~10~ sex ve aşk profesörü Dr.mustafa akyıldız

18.7K 86 25
                                    

Bu bölümü maalesef ki kaldırıldığından dolayı 2. Yazışım.

Çoook özür dilerim bu kadar uzun ara verdiğim için ama telafi edeceğim söz :)

Bu bölüm +18 sahne içermektedir!!!!!

Bulutun ağızından;

Kızlarla ayrılıp kendi sınıflarımıza giderken ezgi koluma girdi " ben bu kızları çok sevdim, zaten sana yardım etmelerinden iyi insan oldukları belliydi" "bende çok sevdim baya samimi insanlar" sezgi gülüp kendi bölümüne doğru gitti.

Sezgi yanımdan ayrılınca kendimi baranın yanına atmıştım, koluna girmeye çalıştığımda benden utanırcasına kendini geri çekmişti ve yüzündeki bakışla benden utandığını gayet iyi belli ediyordu. "Şunu herkesin önünde yapmasana!" Ona şaşkınlığımı belli ettiğim bakışlarla baksamda beni çok taktığını düşünmüyordum, onun tek umursadığı başkaları ne düşünür ya rezil olduysam. Kendimi hemen ondan uzaklaştırıp "beni istemiyorsan söylemen yeterdi bu davranışların hiç hoş değil " dedim ve hızlı adımlarla yanından ayrılıp sonucuna gitmeye başladım.

Arkalardaki sırama oturduğumda Mustafa'nın yanıma gelmesi uzun sürmedi, ellerini çenesine yaslamış bana bakıyordu bu bakış uzun süre devam edince doğal olarak rahatsız oldum ve ona döndüm " efendim Mustafa" benim konuşmamı bekliyormuşçasına aniden "neyin var senin dökül bakiyim, bir şey yok deme ben senin bebekken donundaki boku görmüş insanım her şeyini bilirim, anlarım" ciddi bir pozisyon almış ve anlatmamı bekliyordu ben de ondan kurtulamayacağımı anladığında daha fazla uzatmadan olayı anlattım.

"Vay piç vay demek öyle ha ne demek benim güzeller güzeli yakışıklılar yakışıklısı kankacığımdan utanmak" Mustafa başından beri baranı zaten sevememiştir hep benim iyiliğim için iyi davranmıştır ama sözünü de esirgediğini söyleyemem.

"Bak şimdi sen napıyorsun biliyor musun akşam evine gidiyorsun ve bu işin artık bittiğiniz söylüyorsun tabi eğer kendini düzeltmezse " biraz güldüm çünkü bunları söylerken çok ciddi olmaya çalışıyordu ve bu Mustafa'nın yapısına aşırı tersti, bu sefer ben elimi çeneme koydum "peki benim güzel kardeşim sen bunları hangi sıfatla söylüyorsun" bana yalancı bir şaşırma taklidi yaptı ve " yoksa sen beni yani sex ve aşk profösörü dr. Mustafa akyıldız'ı ve bilgilerini mi sorguluyorsun ? Ayıp yani" dedi sonra ellerini bağdaş yapıp hafifçe önüne döndü.

Aslında başkası olsa fazla umursamayabilirdim ama konu Mustafa olduğunda ona karşı zaafım vardı ve kafasını kolumun altına alıp abilerin kardeşlerine yaptığı o can sıkıcı hareketi yaptım. "Bak sen şimdi de doktor mu oldun başımıza" ikimizde güldüğümüzde sınıf bize tuhaf tuhaf bakmaya başlamıştı ama bizim çok da umurunuzda değildi.

. . . . .

Gün bitiminde eve gelmiştim ve içimde çok kötü bir his vardı aslında Mustafa'nın dediğini yapabilirdim konuşmak ikimiz içinde iyi olurdu. Telefonumu elime aldım ve rehberden baran🖤' a tıklayıp mesaj kısmına gittim.

"Acil konuşmamız gerek, sana geliyorum" gönder...

Artık geri dönüş yoktu ya bu gece bunu halledicektik ya da tamamen biticekti bu ilişki.

Yarım saate evinin önündeydim ne kadar kapıyı çalma isteyim olmasa da yavaş hareketlerle kapıyı 3 defa çaldım. 1 dakika geçmeden kapı aralandığında karşımda takımıyla birlikte bir Baran görmeyi beklemiyordum. Her zamanki çapkın gülümsemesi yüzündeydi ama bu sefer beni etkileyemezdi çünkü gerçekten kalbimi kırmıştı. " içeri geçmeyecek misin?" Sorusu üzerine yanından usulca geçerek salonda karşısında durdum. "Konuşmamız gerek" ellerimi aniden tuttuğunda ne tepki vermem gerektiğini bilemedim " biliyorum biraz öküzlük yapmış olabilirim ama sana bir süprizim var!" Gözlerimin içine böyle bakarken nasıl hayır diyebilirdim ki zaten, beni salona çekiştirmeden önce ellerini ellerimden çekip gözlerime çıkarttı. Ne kadar tuhaf hissetsem bile ona güveniyordum biraz yürüdükten sonra ellerini yavaşça gözlerimden çekti ve beni gerçekten çok romantik bir ortamla baş başa bıraktı.

Kiss me slowly(Gırl X Gırl)+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin