Kitap 1k olmuş hepinize çok teşekkür ederim 🖤🖤🖤
En yakın zamanda smut gelecek;)Deniz'in o hali cidden ateşliydi ama ortalığı sakinleştirmem gerektiğini biliyordum. Zeynep'e dönerek "bu kadar saçmalık yeter sadece izin kağıdı için ne istediğini söyle" Zeynep yine bana baktı yüzündeki sinsi gülüş geri gelmişti.
"Sadece küçük bir randevu istiyorum... seninle" ben daha bir şey söyleyemeden Deniz araya girdi. " asla olmaz , hadi İlay gidiyoruz. " Deniz kolumdan tutmuş beni sürüklemeye çalışırken kolumu çektim ve denize yaklaşarak " sakin ol sadece bir randevu, benim için problem yok " gözlerime baktığında cidden üzgün gibiydi birazda sinirli.
Arkamı döndüm Zeynep'e bakarak " tamam sen bize şu izin kağıtlarını ver, randevuyu hallederiz " Zeynep benim ciddi olup olmadığımı anlamaya çalışırken cebinden iki kağıt çıkardı ve bana uzattı " Zamanı ve adresi mesaj atarım" Deniz ani hareketle Zeynep'in elinden kağıtları aldı ve kolumdan tutarak beni de dışarıya çekiştirdi.
"Cidden bunu yaptığına İnanamıyorum, nasıl güvenebilirsin ona, ya bir şey yaparsa ya..." elimi havada olan eline kenetledim. " sakin ol hiçbir şey olmayacak 1 saat bile kalmadan ayrılacağım o yerden tamam mı? "
Kafasını salladı ve ellerimize baktı gülümseyip tekrar gözlerime baktığında sanki bir şey söyleyecekmiş gibiydi ama gözlerini yumup " hadi gidelim " demekle yetindi.
Sorunsuz bir şekilde dışarı çıkmıştık ,daha 40 dakikamız olsa da acele etmeliydik.
"Ne yiyeceğiz" bana bakmıştı bu sorumun üzerine, gözlerinde hâla sinir kalıntısı vardı ama gülümseyip "burger king?" Dedi.
"Ben daha çok mc donald's cıyım" sorgulayan kızıllarını benim üzerimde gezdirdi sonra "peki gideriz ama bir bedeli olur " gözlerimi kıstım ve bu sefer ben sorgulayıcı bakışlar attım. Kalbim çıkacak gibiydi söyleyebileceği şeyler aklımdan tek tek geçerken nefes almakta zorlanıyordum.
"Tatlılar senden " dedi sadece , ahh bu muydu yani bende beni öp diyeceğini falan sanıyordum. "Tamamdır" deyip gülümsedim.
Yaklaşık 10 dakikalık yürüyüşün ardından mc donald's a gelmiştik ben daba daba alırken o mc chicken almıştı, yanında 6lı nugget ve olmazsa olmaz ranch sos almıştık. Tatlıları sonra alıcaktık.
Yemekleri alıp en üst kata çıkmıştık ve şansımıza sadece biz vardık. Tepsiyi masaya yerleştirip karşı karşıya oturmuştuk.
Yemeğini ilk o bitirmişti ve beni bekliyordu aslında hızlı yerdim ama onun yanında ben bile yavaş yiyordum. " ilay hadi çabuk okula yetişmek için 10 dakikamız var" demesiyle patateslerimi ağzıma atmam bir olmuştu , Deniz benim o halime gülerken bende ağzımın kenarındaki ketçapı temizlemeye çalışıyordum .
Tam kalkmıştık ki Deniz kolumdan tuttu "şurda kalmış " dedi ve eliyle kendisinde yerini gösterdi. Ben silmeye çalışırken elimi tuttu ve baş parmağını yavaşça yüzüne yaklaştırdı temkinli hareketlerle dudağımın kenarındaki ketçapı sildi ve parmağını ağzına götürüp yaladı. Tabi o sırada ben kalp krizi geçiriyordum.
Bir anda elimi tutup " hadi 5 dakikamız var koşarsak anca yetişiriz" dedi ve beni arkasından çekiştirerek koşmaya başladık. Okula yetişmiştik ama hâla elimi tutuyordu. İkimizde elimize baktığımızda elini çekiyordu ki benden beklenmedik bir hareketle elini geri tuttum ve gülümsedim.
VOTE ve YORUM atmayı unutmayın şimdiden TEŞEKKÜRLER 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18
Novela JuvenilHer zaman giydiği siyah sütyenle karşımda duruyordu ve mükemmel vücudunu sergileyerek tam karşıma adımını attı. İyice yaklaştı, nefesi kulağımı narince okşadığında şehvetle fısıldadı " Tam karşında olup dokunamamaya , narin tenine birşey olmasından...