*Kafam güzelken yazdım. Sonuç böyle işte ama eğlendim.*
Mağaza'nın kapısının önündeyken küçük bir kızın çantasının üstüne raftan aldığı bir atkıyı koydu ve kız annesiyle çıkarken alarm ötmeye başladı. Alarm ötmeye devam ederken o da mağazadan çıktı.
Lily Jones, kızıl saçları ve yaprak yeşili gözleriyle hem dikkat çekici hem de asi bir kızdı. Mağazadan çaldığı ceketi giymek için biraz ileride durdu ve üstündeki diğer ceket ile çantayı banka fırlatıp yoluna devam etti.
İlerdeki pek kimsenin bilmediği ama aslında mükemmel olan minik bir dükkana girdi.L: Selam Kev! Siparişim hazırdır umarım.
Karşısındaki genç çocuk gülümseyip.
K: Hazır. Hem de ikisi deDudaklarında oluşan gülüşü çocuk tahta kutuları önüne koyunca daha da büyüdü.
Kan kırmızısı keskin bıçağı elinde deneyerek test etti. Diğer kutunun içindeki onun için yapılan, bir tarafında Aşk diğer tarafında nefret yazan silahı alıp. Dükkandan çıktı.
L: Mükemmelsiniz.Topuz yaptığı saçlarını salıp silahı ve bıçağı vücuduna yerleştirdi.
Tam dükkanın önünden ayrılacakken bir ses duydu. Ve sonrasında bilinci kapandı. Gözlerini açtığında bilmediği bir yatakta uyandı. Gözlerini açtıktan sonraL: Başım dönüyo.
Diyip güldü.Etrafına baktığında Kevin'ı bir de kel bir adamı gördü. İkisinin de gözleri kapalıydı. Yataktan kalktı her yeri acıyordu ama olsun merakı daha ağır basmıştı. Kel adamı incelemek için daha da yaklaştı. Bir anda gözleri dolmaya başladı.
L: İnanamıyorum. Kafası çoook güzel.
Pürüssüzz.Bunları dedikten sonra güldü. Ve adamın kafasına dokunmak için elini uzatıyordu ki Kev konuştu.
K: Hey! İyi misin? Yatakta olman gerek.
L: Kevv! Bu adamın kafası çok güzeeeeee...Güzel kelimesini söylerken neredeyse kendinden geçmişti. Ve arada nefes alıp güldükten sonra uzatmaya devam etti.
L:...eeellllK: Evet, evet anladım çok güzel kafa
Sonrasında kel adam gözlerini açtı ve Lily'e doğru baktı. Lily'nin ona olan bakışları hayranlık doluydu.
L: Kafaan çoooooo....
Lily böyle söze başlayınca Victor garip bakışlarla Kev'e baktı.
V: Hala narkoz etkisinde di mi? Değilse de...Sözünün devamını getirmedi çünkü Lily bir anda şarkı söylemeye başladı.
L: KÜÇÜĞÜÜM DAHA ÇOK KÜÇÜĞÜM BU YÜZDEEĞĞN. AŞK MI LAZIMMM? YANINA YANINA AL BENİ YANINA. O SEN OLSAM BARİİ. KENDİNE İYİ BAKK BENİİ DÜŞÜNMEE. SUSTU BU GECE KARADI YİNE AY.
K: Lily'nin narkozlu haline bile fazla bu.
Victor ve Kev sadece şaşkın bakışlarla bakıyordu.
L: Aman çok sıkıcısınız. Ben uyucam.
Yatağa yatıp, yorganı kafasına kadar çekti.
1 dk bile geçmeden kafasını yorgandan çıkartıp Victor'a döndü.L: Gördüğüm en güzel kelsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Jones (Gotham)
FanfictionEğer Lily Jones adındaki çılgın bir kız Gotham da olsaydı Gotham da neler değişirdi? Lily Jones'un Gothamdaki eğlencesi. (Gotham halkı özelikle de jim gordan için hiç keyifli değil) "Gotham bekle beni ben geliyorum." - Lily Jones -