İstediğimiz şeyler aynı olmayınca hep sözü kendine getirirdi.
''Fecrim dinle beni lütfen.Beni hiç mi dikkate almıyorsun hiç mi değer vermiyorsun?''
Duraksadım,böyle düşünmesine elbet üzülüyordum.
''Kirpiklerine kadar sevdiğim adam değer vermek ne?Kurban olurum sana.''
Yeni uyanmıştım,Başer ise hala uykudaydı.Gözlerimi açtım kalkmaya çalıştım ama Başer'in elleri karnımda birleşiyor ve ne zaman kalkmaya çalışsam kendine doğru çekiyordu.Sonunda ellerini ayırmaya çalıştım ve ayıramadığımı görünce ona baktım.Tabii ki uyumuyordu!Yüzünde ufak bir tebessüm vardı.Tabii ki de her şey beni kandırmak içindi.
''Bıraksana pis sapııık.''
''Sana mı sorjaağaam yavruuy''
''Yahu bir uyan düzgün konuşamıyorsun yumurta koklatırım bak,kalk.''
Yüzünü buruşturdu,bu da hoşuma gitmişti güldüm tabii.
''İğğğyyyreeeeeeeennjj''
''Başer kalk kalk yoksa tuvaletten asla çıkmam.''der demez yataktan fırlayıp lavaboya koşması bir oldu.Çoğu sabah birbirimizi gıcıklığına bekletirdik ama o asla dayanamazdı.Arkasından bir kahkaha attım sesime uyanmış olmalı ki Özlem gözlerini ovuşturarak bir elinde ayıcığıyla odanın kapısına geldi.
''Apla?''
Arkadaş anlamıyorum ki bunların hepsi mi sabah abuk subuk konuşuyor.
''Efendim ablacığım?''
''Günay..aaaooowwwaaaa''
''Sana da günaydın ben de esnemek istiyorum.''
Ses tonu birden değişti ve yeşil gözleri irileşerek bana yöneldi
''Yap o zaman.''
Manyak mıdır nedir?Bunları anlamıyorum,gerçekten anlamıyorum.Olmadık yerde trip,sebepsiz kırılmalar.Hadi Başer'i idare ediyorum bu çocukla ne yapacağım?
''Oh be,dünya varmış.''
''Ben Venüsteki dükkana gidiyorum tatlım tamam mı?''
''Bugün Cumartesi kadın''
''Lanet olsun!Saat daha sekiiiiiiz!''
''Ya sen...kaldırdın...ben...uyuyorum.''
''Haaayıır uyumayın,kahvaltı yapacağız.''
Birbirlerine baktılar Başer,Özleme yaklaşıp elini karnına koydu
''Aç mısınız bayan mide?''
Özlem ağzını yuvarlaklaştırarak
''Ovot oçom Boşor Boy''dedi.
Ben de ''Peki o zaman Aydın ailesi de aç olmaya hazırdır efendim Bay ve Bayan Aydın için Özlem Hanımlar kahvaltı hazırlayacaklar.''
Özlem kendini geriye doğru bırakarak kanepeye attı.Yüzümü buruşturdum.
''Iıııy dökülüyorsunuz be tembeller''diyerek sonrasında gülümsedim ve mutfağa doğru yürüdüm.
''Baaaaaaaaşeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer''
...
''Başeeer?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doksan bir promil
RomanceAşk,sevgi,nefret ve geri kalan her şey.Bir adam,onun kahverengi gözleri;masumiyetten uzak insanlık ve güzel bir kadın bu da onların hikayesi