu benim fark etmediğimi düşünse de.

* * * * *

Her şey planlandığı gibi gitmişti. Okuldan sonra evlere dağılmış eşyalarımızı almıştık ve okulun önünde buluşup benim evime gitmiştik. Her zamanki gibi evde kimse yoktu çünkü tek yaşıyordum. Her ne kadar sıkıcı olursa olsun iyi bir yanı ise istersek geceye kadar uyanık kalabilir hatta dışarı bile çıkabilirdik . Ne istersek yapabilirdik.

Şuan ise gece elindeki abur cuburları masaya diziyordu, ilay ile bende netflix'ten film seçiyorduk. Daha doğrusu o film seçerken ben onun yeşil gözlerini izliyordum, genellikle renkli gözleri sevmezdim bana biraz itici gelirdi ama onunkiler farklıydı.

"Ne tür olsun ?" Dedi ilay gece ye seslenerek. Gece durdu ve elini çenesine koydu sonra hmm gibi sesler çıkardı "bence korku olsun" onun bu cevabına ilay hemen karşı çıkmıştı " asla olmaz en son korku izlediğimizde yaşanılan olayları unuttun sanırsam"

"Ya ne alaka hiçte bir şey olmadı, sadece akşam uyurken içerden gelen sese biraz korkuş ve komşuları uyandırmış olabiliriz" gözlerimi büyütüp siz ciddi misiniz bakışı attım sonra da gülümsedim. Korku filmleriyle aram çok iyidir ve hepsinin sahte olduğunu bildiğimden cam screan olmadığı sürece korkmazdım.

"Neyse olan olmuş bence de korku izleyelim " dedim sonunu bile bile. 2 ye 1 karşı çıkamadığı için korku açmıştı, saat daha 5 olduğu için perdeleri çekmek zorunda kalmıştık. İlay cipslere doğru hareket edince izin vermeyip zaten ortada olma bahanesiyle kendi kucağıma koymuştum ve o görmeden sinsi sinsi sırıtmıştım.

İlaya yakın olmaya çalışsamda o bana yakın durmuyordu ama üçümüz de aynı koltuğa oturunca dip dibe oluyordunuz ve teniniz ister istemez yanınızdakine değiyordu ve bu benim işime geliyordu.

Kız, çocuğu yakasından tutup yatağa attığı kısımda gece ayağa kalktı " siz izleyin ben tuvalete gidip gelicem" ilay arkasından bakarken ben de ona bakmıştım aslında gözlerine bakmak tuhaf gelmişti hemde bu sahnede.

Çocuk yavaşça kızın üstünü çıkarıyordu narin hareketlerle sütyenini çıkarıp dudaklarından başlayarak alta doğru gidiyordu , bakışlarımı filme odaklamış olsamda ilayın bana baktığını hissedebiliyordum ve bilerek dudağımı ısırıyordum o zaman ben bile vücudunun ısındığını anlayabiliyordum. İlay aniden ayağa kalktı ve cips tabağını aldı.

"Ne oldu?" Arkasından seslendim arkadına döndü "cipsleri tazeliyeceğim" bende ayağı kalkıp " dur yardım edeyim" dememle birlikte ellerini göğsüme koyup durdurdu.Ah ama bunu bana yapma be kızım.

"Hayır! Yani şey... gerek yok ben yaparım " ona tuhaf bir şekilde bakıp "sen bilirsin güzelim" dedim. Güzelim kelimesini ilk söylediğimden beri garip olduğunu biliyordum ve benim kadar onun da gerilmesini istediğimden kullanmıştım o kelimeyi.

* * * * *

Saat 8'e geldiğinde film bitmişti, zaman zaman yaşanılan korkma anlarında bana doğru zıplasa da çoğunlukla fazla dibime girmemişti, arada ona doğru gitsem de bende rahatsızlık vermek istemedim.

"İlay hadisene şu bulaşıkları hemen koyalım makineye" ilay kafasını sallayıp "tamamdır gece komutanım" dedi ve asker selamı vermeyi unutmadı. Bende o sırada içeriye geldim ve dar mutfakta yavaşça ellerimi beline koyup hafif sürtünerek arkasından geçmeye çalıştım. Eğer benden biraz bile hoşlanıyorsa kalpten gittiğine eminim.

