Öncelikle herkesin pride ayını kutlarım 🖤
Ve 2k olmuşuz herkese çook teşekkür ederim :)
Sizce bölüm uzunlukları nasıl ?
* * * * *
Cuma günü okula geldip dünkü olayları geceye anlattığımızda yarım saat durmaksızın Zeynep'e sövmüştü tabi bizde dinlemek zorunda kalmıştık.
O günü de diğer sıkıcı günler gibi geçmiştik tek fark denizle aramızdaki çekimin son 2 gündür daha bir tuhaflaşmasaydı, artık gözlerine bakamıyordum ve vücudumuz birbirine temas ettirmemeye çalışıyordum , değdiği zaman ise vücudumda elektrik çarpmış gibi titremeler oluyordu.
Her şey planlandığı gibi gitmişti. Okuldan sonra evlere dağılmış eşyalarımızı alıp okulun önünde buluşmuş sonra da denizin evine gitmiştik. Evde kimse yoktu, annesi babası ayrı olduğu ve deniz de seçim yapmak istemediği için tek yaşıyordu. Bu sebeple istersek geceye kadar uyanık kalabilir hatta dışarı bile çıkabilirdik .
Şuan ise gece elindeki abur cuburları masaya diziyordu, deniz ile bende netflix'ten film seçiyorduk.
"Ne tür olsun ?" Dedim gece ye seslenerek. Gece durdu ve elini çenesine koydu sonra hmm gibi sesler çıkardı "bence korku olsun" onun bu cevabına tabikide karşı çıkıp " asla olmaz en son korku izlediğimizde yaşanılan olayları unuttun sanırsam"
"Ya ne alaka hiçte bir şey olmadı, sadece akşam uyurken içerden gelen sese biraz korkuş ve komşuları uyandırmış olabiliriz" deniz gözlerini büyütüp siz ciddi misiniz bakışı attı sonra da gülümsedi .
"Neyse olan olmuş bence de korku izleyelim " dedi deniz sonunu bile bile. 2 ye 1 karşı çıkamadığım için korku açmıştım, saat daha 5 olduğu için perdeleri çekmek zorunda kalmıştık. Cipsleri kucağıma almaya çalışsamda ortada deniz oturduğu için bana izin vermeyip kendi eline almıştı.
Filmde +18 yerler olacağını bildiğimden fazla denize yakın durmuyordum ama malum üçümüz de aynı koltuğa oturunca dip dibe oluyordunuz ve teniniz ister istemez yanınızdakine değiyordu ve bu beni fazlasıyla geriyordu.
Kız, çocuğu yakasından tutup yatağa attığı kısımda gece ayağa kalktı " siz izleyin ben tuvalete gidip gelicem" ben arkasından bakarken deniz de bana bakmıştı gözlerine bakmak tuhaf gelmişti hemde bu sahnede.
Çocuk yavaşça kızın üstünü çıkarıyordu narin hareketlerle sütyenini çıkarıp dudaklarından başlayarak alta doğru gidiyordu , bakışlarım denize kaydığında benim onu izlediğimden habersiz dudağını ısırıyordu o dudağını ısırdıkça bütün vücudum alev alıyordu. Şuan fazlasıyla azmış olduğuma kanaat getirerek ayağa kalktım ve cips tabağını aldım.
"Ne oldu?" Arkamdan gelen sesin sahibine döndüm "cipsleri tazeliyeceğim" oda ayağı kalkıp " dur yardım edeyim" hemen ellerimle onu durdurdum.
"Hayır! Yani şey... gerek yok ben yaparım " bana tuhaf gözlerle bakıp "sen bilirsin güzelim" dedi. Yine yapmıştı işte, şu kelimeyi söylediği zaman kalbimin Mahmut Tuncer gibi halay çektiğini bilse söyler miydi acaba?
* * * * *
Saat 8'e geldiğinde film bitmişti, zaman zaman yaşanılan korkma anlarında ona doğru zıplasam da çoğunlukla fazla dibine girmemiştim, tabi ara sıra o baharatımsı kokusunu içime çekmek için yakınlaşmam haricinde.
"İlay hadisene şu bulaşıkları hemen koyalım makineye" kafamı salladım "tamamdır gece komutanım" dedim ve asker selamı vermeyi unutmadım. Denizde o sırada içeriye geldi ve dar mutfakta yavaşça ellerini belime koyup hafif sürtünerek arkamdan geçmeye çalıştı. Tabi ben vefat ben ölü.
O geçerken benim ona bakmam onun ise bana dönüp göz kırpması, benim önüme dönüp kıpkırmızı olduğunu bildiğim yanaklarımı saklamaya çalışmama ne demeli ?
"Ee kızlar hallettiniz mi bulaşıkları ? " gece hemen atlayıp "ben sudan geçirdim ama ilay hanım makineye koyamadı bir türlü, değil mi ilaycığım ?" Dedi. Bense gözlerine bakıp dil çıkarttım "yapıyorum ya işte görmüyor musun gececiğim"
Deniz bizim bu muhabbetimize kahkaha atarken istemeden de olsa onun bu kusursuz kahkahasını izlemiştim. Aslında başkasına sorsanız gülüşü için güzel değil bile diyebilirdi, bence o iki sivri köpek dişi ve fazla da büyük olmayan ön dişleriyle güzeldi, bence o kusurlarıyla muhteşemdi.
Ne ara bu kadar kendimi kaptırdığımı bilmeden gözlerimi denizden alıp işime geri koyuldum.
* * * *
"Kızlar ben banyoya giriyorum yarım saate çıkarım " diye seslendi deniz. Gece ile aynı anda "tamam" dediğimizde birbirimize bakıp gülümsedik.
5 dk geçtikten sonra benim tuvaletim gelmişti fakat banyo ve tuvaletin aynı odada olduğunu anımsadığımdan dayanırım diye tutmaya çalıştım, tabi başarısız olduğumda 10 dakika sonra tuvaletin kapısına dikildim 3 kere tıklattım "deniz, benim çişim geldi de içeri geliyorum tamam mı? " içeriden hıhı gibi ses geldiğinde bende yavaşça içeri girdim.
Duşa kabine baktığımda bulanıktı ama denizin vücudunu belli ediyordu ona bakmamaya çalışarak çişimi yaptım. Ellerimi yıkamak için lavaboya yaslandığım sırada denizden yani banyo bölümünden yere düşme ve çığlık sesi geldi.
Hızlıca duşa kabinin önüne geldim, açıp açmamak arasında kaldım "deniz! İyi misin ne oldu ?". İçeriden ahh sesi geldiğinde gözlerimi kapatıp kapıyı açtım. Elimi sağa sola sallayıp kolu olduğunu düşündüğüm kısımı tutup kendime çektim ama onu bana çekmektense kendimi ona çekmeyi başardım.
Gözlerimi istemsizce açınca başımın hizasındaki ilk cisimi gördüm denizin dolgun göğüsleri...
Hızlıca başımı yukarıya çevirip " özür dilerim, özür dilerim, gerçekten çok pardon deyip üstünden kalkmaya çalıştığımda bu sefer iyice kayıp güzelce vücutlarımızı birleştirdim, tek bacağımdan destek almak için kendime çekmeye çalışınca bu sefer onun kasıklarına değdiğini hissettim.
Bakışlarım hemen denizin gözlerine iliştiğinde gözlerini kapatmış olduğunu ve ağızının açık olduğunu gördüm, küçük bir inleme sesi çıkardığında iyice fenalaştım. Ellerimi destek alabileceğim bir şey aradım ve ince bir rafa tutunarak ayağa kalkmayı başardım.
Etrafta bulduğum ilk havluyu alarak denize verdim ve kalkmasına yardım ettim. Ben ona bakmamaya çalışırken o üstüme gelmeye başladı, sırtımı soğuk duvarda hissettiğimde yavaşça kafamı kaldırıp o kızılımsı ve şevk dolu gözlerine baktım.
Birbirimize o kadar yakındık ki nefesi dudaklarıma çarpıyor ve beni git gide kendinden geçiriyordu. Bakışları dudaklarıma kaydığına bende onun dolgun ve kırmızı dudaklarına bakmaya başladım.
* * * * Namus elden gidiyeh :d
Favori karakteriniz kim ?
Sizce ilay denizi öpücek mi ?
Ve bölümü beğendiniz mi ?
Umarım beğenmişsinizdir
VOTE ve YORUM atmayı unutmayın şimdiden TEŞEKKÜRLER🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18
Novela JuvenilHer zaman giydiği siyah sütyenle karşımda duruyordu ve mükemmel vücudunu sergileyerek tam karşıma adımını attı. İyice yaklaştı, nefesi kulağımı narince okşadığında şehvetle fısıldadı " Tam karşında olup dokunamamaya , narin tenine birşey olmasından...