🖤🖤 17k 🖤🖤 normalde smut olacaktı ama zamanı değilmiş gibi geldi o yüzden özür dilerim .
ÖNEMLİ!!!
İlayın adını yağmur olarak değiştirmeyi düşünüyorum ne dersiniz ?* * * * * ilay'ın ağızından
Kolumun ağrısı ve gözüme tutulan ışığın etkisi bir oldu ve beni mızmızlanarak kalmaya yetti. Başımın çatlamasını aldırmamaya çalışarak ışığın geldiği yere baktım ve gece'nin beni çektiğini farkettim pardon bizi , kolumun üzerinde yatan bir denizi yeni fark ediyordum ayrıca kafasını koyduğu yer oldukça rahat görünüyordu, yani göğüsüm.
Ani bir tepki vermemeye çalışsamda gecenin elinde salladığı telefonu görünce allah bilir ne piçlik yaptığından denize dikkat ederek koltuktan gecenin üzerine fırladım .
"Ne yaptın yine şerefsiz ?" Elindeki telefonu almaya çalışsamda telefonu iyice yukarı çıkardığı için 1.66 boyumla onun 1.72 boyuna yetişemiyordum. En sonunda tek gıdıklandığı nokta olan koltuk altını gıdıkladım ve hemen elindeki telefonu aldım ama arkamdan uzanan kol ve kulağıma değen nefes ile kala kaldım. Elimden telefon alındığında arkamı döndüm, tabiki deniz tek kaşını kaldırmış ve hiç eksik etmediği çarpık piç gülümsemesini takınmış bana bakıyordu.
Bakışları tekrar telefona gittiğinde bende kendime gelmeye çalıştım, bilerek mi yapıyordu bilmiyordum ama bu hareketleri ile beni kendine çekiyordu. Hem ben o koltuğa ne ara gitmiş ve denizle yatmıştım. Bir dakika lan ben dün Zeynep'le o şaraptan sonrasını hatırlamıyorum ki.
"Beğendim tatlı çıkmışım, bana da atar mısın gece? " gece kafasını salladı " tabiki atarım ama arkanda duran sinsi kediye dikkat et her an telefonu elinden alabilir"
"siz benimle dalga mı geçiyorsunuz herhalde, neyden bahsetiyorsunuz ? " Deniz de gece ye eşlik ederek piç gülümsemesi yaptılar.
"İnstagram da görürsün " dedi ve elindeki telefonu geceye attı.
* * * * *
Evde hiç malzeme olmadığı için markete kahvaltılık ve ev için ıvır zıvır almaya gittik. Gece kendine el arabası alıp " siz takılın abur cuburlar bende" diyip kaçtı bizde denizle baş başa kaldık, deniz bir araba alıp bana kafası ile gel diye işaret etti.
Çoğu şeyi aldığımızda arabayı ben sürüyor, denizde ben çocuklar gibi arabayı kaykay gibi kullanırken beni izliyordu ama bir yandan da alışverişi yapıyordu yetenekli kız işte. Arabayı tam Viraj almış dönecektim ama tekerin biri yan döndüğü için köşede duran çocuğun üzerine bildiğiniz çullandım.
Çocuk beni yavaşça kaslı kolları ile kaldırırken bende kenarda duran çikolata reyonundan destek aldım. Eskiden olsa şu kasa düşer üstüne çocuğun grimsi maviş gözlerine düşerdim ama şu an düşündüğüm tek şey denizin beni çocuğun kolundan alırken belimi yavaşça kavraması idi. Galiba yavaş yavaş denize hislerim değişiyor veya başta küçük olan duygularım çoşuyordu onun her dokunuşunda.
"Çok özür dileriz" benim dilemem gereken özürü deniz dilediğinde tekrar odağım çocuk oldu. Oldukça yakışıklıydı ama taktığı LGBT 🏳️🌈 kolyesinden anladığım kadarı ile gay veya bisexual falandı.
Çocuk içten bir şekilde gülümsedi " hiç problem değil, hem bu tür durumlar her çocuğun veya çocuk ruhlu insanın başına gelir değil mi ?" Küçük bir gamzesi vardı birde utanmazın ama kabul etmek gerek samimi çocuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18
Teen FictionHer zaman giydiği siyah sütyenle karşımda duruyordu ve mükemmel vücudunu sergileyerek tam karşıma adımını attı. İyice yaklaştı, nefesi kulağımı narince okşadığında şehvetle fısıldadı " Tam karşında olup dokunamamaya , narin tenine birşey olmasından...