Ben geçerken onun bana bakması benim ise ona dönüp göz kırpmam, onun önüne dönüp kıpkırmızı olmuş yanaklarını izlemem ve bu tatlılığı ısırma isteğime ne demeli ?

"Ee kızlar hallettiniz mi bulaşıkları ? " gece hemen atlayıp "ben sudan geçirdim ama ilay hanım makineye koyamadı bir türlü, değil mi ilaycığım ?" Dedi. ilaysa gözlerine bakıp dil çıkarttı, ah o dili ben neyse sapıklaşmayalım "yapıyorum ya işte görmüyor musun gececiğim"

Bu muhabbetlerine kahkaha atarken ilayın bana tuhaf bakışını fark ettim acaba benden hoşlanıyor olma ihtimali var mıydı ? Ben bisexual olduğumu sadece gece ye söylemiştim ne kadar ilaya söylemek istesemde yapamadım. Gece'den öğrendiğim kadarıyla heteroymuş ama biraz yönelimi olduğunu söyledi umarım oda bisexualdir.

Ne ara bu kadar kendimi kaptırdığımı bilmeden gözlerimi ilaydan alıp içeriye geçtim.

* * * *

"Kızlar ben banyoya giriyorum yarım saate çıkarım " diye seslendim banyoya girerken. Gece ile ilay aynı anda "tamam" dediğinde birbirlerine bakıp gülümsediler.

Banyoya girmemin üzerine 15 dakika geçmişti kapının 3 kere tıklandıktan sonra "deniz, benim çişim geldi de içeri geliyorum tamam mı? " dedi ilay bende ağızımın etrafı köpük olduğu için hıhı gibi ses çıkardım. İçeriye girdi etrafa bakındı sonra duşa kabine baktığını gördüğümde biraz utansam da içim tuhaf oldu.

Banyoda işimin bitmişti ve tam suyu kapatıcakken ayağım kaydı ve yere düşüp belimi sivri bir yere vurmamla çığlığımı bütün banyoda duydum.

İlayın koşar adımlarını duydum, duşa kabinin önünde 1dakika bekledi herhalde içeri girip girmemeyi düşünüyordu "deniz! İyi misin ne oldu ?". Cevap vermeye çalışsamda ağızımdan sadece ahh sesi geldi. kapı açıldı ve karşımda gözlerini sıkıca kapatmış bir ilay vardı. Elini sağa sola sallayıp sanırım kolumu bulmaya çalışıyordu ama bacağımı tutup kendini bana çekmekten başka bir şey yapamadı.

Gözlerini açınca göz hizasında olan göğüslerimi gördü ilk olarak.

Hızlıca başını yukarıya çevirip " özür dilerim, özür dilerim, gerçekten çok pardon" deyip üstümden kalkmaya çalıştığında bu sefer iyice kayıp güzelce vücutlarımızı birleştirdi, kalkmaya çalışırken çok yanlış bir hareket yapıp bacağını kasıklarıma değdirdi ve inanılmaz derecede azmış olmamı mazur görün ki gözlerimi refleks olarak kapatıp inledim.

İlay Ellerini destek alabileceğim bir şey aradı ve ince bir rafa tutunarak ayağa kalkmayı başardı.

İlay elime bir havlu verdip ve kalkmama yardım etti. O bana bakmamaya çalışıyorken ben üstüne gitmeye başladım, sırtı soğuk duvara değdiğinde yavaşça kafasını kaldırıp çimen yeşili gözlerini gözlerime kenetledi.

Birbirimize o kadar yakındık ki nefesi dudaklarıma çarpıyor ve beni git gide kendinden geçiriyordu. Bakışlarım dudaklarına kaydığına o da benim ve dudaklarıma bakmaya başladı.

Favori karakteriniz kim ?

Sizce ilay denizi öpücek mi ?

Ve bölümü beğendiniz mi ?

Umarım beğenmişsinizdir

VOTE ve YORUM atmayı unutmayın şimdiden TEŞEKKÜRLER🖤

Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin