(YN: Medyadaki ve bu kimonolardan birini hayal edebilirsiniz.)
(YN: Benimde böyle sarışın bir kedim var.)Satır arası yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar...
Chanyeol ellerini miniğin ensesine atarak kafasını yana yatırdı ve öpücüğü derinleştirdi. Ellerine gelen maskenin iplerini çekiştirerek çözdü ve çıkardı. Baekhyun gözleri kapalı, Chanyeol'ün tepkisinden korkarak ona daha sıkı sarılıp öpüşmeye devam etti. Chanyeol emin olmak için ince bilekleri kavradı. Aynı yara izleriydi. Emindi.
"Baekhyun..." Chanyeol gözleri kapalı yaşlar süzülen minik bedenin dudaklarına fısıldadı.
"Sus..." Baekhyun eğilerek tekrar Chanyeol'ü öpmek istedi ama yapamadı. Chanyeol geri çekildi ve hayal kırıklığı ile baktı.
"Beni kaçıran manyak başından beri sendin." Chanyeol boğazına bir yumru oturduğunu ve başına ağrı girdiğini hissetti. Yıldızlı çıkartmalarla kaplı bir galaksiyi andıran siyah tavana baktı.
"Evet..." Bir damla gözyaşı düştü Chanyeol'ün dudaklarına, bu kez Baekhyun'un hüzünle kaplı galaksisinden düşmüştü. Baekhyun'un ardı arkası kesilmeyen yıldızları gözlerinden Chanyeol'ün yüzüne yuvarlanmaya devam etti.
Chanyeol üzerindeki bedeni yana yatırarak kalktı ve üzerine bişey giymek için etrafına bakındı. Sonunda köşedeki mor tekli koltukta duran japon çiçek motifli siyah mor kimono üstünü giyerek belindeki ipleri bağladı.
"Artık istediğini aldın. Beni aileme götür!"Chanyeol sırtını dönmeden önce konuştu. Bu yerden ve bu adamdan nefret ediyordu.
Baekhyun yataktan kalkarak Chanyeol'ün arkasından sarıldı ve kafasını büyük olanın iki kürek kemiğinin arasına yaslayarak kedi gibi sürtündü. "Yapamam..."
"Yaparsın! Herşey senin elinde."
"Değil... Yapamam!" Ellerini yumruk yaparak Chanyeol'ün ipek kimonosu'nun kırışmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story Of My Life (ChanBaek)
FanfictionBu Kitap hayatımın ChanBaek'e uyarlanmış halidir. Piskoloji çökertir. Burnum yanaklarından burnuna doğru sürtünüyor ve bir süre orada oyalanıyor. Burnumla okşuyorum burnunu. Sonra aradaki milimleri kapatarak dudaklarımla okşuyorum dudaklarını. Dudak...