22K 🥰🏳️🌈
Kitabın tek shipi deniz ve ilay olmayacak o yüzden arada ara karakterlerin ağızından bölümler olacak.
* * * * *
"Ahh yavaş " başını diğer tarafa çevirmişti "tamam kıpırdama bitireceğim şimdi "
"Lan ne yaptın?" Gelen sese baktım, gece kapıda şaşkın şaşkın bize bakıyordu.
"Ne dikiliyorsun orda yardım et bana!" Diye çağırdım yanıma. Yanıma geldi ve elimdekini avuçlayıp "Bırak bir şeyide beceremiyorsun, bak şimdi nasıl yapıyorum" dedi gece.
"Kızlar ahh" diye inlemişti bulut. Deniz araya girip geceyi kenara itekledi. "Yakma çocuğun canını, bir pansuman da yapamıyorsunuz ya aferin size" dedi ve batikon'u pamuğa iyice yedirdi.
Bulut dün sahil barda bisexual olduğu için dövülen şu mavişti. Eve getirdiğimizde direkt uyumuştu ve bir şeyler soramamıştık ama sabah kendine gelince biraz konuşmuştuk.
Bizim okuldaymış, bizden 1 yaş büyükmüş ve 12 sınıfta okuması gereksede sınıfta kaldığı için 11 imiş. Dün gecede sevgilisi ile öpüşürken insanlar tepki göstermiş işte bisexual olduğu için.
"Çok saolun kızlar gerçekten" ayaklandığında yerine oturttuk tekrar. "Yemek yemeden kalabileceğini falan sanmıyorsun değil mi?"
"Bizimkiler beni bekler a..." sözünü kesen gece idi "kimmiş o sizinkiler söylede çağıralım." "Şey benim 2-3 arkadaşım var onlara haber vermem gerek, hem sizin takıldığınız tipler değildirler yani rahatsız olmayın."
"Neymiş bizim takıldığımız tipler?" Dedi deniz araya girerek. "Yanlış anlamayın sizin için söylüyorum, yani bizimkiler trans,gay falan olduğundan garibinize gidebilir"
"Benim için problem değil zaten bisexual'ım" dedi gece. Deniz hiç şaşırmışa benzemiyordu galiba gece daha önce söylemişti denize. "Lezbiyen olduğumdan, garibime gideceğini sanmam"
Ne! Deniz lezbiyen mi? Tamam hani bisexual falan olabilir diye düşünüyordum içimden ama lezbiyen olmasını da beklemiyordum. Lan şerefsiz gece neden şaşırmadı, yoksa daha önceden biliyordu da bana mı söylememişti ?
"Ee ilay sen ne diyorsun ?" Dedi bulut. "Bana bakmayın takılırım ben, geceden biraz o konuya alışığım hem" dememle bulut tatlı tatlı gülümsedi ve eline telefonuna alarak " tamam o zaman bizimkileri ayrıyım sizinle tanışsınlar" dedi.
* * * * *
Aradan yarım saat geçti geçmedi kapı çalmıştı, kapıyı açtığımızda 1 trans (erkekten kadına) 2 erkek ve 1 kız vardı.
(Yazardan not; tiplerini bölümün sonuna koydum)
Tipleri hiç fena değildi ve ilk izlenim olarak iyi insanlara benziyorlardı. "Merhaba, ben ilay" "ben deniz" "bende gece" elimizi ilk trans çocuk sıktı " bende Ege tanıştığımıza memnun oldum" gülüşü çok güzel ve samimiydi.
"Ben sezgi" dedi yanındaki kız utanarak ve elini uzattı. Arkasında duran çocuklarda sırayla "ben Baran" "bende Mustafa" diyip el sıkıştılar bizimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18
Dla nastolatkówHer zaman giydiği siyah sütyenle karşımda duruyordu ve mükemmel vücudunu sergileyerek tam karşıma adımını attı. İyice yaklaştı, nefesi kulağımı narince okşadığında şehvetle fısıldadı " Tam karşında olup dokunamamaya , narin tenine birşey olmasından...