Medya: Baekhyun'un küçüklüğü.
Satır arası yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar...
Chanyeol sabah uyandığında yanında Baekhyun yoktu. Onun yerine yatağın hemen yanında çok eski ve büyük bir günlük duruyordu ve kilidi üzerindeydi. Merakla etrafına bakındı. Okusa mı bilemedi ve sonunda içindeki merak duygusuna yenilerek tozlu kapağı açtı. Bozuk, eğik, bükük tıpkı bir çocuğun elinden çıkmışa benzeyen yazılar onu karşıladı.
Satır arası yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar...
7. Yaş
Sevgili günlük;
Doktor abla seni bana verdi bide meyveli şekerlerindende verdi ve ben rengarenk şekerleri çok seviyorum! Sana yazarsam psikolojim iyi olacakmış. Psikoloji ne demek, günlük?
Her neyse sanırım sana istediğim herşeyi anlatabilirmişim ve sen benim en iyi arkadaşımmışsın. Hoşgeldin, zaten konuşabildiğim bir arkadaşım yoktu.
Bu gün her zaman yaptığım gibi apartmanın önünde oturuyordum ve çocuklar sokakta oyunlar oynuyorlardı. Ben katılmadım. Çünkü ne zaman bir oyuna katılsam kavga çıkıyor ve o oyun bozuluyor. Neden böyle bilmiyorum ama sanırım oyunlar beni sevmiyor. Belki de oyunlar yetim çocuklara küskündür. Nasıl barışabiliriz sevgili günlük? Kendimi affettirmenin bir yolu olmalı.
Okul olmadığı zamanlarda ben hep apartmanın önünde otururum. Neden mi? Çünkü babamı bekliyorum sevgili günlük...
Anneme babamı istiyorum dediğimde onun uzakta olduğunu ve çalıştığını söylüyor. Ben yedi yaşındayım ve babamı şimdiye kadar hiç tanımadım. Anneme soruyorum hep onu bazen cavap vermiyor bazense söyledikleri hep aynı oluyor. Fotoğrafını istiyorum ama hiç olmadığını söylüyor. Sevgili günlük ben babamı nasıl bulacağım?Sokaktan geçen adamlara bakıyorum ve yanlarına koşarak onlara soruyorum "Baba... Babam sen misin?" Cevap yok. Tuhaf gözlerle bakıyorlar bana. Annem beni içeri alıyor ve azarlıyor. Yabancılarla konuşma diyor tehlikeli diyor ama anneciğim sormazsam babamı nasıl bulabilirim ki?
Çok acı veriyor. Gece herkes uyuduğunda yatağımda yatarken bir görüntü oynuyor gözlerimin önünde;
Parkta oturmuş kumlarla oynuyorum. Bir kız çocuğu sesi duyuluyor "Babaa~" diyor. Babasına doğru koşarak kucağına atlıyor adam zaten hazır kocaman kollarıyla yakalıyor minik kızını. "Bana pamuk şeker alsana babaahahahaha~" Adam kızını da kendiyle beraber döndürüyor. Kız uçuş uçuş, mavi gökyüzüne yayılıyor kahkahaları. Çok acı veriyor. Canım çok acıyor çünkü baba kelimesine karışıyor bir çocuğun kahkahaları. Bende istiyorum sevgili günlük, bende istiyorum. Halbuki bırak kahkahayı henüz birkaç senelik ömründe tek tük tebessüm etmiş ben bu güzellikleri hak etmiyor biliyorum.
Biliyorum,
Biliyor çocuk kalbim,
Biliyor asla sevilmeyeceğini...Chanyeol sayfaları çevirmeye devam etti...
8. Yaş
Sevgili günlük;
Artık dayanamıyorum!
Bir kız var üst sınıflardan, neden benden nefret ediyor bu kadar anlamıyorum! Sürekli beni sevgilisine dövdürtüyor ve, ve üstelik daha üçüncü sınıf! Cidden ilkokul çocuğunun sevgilisi olması normal mi? Sürtük işte ne olacak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story Of My Life (ChanBaek)
FanfictionBu Kitap hayatımın ChanBaek'e uyarlanmış halidir. Piskoloji çökertir. Burnum yanaklarından burnuna doğru sürtünüyor ve bir süre orada oyalanıyor. Burnumla okşuyorum burnunu. Sonra aradaki milimleri kapatarak dudaklarımla okşuyorum dudaklarını. Dudak...