İstenen gelecek

25 3 0
                                    

En çok canımı acıtan bana ''Git başkalarına sarıl öyleyse.''demesiydi çünkü ben hep bir gün gelecek umuduyla ''O başkalarını öldürürüm seninle birlikte eğer sarılırsan onlara''yı bekliyordum.

''Başer hadi ama saat kaç oldu orta yaş depresyonuna mı girdin hayatım belgesel falan?''

''Konuşan hayvanlar görmekten sıkıldım ben de konuşmayanlara bakıyorum gel sen de.''

''Kaplan mı?Beni daha çok panter ilgilendiriyor ahaha'' deyip göz kırptım refleks olsa gerek,tabi ki görmedi.Başer televizyon izlerken yanında adam kesseniz gözünü ayırmaz.Bir keresinde tutkalı getirip bacaklarına sürecektim fark ediyor mu diye ama sonra gerçekten fark etmediğini anlayınca ben de bu düşünceden vazgeçtim ah zavallı adam benle uğraşmak zor vallaha.

''Ha?Hıhı.''

''Boşooooooooooor hadooo godolom yoo''

''Önce ağzındaki elmayı bitir sabırsız.''

''Başer kaç saattir burda sabit şekilde oturduğunun farkında mısın ve nefes almaktan başka hiçbir yaşamsal faaliyet göstermediğinin?''

''Evet.''

''Hımm ok.''

Bana baktı ''Seni öperim.''

Aslında döverim ama bizde hiç şiddet olmazdı Başer de gördüğüm en romantik adamdı.Sorunlarımı biliyordu mesela babamın beni dövdüğünü onun için bir gün ikinci bir Başer olursa ona ya da bana asla vurmayacağını konuşmuştuk.

''Öpsene ahaha''Ayağa kalktı ben de kaçmaya başladım arkamdan gelir sanarak ama beyefendi ne yaptı?Lavaboya gidip yaşamsal faaliyetlerini yeniden aktif hale getirerek sonrasında kuzeninin odasına girerek onu öptü.Yaramaz,afacan ve cadı.Aman Tanrım aynı ben.Ama bir o kadar da katlanılmaz ve onu elimden almayı çok iyi biliyor küçük cadı.Ben o arkasını dönüp gidince odaya girdim ve yatağa kendimi bıraktım.Önceden ben de kuzenlerimle güven oyunu oynardım ama o zaman kimse bana herkese gülümsemem ama kimseye güvenmemem konusunda bir şeyler söylememişti.Gözlerimi kapattım.Mutluydum,uzun zaman sonra.Küçük şeylerden mutlu olabilen bir insanım mutlu olmam için öyle çok şey gerekmez.Mesela bana komik gelen bir şey diğerlerine komik gelmezse buna saatlerce gülebilirim.Neden?Hiçbir fikrim yok.Dedim ya,garip kadınlarız.

Başer gelmeyince telaşlanıp baktım kuzeninin odasına girdim,boynuna sarılmış uyuyor hanımefendi!Aaa bu ne cürettir efendim?Ben bunun için kaç yıl bekledim sen daha 8 yaşındasın?

''Başeer hadii yaa''

''Tamam tamam.''

Kalkmasını bekledim.Özlem'in boynunda birleşen ellerini yavaşça ayırdı,onu öptü ve yanıma geldi.Ona sarıldım elinden tutup yatak odasına götürüyordum.

''Çocuk muyum ben Fecrim aaa''

''Şşşt olağanüstü villamızda kaybolacaksınız lordum.Hanımınız varoşlardan gelen bir hizmetçi almamanız konusunda haklıydı.''

''Nasıl yani?''

''Görürsün.''deyip gülümsedim.Bu gülümseyişi bildiğini varsayıyorum çünkü ne zaman böyle gülsem aklımdan şeytanice planlar geçerdi.Nasıl mı gülüyorum?Gırtlağınıza bir şey takılmış ve bilincinizi kaybetmiş halinizi düşünün.Ah,tamam bu biraz korkunç.

Doksan bir promilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin