Harvey ağzı açık bir şekilde bakarken karnını gösterdi.L: Bak! Delindim.
O anda içeri Jim girdi.
Jim: Konuştu mu Zsasz ile ilgili?
H: Ortak değiller. Zsasz ona motor sokmuş.Jim "Ne diyorsun amk" dercesine baktı.
Lily karnını açıp Jim'e de gösterdi.L: Motor ile delindim. Eee artık gidebilir miyim?
Jim: Hayır. Ayrıntı istiyorum.L: Peki. Şimdi ben bi dükkandan çıktım. Tam gidicektim sonra bir ses duydum. Sonra uyanmışım tabii ben buraları hatırlamıyorum. Victor anlattı buraları. Uyandığımda narkoz etkisinde olduğum için Victor'a kafasının çoook güzel olduğunu söylemişim. Ha! Bir de gördüğüm en güzel kel olduğunu. Sonra tekrar uyandım ama bu sefer Victor'un evinde ve sonra ordan ayrıldım. Huh!
Hepsini tek seferde anlatmıştı. Harvey kendini tutamayıp güldü.
H: İlk defa Victor Zsasz'in evinde uyanan biriyle konuşuyorum. Ve ilk defa karnına motor giren birisiyle
Lily masum masum gülümsedi.
L: Gidiyim mi?Jim'in sert bakışları ve Harvey'e yanlışlıkla çaldığını söylediği ceketten sonra bırakacaklarını düşünmüyordu ama yine de denedi.
L: Hadi ama Jimbo! Harvv??
Jim: Peki Lily. Uslu dur.Lily odadan çıkarken tamamdır işareti yaptı ve ardına bakmadan GCPD'den çıktı. Kafa dinlemek için gittiği binanın tepesine çıktı. Çatıya varmadan önce olan kapıyı açtı ve karşısında gördüğü yüze olan ifadesini hiç kibar olmayan yollarla dışa vurdu.
L: Yok artık amk. Sen ne halt yapıyorsun burda? Şaka mısınız ya? Bir günde 2 tane en azılı katillerden görmek fazla değil mi?
J: Sen de kimsin? İkinci azılı katil kim?
L: Oh, kesinlikle kimliği Jerome Valeska'ya açık bir şekilde sunmalıyım. Bana çok yararı olur. İkinci azılı katilde Victor Zsasz.J: Havuç kıza da bak senin kimliğini bulamayacağımı mı sanıyorsun?
L: 1. Ben havuç değilim. Saçlarım turuncu
değil kırmızı. Havuç yanlış tabir olur.
2. Evet bulamayacağını biliyorum.
Jerome ona daha da yaklaştı.J: Peki o zaman. DOMATES!
L: HAVUÇ!
J: DOMATES!
L: HAVUÇ!İksi de durumun manyak bir şekilde garip olduğunu farkedip durdu.
L: Cidden Valeska burda ne işin var?
J: Sana açıklama yapmayacağım.
İkisi de bıçaklarını çıkardı.
L: Motor girmiş insanım ben. Bu bıçaktan mı korkucam.Jerome bu garip cevaba karşılık bıçağı indirdi.
J: Motor girmiş insan mı?
L: Evet, Zsasz yaptı. Bak!Diyip karnını açtı ve motor yarasını gösterdi. Jerome hem Lily'nin nefret ile karnında bir yara olmasına karşı olan üzüntüsünün, yüzüne yansımış ifadesine hem de Zsasz'in Lily'nin karnına motor sokmasına kahkahalarla gülmeye başladı.
J: Gerçekten garipsin.
Lily gülümsedi.
L: Heyyy! Sen de öylesin.İkisi de aşırı ilginç bir şekilde normal de asla olmaz denilen bir durumda tanışmışlardı. Ve şimdi ikisi de kahkahalarla gülüyordu. Zaten hem bulundukları şehir, hem onlar, hem de durum normal değildi.
İkisi binanın köşesine oturdular.L: Bu arada ben Lily Jones....
Daha Lily'nin sözü bitmeden Tetch ve Korkuluk hızlıca kapıyı tekmeledi.
T: Gidelim! Gidelim! Gidelim! Benim ve Korkuluğun peşindeler. Gidelim!Jerome, Tetch ve Korkuluk ilerdeki bir kapıdan geçtiler. Ardından Jim ve Harvey geldi.
H: Gerçekten sana bir takip cihazı taktırmalıyız.Jim Lily'e doğru yaklaşırken, Lily aşağı baktı ve yere kadar inen boruyu gördü.
L: Üzgünüm Harveycik şimdi pek uygun zaman değil.Dedikten sonra borudan tutunup aşayı kadar indi ve ara soklardan birine girip gözden kayboldu.
*Gerçekten garip bi hikaye oluyo bakalım sonu ne olacak.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Jones (Gotham)
FanfictionEğer Lily Jones adındaki çılgın bir kız Gotham da olsaydı Gotham da neler değişirdi? Lily Jones'un Gothamdaki eğlencesi. (Gotham halkı özelikle de jim gordan için hiç keyifli değil) "Gotham bekle beni ben geliyorum." - Lily Jones -