~2~ yani galiba ?

25.1K 176 1
                                    

Beni takmamasını umursamayarak "ilay" dedim yine samimi bir yüz ifadesiyle. Bu sefer bakışları bana kaymıştı, kızılımsı gözleriyle benim yeşillerime değdiği zaman içime bir titreme geldi.

Gerçekten çok güzeldi, eğer lezbiyen veya bisexual olsaydım çoktan yavşamıştım. "Dediğim gibi deniz, müsadenizle kitabıma dönmem gerek"

Hafiften sinirlerimi bozsa da tatlı bir kız olması her şeyi unutturmuştu. "Neyse gece kantine gidelim, deniz hanım yeni insanlara açık değil anlaşılan" gecenin elinden tutmuştum ki "yeni insanlara kapalı değilim, eğer doğru Kişilerseniz, zaten zaman geçtikçe arkadaş oluruz "

Göz devirip arkamı döndüm ve geceyi de peşimde sürükleyerek kantinin yolunu tuttum. "Yeni kızı sevdin mi ? ilay" bakışlarım ona kaydı "bilmiyorum sanki biraz soğuk, ama tatlı gibi de bilemedim, sence?"

"Ya bence de bize biraz soğuktu ama; şimdi yeni ortam falan çekingen biri olabilir" olabilir diye geçirdim içimden ,belki de zaman geçtikçe onun dediği gibi yakın arkadaş bile olabilirdik hatta daha fazlası kim bilir?

Elimizde simit ayranlarla kantinden çıkarken köşede bekleyen gördüm sanki bana bakıyordu ve gözlerinde tuhaf ama güzel bir bakış vardı ve öyle içten bakıyordu ki için titredi, benim ona baktığımı gördüğü anda kafasını önüne eğdi. Küçük çapkın bir gülümseme ile gecenin peşine takıldım.

Sınıfa girmeden gece elindekileri bana vererek tuvalete gideceğini söyledi ve beni o cani insan topluluğunun ortasında bıraktı, yani bizim sınıfın kızları.

Sırama yavaşça oturdum ve yemekleri kenara itip en değer verdiğim eşyama yani eskiz defterime bişeyler karalamaya başladım ta ki üzerimde bir bakış hissedene kadar, yavaşça kafamı kaldırmadan etrafa bakındım Deniz beni izliyordu. Gözlerinin rengine bayılmıştım simsiyah saçlarına inat kahverenginin kızılla mükemmel karışımıyla bana bakıyordu, dudakları hacimli ve dolgundu .... tam öpülmelik Ah ne diyorum ben ya bisexual değilim ki ben, yani galiba ?

VOTE ve YORUM atmayı unutmayın şimdiden TEŞEKKÜRLER 🖤

Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin