Öncelikle hepinize merhaba lafı uzatmıyorum ve iyi okumalar diliyorum umarım beğenirsiniz.🖤
Yine insanı çileden çıkaracak bir ses ile yataktan sıçradım. Halam yine çocuğuna sinirlenmiş olucak ki etrafta deli danalar gibi geziyordu *her zamanki gibi*
Gelen kulak tırmalayıcı sesleri umursamamaya çalışarak gıcırdayan yatağımdan kalktım. Kahverengi yer döşemelerine bakarak dolabımın kapağını açtım, 5 ila 10 dakika içerisinde bugün okuluma giderken giyeceğim giysileri giymiş , söylene söylene ortalıklarda gezen halamdan harçlığımı almıştım ve şimdide kulaklıklarımı takmış,10 yılımı verdiğim gerizekalı gecenin evine gidiyordum.
Evinin önüne geldiğim zaman emektar telefonumu çıkarıp geceyi aradım ;
"Alo gece " telefondan haşır hışır sesler geldiğinde hemen kulağımdan uzaklaştırdım ses kesilince de geri kulağıma dayayıp konuşmasını bekledim. "Alo ilay ........ he tamam geldin mi?" Telefonla konuşurken bile göz devirttirebilen bir arkadaşa sahibim ne şans değil mi?
"Geldim gece geldim, sende gelirsen eğer okula geçiceğiz ya hani" dediğim sırada apartmanın kapısı açıldı ve bir yandan omzuna takmaya çalıştığı çantayla diğer yandan telefonu düşürmemeye çalışan geceye kahkahamı bıraktım.
* * *
İğrenç okulumuza geldiğimiz zaman her pazartesi rutini olarak ; kıçımızı donduracak soğukta sırada beklemeye başladık müdiremiz geldiğinde ise yine saçma duyurular okumaya başladı.
O sırada üzerimde bir çift göz hissettiğimde kafamı yavaşça kaldırıp etrafıma göz gezdirdim. Zeynep gözündeki o parıltıyla bana bakıyordu ama benim baktığımı gördüğünde hemen önüne döndü ve başka şeylerle ilgilenmeye başladı.
"Gece şimdi çaktırmadan Zeynep'e bak ,arkanda" dediğimde kafasını yavaşça arkaya çevirdi ve bana dönüp gülümsedi "bu kız sana abayı yakmış haberin olsun" göz devirdim "saçmalama bir bakışını yakaladık diye hemen sonucu ona bağlama"
"Ben bilmem o bakış hiç hayra alâmet değil yani" tekrar bakışım Zeynep'e döndüğünde hala bana baktığını gördüm. " hem öyleyse ne olucak ki sanki, ben lezbiyen değilim" dediğimde gece kafasını yana eğip "orasına lafım yok , senin tercihin"
"Çok beğendiysen sana yapalım gece" gecenin bakışları Zeynep'e gitti "yani aslında fena kız değil e bende bisexualım..." sözünü keserek "aklından bile geçirme geçenki olayları unuttun sanırım" ters bakışlar yolladığımda bu sefer o göz devirdi.
# # # #
Sınıfa geçmiştik ve cam kenarı en arka sıra kalorifer yanındaki yerimize oturmuştuk uyuz kimyacıyı bekliyorduk ki gece kolumu dürttü , ona baktığımda bakışlarıyla bir yönü gösterdi.
"Sınıfa yeni kız gelmiş" kafamı salladım "ee o zaman bize de selam vermek düşer" ayağa kalktığımda gecede kalkıp bana yol vermişti. Kız çaprazımızda oturduğu için hemen yanında durup elimi uzattım sıcak bir gülümsemeyle "selam" demeyi de ihmal etmeyerek.
Kız başını yavaşça kitabından kaldırdı sonrada bakışları elime işitti , gülümseyip tekrar önüne döndü. Ben sinirle geceye dönerken gece söze girdi "ben gece, ya sen ?"
Kız yine ağır abi gibi kafasını kaldırıp geceye bakarken kitabının adını gördüm Stephan Zweig - santraç gülümsedim çünkü bu benim en sevdiğim kitaptı.
Kız elini uzatıp gecenin elini tuttu "bende deniz" ve yine gülümsedi.
VOTE ve YORUM atmayı unutmayın şimdiden TEŞEKKÜRLER 🖤
+18 kısımlarda sex gif koymamı ister misiniz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18
Teen FictionHer zaman giydiği siyah sütyenle karşımda duruyordu ve mükemmel vücudunu sergileyerek tam karşıma adımını attı. İyice yaklaştı, nefesi kulağımı narince okşadığında şehvetle fısıldadı " Tam karşında olup dokunamamaya , narin tenine birşey olmasından...