+18 kısımlarda sex gif koymamı ister misiniz ?
* * *
Bana bakıyordu sanki anlamak istermişçesine, cevabını aradığı bir bilmeceymişim gibi beni izliyordu. Kızıla çalan gözleri üzerimdeydi her zaman ki gibi. Anlamlandırmış değildim aslında,çaktırmamaya çalışsada başaramıyordu.
Çoğu derste arkasını dönüyor gece ile konuşuyordu ama bana bakıyordu ve onun yaptığı bu küçük ve tuhaf hareket bile kalbimin deli gibi hızlanmasına yetiyordu.
Aslında sempatik kızdı ama yeni tanıştığı insanlara karşı ördüğü görünmez duvar yüzünden soğuk biriymiş gibi görünmesini sağlıyordu. İnsanlar bilmiyordu ki bu görünmez duvarın ardında çok içten ve güzel gülen bir kız vardı.
# # #
Bir ay geçmişti üzerinden onu ilk görmemin ama hâla ilk gün ki gibi hissettiriyordu bakışları, dokunuşları ve benimle kurduğu her diyalog.
Gelişen şeyler de olmuştu tabiki, daha yakındık eskisinden ve çoğu zaman birlikte takılıyorduk gece, ben ve deniz.
Hatta geçenlerde denizlerde yatıya kalmak için plan falan yapmıştık ve bir aksilik çıkmazsa Cuma günü okul çıkışı evlere dağılacak ve eşyalar alındıktan sonra buluşup denizlerde bütün hafta sonu orada kalacaktık.
Şimdi ise matematik dersindeydik ve denizle oturuyorduk, bugün perşembeydi ve gece rahatsızlandığı için gelememişti denizde ben yalnız kalmayayım diye yanıma gelmişti. Derste birbirimize attığımız kaçamak bakışlardan hoca da sıkılmış olmalıydı ki bizi dersin yarısında ayırmaya kalktı ama denizden beklenmedik bir hareketle hocaya karşı geldi, sonunu tahmin edersiniz ki hoca yine de bizi ayırdı.
Teneffüs olduğunda denizle kantine gitmiştik kantin sırasındayken bir yandan da denizin söylenişini dinliyordum.
"Şerefsize bak ya insan arkadaşına bakıyor diye ayırır mı sırayı görende sınıfta kahkaha falan attık da ayırdı sanacak, ilk o yüzündeki koca sakalı alsın maymun suratlı karı"
Tek nefeste söylemesine mi şaşırsam, böyle tepki vermesine mi ? Yoksa kurduğu garip cümleye mi gülsem karar veremesemde sonunda kahkahamı bıraktım ve sıradakilerin bakışları gecikmedi.
2 simit ayran aldıktan sonra bahçeye geçtik ve bir yandan kahvaltımızı yaparken bir yandan bahçenin her köşesini turluyorduk.
# # #
Öğlen arası geldiğinde farklı bir şeyler yemek istemiştik ve çıkış kartımız olmadığı için küçük bir çılgınlık yapıp, yakalanma ihtimali yüksek olan demirlerden atlamaya çalışmıştık ama tabiki beceremeyince Zeynep'ten * ilk bölümde ilaya bakan kız* yardım istemiştik, bildiğim üzere kız tek kullanımlık izin kağıtları satıyordu.
Zeynep'in yanına gelmiştik arkadaşlarıyla sırasında oturmuş sohbet ediyorlardı ki benim geldiğimi gördüğünde arkadaşı Zeynep'in kolunu dürtüp bana bakmasını sağladı.
"Selam Zeynep" gözlerime baktığında içten bir gülümseme gönderdim. "Selam ilay ve sanada selam Deniz" Deniz ise bu söze sadece kafa sallamakla yetindi sevmişe benzemiyordu Zeynep'i.
"Senden bir ricamız olucaktı, izin sattığını duyduk da acaba bize de satar mısın?" Bana gülümsediğinde ilkten içten sansam da sinsi bir gülüş olduğunu anlayabilmiştim.
"Tabikide veririm ama maalesef son 2 tane kaldığı için biraz pahalı olur şimdiden söyliyeyim" Zeynep'in sözü biter bitmez Deniz konuşmaya girdi.
"Tamam sen parayı dert etme hallederiz ama ilk sen şu izinleri çıkar bakalım" bakışları denize kaydığında yüzündeki gülümseme gitmiş ciddi bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
"Sizden istediğim para değil ama..." bakışı bu sefer benim üzerimdeydi ve cidden çok bariz şekilde o tatlı bakış gitmiş ve yerine sinsi ve *azına sıçıcam* bakışı vardı gözlerinde.
İsteyiceği şeyleri düşünmek dahi istemiyordum ama denizin aynı şekilde olmadığını gördüm, gözleri adeta kan kırmızısı olmuştu ve sinirli bir şekilde Zeynep'e bakıyordu.
İtiraf etmeliyim Deniz bu hali ile fazla ateşli görünüyordu...
VOTE ve YORUM atmayı unutmayın şimdiden TEŞEKKÜRLER 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18
Novela JuvenilHer zaman giydiği siyah sütyenle karşımda duruyordu ve mükemmel vücudunu sergileyerek tam karşıma adımını attı. İyice yaklaştı, nefesi kulağımı narince okşadığında şehvetle fısıldadı " Tam karşında olup dokunamamaya , narin tenine birşey olmasından...