Zene: Carol of the Bells - The Living Tombstone
Közeledik a szent este. Idén Bonnie és Lucas is meghívást kaptak Bridgetékhez. A meghívóban az állt, ne hozzon senki semmit, maximum valami süteményt. A lány egész délelőtt a konyhában sürgött. Végül segítséget kért barátjától. A fiú segített neki és együtt összedobtak egy nagy adag islert. Aztán összekészülődtek és elindultak Bidgetékhez. Nagyon gyorsan odaértek. Ők voltak az elsők. A két lány bement a konyhába mert sok kaja még nem volt kész. A fiúk kimentek az erkélyre. Kicsivel később újabb csengő szó hangzott. Dorisz és Toby jelent meg két üveg pezsgővel. Majd Dotti és Danny egy nagy tálca bejglivel. A következő vendég pár Sophie és Aiden volt akik mézeskalácsokat hoztak. Rögtön utánuk pedig Donna és Damien érkezett meg, egy adag gyümölcs kenyérrel. A lányok mind a konyhában kötöttek ki. Ki ezt ki azt folytatta a vacsorák közül. Egyből arra terelődött a beszélgetés, ki hol találkozott a sráccal akit hozott. Apró nevetések hallatszottak ki a helyiségből.
A fiúk a teraszon voltak mivel egy páran akik dohányoztak. Leo és Lucas az e-cigikről beszélgettek. Damien és Toby már ismerték egymást úgy látásból, így most tényleg elkezdték megismerni egymást. Végül maradt Danny és Aiden. Ők a zenéről kezdtek beszélgetni. Mind remekül szórakoztak.
Eljött a vacsora ideje. Rengeteg minden volt. Sültektől kezdve, a salátákon át egészen a süteményekig. A vacsora befejeztével, egy kisebb pihenő idő vette át a helyét. Bonnie Dannyvel kezdett beszélgetni.
- Ahogy észrevettem, nagyon jó barátok vagytok.
- Igen. Igazából, gimiben lettünk úgy igazán jóban. De hiányzott már, hogy így együtt lássak mindenkit.
- Nos, ez igaz. Dotty remek lány.
- Igen. Mindig is nagyon kedves és segítőkész volt. - mosolygott Bonnie.
Egy kis idő múlva Bridget állt a szoba közepére.
- Figyeljetek egy kicsit! - mindenki ránézett. - Mivel elég későre jár, és gondolom fáradtak vagytok, szeretném ha itt aludnátok. Dottyék itt laknak mellettünk, szóval az egyik fele a társaságnak itt tud aludni, a másik náluk. Ki hol szeretne?
Nem vitáztak ezen túl sokat. Bridget épp a konyha irányába indult amikor Bonnie utána szólt.
- Bridget! Hová mész?
- Elmosogatok, meg ilyenek.
- Jaj, ne! Azt hagyd csak rám. Te menj nyugodtan aludni, majd én elmosogatok. Ennyi minimum jár neked.
Bridget hálásan mosolygott barátnőjére, miközben elindult a szobája felé.
Bonnie odaállt a mosogatóhoz, megengedte a vizet, elővett egy szivacsot és elkezdett mindent elmosni.
Úgy öt perccel később Lucas lépett oda hozzá.
- Már mindenhol kerestelek. - ekkor ránézett a sok-sok edényre. - Segítsek?
- Azt megköszönném.
Végül a lány mosogatott, barátja pedig eltörölte és a helyükre tette az edényeket.
Viszonylag hamar végeztek. Lucas a hasára fekve, rögtön elaludt. Bonnie még olvasgatott egy kicsit. Egy nagyon érdekes résznél tartott, amikor mély morgást hallott maga mellől. Lucas volt az. Valószínűleg rosszat álmodik. Bonnie óvatosan a fiú hátára tette a kezét, amitől ő megnyugodott és elcsendesedett.
Egy kis idő múlva a lány becsukta a könyvét, lekapcsolta a villanyt és a hátára fekve lassan-lassan, elnyomta az álom.
Álmában két motort látott, amint száguldoznak egy hosszú egyenes úton. Az egyik vörösben, a másik tiszta feketében. Hirtelen a fekete teljesen eltűnt és csak a vörös maradt. Egyre kevesebbet látott az egészből, végül, a vörös szétfolyt, akár a festék a papírlapon.Boldog Karácsonyt H. Bonnie.
YOU ARE READING
Verseny a halállal
AdventureTe is álmodtál már szőke hercegről aki egy fehér lovon jön el érted? Oké, oké. Ne köss most belém hogy neked fekete hajú a herceged. A lényeg hogy álmodtál már róla. Na drága H. Bonnie remélem az életben is eljön érted. Részlet: "Felültek egy piros...