Kuzenle tanışma

31 3 0
                                    

Bu bir şaka olmalı.En azından 20 yaşında olsaydı...Başer'İn 20 yaşındaki kız kuzenini beklerken 8 yaşındaki bu afacanı göreceğim aklımın ucundan bile geçmemişti.Şaşkınlığımı atlatıp gülümsedim ve ona doğru eğildim.

''Selam tatlım sen Başer'in kuzeni olmalısın ha?''

''Kuzen erkeklere denir,kız ise yeğenlere.Bunu bilmeyecek ne var?''

Şaşkın ruh halime geri döndüm çünkü böyle bir cümleyle karşılaşmayı beklemiyordum.Bir süre aptal aptal kızın yüzüne baktıktan sonra tekrar gülümsedim.

''Peki,adın ne senin?''

''Garip,kuzenim sana benden hiç bahsetmedi mi yani?''

''Hayır tatlım bu gerekli miydi?''

''Adımı öğrenme zahmetinde bulunman kibarca,Alangoya.''

''Pardon?''

''Alangoya,adım Alangoya.Moğolca canım''

''Seninle kafa buluyor Fecrim,Özlem adı.''

''O ikincisi kuzen,o ikincisi.''

Tam iki yıl gibi uzun bir süre yoğun duygular beslediğim adamı hala tanımadığımdan eminim.Anlamak zor onu çünkü sürekli bir şeyleri test etmeye çalışıyor.Bir tetikçi gibi,beni gözlemliyor.Gayet de sabırlı ve hata yaptığım anda tetiğe basıyor.Bu kaçıncı yaram bilmiyorum.Bu kaçıncı şiirim hiçbir fikrim yok.En çok kalbimi kırdığı ve bunu fark etmediği zaman üzülüyorum.Diğer insanların sert eleştirilerine asla alınmam ama sevdikleriminkine dayanamam.En çok üzüldüğümse acaba kalbimi kırarken hiç mi fark etmiyor?Yine de onun kadar cesaretli bir insan görmedim.Dünyanın en büyük cesareti değil midir sevdiğine git demek?Yine de gitmediğin için pişman mısın diye sorarsanız hayır hâlâ değilim.Kendimden beklemezdim ama bu kez sözümde durdum.Bu kez gitmedim.Bu hatayı bir kere yapmıştım ve her şey berbat bir şekilde sonuçlanmıştı ama bu kez asla bırakmam.En çok ne zaman çaresiz hissediyorum?Beni istemediği anlarda.Dünyanın en kötü şeylerinden biri değil mi istenmemek?Hayır,dünyanın en kötü şeylerinden biri sevdiğin tarafından istenmemek.Onu ihtirasla arzularken,büyük bir hasretle vuslatın icap etmesini beklerken neden?Neden karşılığını alamaz ki insan?''Niçin ruhumun bu ateşten gömleği sırtıma geçiyor?Gözümden,dilimden kızıl,yakıcı yenlerini gösteriyor?''

Doksan bir promilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin